nedelja, 14. november 2021

Domača naloga

Bela tempera ima na moji ustvarjalni mizi posebno mesto. Veliko jo uporabljam, zato mora biti stalno pri roki.  Osma domača naloga v MŠPU mi je  pisana na kožo. :-) 

Ozadje sem izdelala tako, da sem različne barve distressov z aplikatorjem nanesla na akvarelni papir, potem pa premešala s pošteno mokrim čopičem. Ko se je barva posušila, sem jo pošpricala s čopičem, namočenim v belo tempero. Odtisnila in vroče embosirala sem snežinke in napis, na koncu pa dodala še nekaj izrezanih snežink in rdečih pikic. Voščilnica je že na poti k Mihi in Moniki, ki jo bosta tam čez lužo, s še nekaj drugimi, poslala svojim prijateljem. 

Prijavljam jo na nasledne izzive:

- MŠPU 9: Osma domača naloga - Uporabi belo tempero

- Najlepši par: Jesenska galerija  (snežinke)

Po Vladkinih navodilih pa sem belo tempero dodala na spodnjo voščilnico. 


Iz belega papirja sem izrezala okrasek, notranjost prerezala, da sem dobila zasnežen hribček, ki je ostal bel, zgornji del izreza pa sem senčila z modrim distressom. Sneg sem z belo tempero in gobico natapkala na smrečico in modro ozadje. S papirnatim lepilnim trakom sem na hrbtni strani zlepila skupaj vse izreze,  dodala smrečico,  košuto in jelena ter napis. Ozadje sem embosirala s plastično šablono drobnih snežink in nanj prilepila okrasek, na koncu pa še rdečo pentljo. Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki so Najlepši par. Za suho embosiranje rada uporabim plastične šablone, ker embosirani del ni tako izrazit, kot če embosiram s srajčko. 

Ker je bila izdelava voščilnice precej preprosta in hitra, sem jih izdelala pravljičnih 7. :-)


 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (pravokotniki s šivi, drobne snežinke, veliki praznični okrasek, čarobni prazniki, zasnežena vasica, darilo ob nakupu, odprti tag, prazniki na vrvici)

- Jingle Belles: Holiday Ornaments

- C.R.A.F.T. Challenges: Challenge #617 - Christmas

- CAS Christmas November Challenge: Christmas Critters

- Double "D" Challenges: A Walk In The Woods Challenge

Spodnjo voščilnico pa sem poslala Nejini Miji za njen šesti rojstni dan. Ne vem, kdaj je uspelo blogerskemu dojenčku zrasti v prvošolko. :-) 


Voščilnica je izdelana po navodilih preproste tresočke, tretje domače naloge v MŠPU. Naloge, ki nam jih pokažeta Tina in Vladka, niso samo za izdelavo prazničnih voščilnic, pač pa je veliko trikov uporabnih tudi za voščilnice za druge namene. Torej za Mijo šest balonov in veliko srčkov, ki so tako na potiskanem papirju, kot tudi v polnilu tresočke. V polnilu pa je tudi veliko zvezdic in balonov, pa še marsičesa, kar zbiram po različnih škatlicah. :-) Vsi ustvarjalni pripomočki so Najlepši par.

Voščilnico prijavljam na izziv Day of the Month Card Club: #33 Beautiful Day

Dragi peče raco in duši rdeče zelje. Joj, kako diši! :-) Vse skupaj bova odnesla k mojim staršem, da bomo skupaj pojedli Martinovo kosilo. Se mi že cedijo sline. 🍷

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


20 komentarjev:

Klara pravi ...

Ooo kako so lepe! Ampak Mijina je najlepša:)! Dober tek in veselo martinovanje!

Moje drobtinice23 pravi ...

Si bila pa pridna, da si naredila toliko voščilnic. Domačo nalogo si opravila odlično. Seveda je tudi Mijina voščilnica fantastična.
Pa dober tek ob Marinovem kosilu :)

Brenda in IN pravi ...

A beautiful, snowy sky card and a sweet cards showing the deer. The birthday card is so fun with the bright balloons and teeny hearts. I don't know where the years go but they sure grow up fast.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako lepo si ustvarjala. Bela tempera je tudi v moji ustvarjalnici na posebnem mestu. Zime in efekta snežink/snega si brez nje ne predstavljam.

Darlene pravi ...

FABULOUS creations ... love them all! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘A Walk in the Woods’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

*Urška* pravi ...

Ooo, draga Sonja, kako si pa ti pridna. In toooliko lepotičk na kupu. Gledam od prve do zadnje, pa spet in spet. Všeč mi je tvoja izvirnost, postavitev na voščilnicah pa tudi barvne kobinacije.

Bonnie pravi ...

I love the background with the snowflake! Such wonderful colors! The ornament is adorable with the sweet deer! Great idea to get multiples! Love the festive balloons that are perfect for a little one!

Claire pravi ...

You've been busy again, I love seeing your posts filled with lots of pretty cards. I just adore the bauble with the sweet little scene x

Barb Ghig pravi ...

Lovely collection of cards, Sonja! I love how you used white tempera for your backgrounds...I'm going to try it on my cards ~ Thank you! I also love how you added the winter scene inside the ornament and your subtle embossing on the border is perfect! Thanks so much for playing along with us at CAS Christmas!

Valerija pravi ...

Ooo, ti si bila pa pridna. Cel kup čudovitih voščilnic. Prav vse so krasne.
Lep dan!

Sylvia kaarten en zo. pravi ...

Beautiful card. Thank you for joining us at CRAFT Challenge. Greetings Sylvia Hoekman-DT.

lauren bergold pravi ...

oh my gosh, that beautiful bauble with a sweet landscape inside is so appealing! i especially love the way you've set it against the kraft embossed square to make it stand out even more! so pleased you could join our "ornamental" fun at JINGLE BELLES!

ArtMBR pravi ...

Oj ti ..punca, kako lep sprehod je po tvojih voščilnicah.

AndreaNorris pravi ...

So beautiful! Thanks for joining us a CRAFT Challenge this week
Andrea x

Brenda pravi ...

All of your cards are wonderful! I especially love the little deer. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!

SmilynStef pravi ...

love how you mass-produced that sweet little winter scene ... so very glad you shared your *ornamental* creation with us at Jingle Belles.

Vladuška pravi ...

Sonja, čudovito je prav vse, kar si nam pokazala.

Loll pravi ...

Three AWESOME cards Sonja! LOVE your beautiful background for your snowflake and snowy sky! The ornament cards with the sweet deer scene are adorable. Great idea to make several! And your birthday card is just plan fun! Great colours, great design. Thanks for sharing your ornament card with us at CAS Christmas! xx

Izzy Scrap pravi ...

WOW, seems that you've been a busy bee ! Beautiful bunch of cards you've made. Love the mass production one with this lovely winter scene. Beautiful and CAS design. Thanks so much for sharing and for playing along at the DotMCC.

Nunzia Carusio pravi ...

Wonderful projects, I can't choose my favourite.
×
Nunzia