torek, 9. november 2021

Še ena naloga in dobre želje

Pa sem jo spravila pod streho, peto domačo nalogo. :-) Dolgo me je mučila. Zaradi vrvice, saj ji nisem znala najti mesta na voščinici. 


Ja, tudi ta je v modri in kraft kombinaciji z malo rdeče. :-) Očitno bodo to letos moje barve. Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki so Najlepši par. Snežinko sem odtisnila, izrezala in zalepila na senco, vse skupaj pa na ozadje izrezano s šablono amerikanka. Vrvica je iz domače zaloge. Kar smeji se mi, ko vidim, kako lepo mi je uspelo zavezati pentljo. Skrivnost? Nova pinceta, s katero sem stisnila prekrižani vrvici. Kot nam je pokazala Tina. :-) Napis in srček sem izrezala iz rdečega papirja, prelepila z obojestransko lepilno folijo in posipala z rdečimi bleščicami. To je bilo res filigransko delo. Bleščice pa še vedno "srečujem" po stanovanju. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Mala šola prazničnega ustvarjanja 9: Naloga 5 - Vrvica, bleščice in srce

- Najlepši par: Jesenska galerija (srečno novo leto 3)

- Praznični izziv pri ArtMBR: Hrestač in Klarina omara

Spodnjo voščilnico pa sem že pred časom poslala eni fejst fajn punci, da bi čim prej ozdravela. Zgleda pa, da čaj ni bil dovolj močan, saj je ponovno zbolela. Bo treba skuhati močnejšo dozo. Z malo domačega šnopsa. :-)


 
Ozadje sem embosirala z rezalnimi šablonami in ga pobarvala s pikicami skozi doma narejeno šablono. V multi uporabno šalčko je skočila čajna vrečka v obliki male pošasti. Roke je pošasti posodila šalčka. Da je še bolj prikupna, sem ji nalepila migajoče oči. Tagec je darilo ob nakupu, embosiran napis od Vladke, vrvica pa iz domače zaloge.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (okrašeni pravokotniki, (ne)strašne pošasti, skodelica, šivanje, darilo ob nakupu)

- Papercraft Challenges: Challenge #75 -  Get Well 

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


13 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Sonja, lepo si našla mesto za prav vs eelementa na prvi voščilnici. Lepo in skladno deluje vse skupaj. In lepo, da si poslala voščilnico z lepimi mislimi za hitro okrevanje.

Klara pravi ...

Pridna učenka! Pentlja je res lepa! Jaz pa z nalogami krepko zaostajam. Ponoči se družim z najmlajšo sovo,tako da podnevi ni kaj veliko od mene... Pošast iz skodelice je pa prav fejst:)! In ne dvomim, da bo pomagala k hitrejši ozdravitvi!

Tina pravi ...

Hi hi Sonja...sem tako zapopadla tvoj nasvet in ga ruknila :-)))) Hvala za to čudovito pošastko, kdo ve, kako hudo bi bilo brez nje!!! pa snežinkasta voščilnica je čudovita...tudi vrvica je našla super mesto!

Brenda in IN pravi ...

A lovely snowflake card with the sparkle on the sentiment and heart. That face and those eyes on the second card are adorable. What a fun card that is and I hope your friend gets better.

*Urška* pravi ...

Prva je tako zasanjana in nežna, druga pa me je spravila v smeh. Če pa tale pošatna vrečkica ne prežene virusov, potem pa res ne vem, kdo jih še lahko ;)

Claire pravi ...

Snowflakes are little treasures and I love it done with kraft card, it reminds me of a gingerbread snowflake flooded with yummy icing, beautiful colours :)

Aww I bet the cute little monster in the cup bought a smile to the recipient, such a nice thoughtful card x

Moje drobtinice23 pravi ...

Pri prvi se barvne kombinacije res lepo skladajo. Nalogo si naredila več kot odlično!
Čajček z dodatkom domačih "arcnji" bo pa za gotovo pomagal do popolne ozdravitve 🥰

Valerija pravi ...

Ni videti, da bi imela težave z vrvico. Krasno paše na čudovito voščilnico. Ta tvoj pošastek pa tudi tako prikupen. Če že ne zdravja, bo pa gotovo priklical nasmeh na obraz prejemnika. Lp

ArtMBR pravi ...

Jaz pa najprej pohvalim pošast z dobrimi željami, ki je tako vitaminčkasto sveža. Sonja, kaj ti nebi malo zasnežila moje galerije- Klarina omara. Takale snežinka, ki ima zraven še mašnico za +5, sodi naravnost tja, v zasnežen gozd iz pravljice.

Bonnie pravi ...

The kraft, blue and white are a lovely color combination for Christmas cards and especially for this snowflake, Sonja! The second card put a big grin on my face! What fun!

Nataša pravi ...

snežinka je itak top. Prav tako mi je vzpodbudnica za hitro okrevanje zelo všeč s svojo svežino.

Anja pravi ...

Love that little Tea Monster :) very cute card.
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Anja

Doris P. pravi ...

Oh, how funny is this! Love it! Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.