nedelja, 7. november 2021

Tresočka in darilo

 Nadaljujem z domačimi nalogami. Tokrat vam pokažem izrez s tresočko. 


Za izrez sem uporabila tag z dodatki in odprti tag iz starejših kolekcij Najlepši par. Odprti tag sem izrezala dvakrat iz moss gume in enkrat iz kraft papirja. S tagom pa sem izrezala ozadje iz potiskanega papirja in okno iz acetatne folije. Tresočko sem napolnila s srebrnimi zvezdicami in belimi perlicami. Okrasila sem jo s hiško, smrečico in drevesom ter napisom in zlato pentljo. Vse skupaj sem zalepila na bel akvarelni papir in kraft osnovo. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Mala šola prazničnega ustvarjanja 9.: Domača naloga 7 - Izrez s tresočko

- Najlepši par: Jesenska galerija (zimska vasica)

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (pravokotniki s šivi, vesela pošta, odprti tag, tag z dodatki, zimska vasica, vesele praznike - zastavica)

- NBUS: NBUS Challenge #32  (winter village)

 
Še kaj drugega nastaja pri meni, ne samo praznične voščilnice. :-) Za Veroniko in Andreja sem izdelala sliko kot darilo ob vselitvi v njun novi dom. 
 

 
Idejo sem našla pri Chrissie na blogu Simply One of a Kind, ki me navdušuje s svojimi CAS izdelki. Dobro no, se vidi da mi manjkajo svetlobna leta, da bi dosegla njeno popolnost, ampak se trudim. :-) Satovje sem izdelala z distress oxyde wild honig in plastično šablono Stamploration. Pri izdelavi čebelic sem si pomagala z baloni in veliko pentljo Najlepši par. Krilca so izrezana iz paus papirja. Dragi pravi, da sta bolj osi, kot čebeli, ampak, kaj pa on ve o umetnosti! :-)) Črke so iz Tedija, pobarvala pa sem jih z rjavim distressom. 

Sliko prijavljam na naslednja izziva:
 
 

 

Tole fotografijo vam pa moram pokazati. K Veroniki in Andreju se je zatekel mali muc. Preverila sta, če ga kdo pogreša, potem pa odpeljala k veterinarju na pregled in cepljenje. In sedaj je njun. Razvajen je kot strela, pa ga ni več, kot za eno kepico. :-) Ima že svojo hiško, obvlada in nadzoruje pa tudi vse ostale prostore v hiši. :-) Ime mu je Maco. 

 
 
Lep pozdrav do naslednjič. :-)
 
 
 

16 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Ne vem, kje naj začnem komentirat:)). No tresočka je fajn, so se mi prav prikupile. Darilo za Veroniko in Andreja pa več kot odlično in najbolj fascinantno mi je to, da za čebelo kar nekje najdeš šablone, s katerimi jo lahko narediš. To pomeni tisto pravo ustvarjanje:)- čestitke. Super ideja.
Maco je pa tako prikupen, da sem prav vesela zanj, da je našel dober in topel dom. Naj jim bo skupaj lepo.
Pozdravček in objem Andreja

Veronika pravi ...

Saj ne vem kaj na prvo komentiram...tresočka je tako lepa, da bi jih najraje naročila en kup samo za gledati :D
Slika ob vselitvi lepše ne bi mogla pasati v hišo, barvno je usklajena s parketom in kuhinjo, pa še prisrčne čebele (ja, ata, čebele so :D) tako kjut ❤
Naš Maco pa je itak zvezda... :)

Klara pravi ...

Jaz se pa najprej ustavim pri darilu! Res mi je všeč, punce bi sicer komentirale, da so v Sloveniji sive čebele (čebelar na obisku v vrtcu:)), ampak meni so rumene bolj fotogenične:)! Tresočka je krasna (ne vem zakaj vedno pozabim na mos gumo??), Maco pa prav za pobožat;)! Lep teden!

Claire pravi ...

Oh you made a sweet little scene and it's a shaker, how adorable. The picture is wonderful, I like everything contained in the top half and the bees little vellum wings.

But the star of your post is yummy Maco whose absolutely darling. I always find ginger tom cats to be very mischievous, he's going to be fun :) x

moi pravi ...

O, super za novi domek in darilo, pa še dodatnega družinskega člana. To bo (oz. je) veselje.
Tudi tresočka je odlično narejena.

Brenda in IN pravi ...

A beautiful shaker tag and how nice you made them lovely art for their home. Pets have a way of taking over the house! He is a pretty cat,

Bonnie pravi ...

Love this pretty tag with the cozy house, Sonja! The picture with the honeycomb and bees is so pretty! Love the way you did the wings and I think they look like bees, not wasps! Maco is adorable! He looks quite at home already.

Valerija pravi ...

Uau, kako lepo si ustvarjala. Čudvita tresočka, a ta okvirček s čebelicami je pa razred zase. Bravo!
Hvala, da si nas še enkrat obiskala v CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva. Valerija

Vladuška pravi ...

Lep dodatek za dom si jima izdelala in muc je nadvse ljubek. Tvoja voščilnica tresočka pa čudovita.

*Urška* pravi ...

Saj ne morem mimo zadnje fotografije ljubke mačice po imenu Maco. Hvala, da sta mu Veronika in Andrej dala domek za vedno <3
Tresočka je tako pravljična in nežna, slika v okvirju pa kar kliče po domačnosti.

Inkami pravi ...

Gorgeous framing of your little winter scene, and you've managed to incorporate a fab shaker too! Thank you for sharing your creative card!

Tina pravi ...

Ooo kako lepo, da je Maco našel tako topel dom...če je takoj postal gazda, je iz pravega testa :-)))) In zelo mi je všeč tvoja tresočka!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepa voščilnica, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Nataša pravi ...

Čudovita tresočka. Si me spomnila na to šablono :)

Diane Louise J pravi ...

Thanks for sharing your lovely project with Moving Along With The Times, its beautiful.
Good Luck.
Diane Louise (DT) xx

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja voščilnica :-)) Super si jo sestavila in lepo uporabila paus papir!
Vesela sem, da z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici!