sobota, 1. februar 2020

Vesela hiška: Mešana tehnika

V Veseli hiški  februarja ustvarjamo v mešani tehniki.



Tokrat kavo in čaj kuha Hali. :-) Pripravila pa je tudi lepo darilo za izžrebanko. Zavihajte rokave, potegnite na plano barvice, papirčke, štampiljke, rezalne šablone, bleščice, rožice..., ustvarite poljubni izdelek na poljubno temo v mešani tehniki in se nam pridružite. Ustvarjanje v mešani tehniki nima meja. :-)



Sama sem za inspiracijski izdelek ustvarila sliko, darilo za mojo Veroniko. Okvir sem kupila v Tediju. Razdrla sem ga in za osnovo uporabila kar vezano ploščo iz okvirja. Nanjo sem nanesla belo tempero in pustila čez noč, da se je posušila. Naslednji dan sem deviško belino "napadla" z akrilnimi barvami, ki sem jih nanašala s silikonskim čopičem. Odličen pripomoček za ustvariti strukturo. :-) Medtem, ko se je ozadje sušilo, sem iz akvarelnega papirja 3x izrezala lovilec sanj in napis sanje, ter izreze zlepila skupaj. Po dve papirnati rožici iz prastare zaloge sem tudi zlepila skupaj. V sredino so dobile še polperlico. Na časopisni papir sem z roko napisala "sanjaj" in "velike", obe besedi občrtala in izrezala s škarjami. Na žico sem nasnula pisane perlice in po škatlah pobrskala za pisanim perjem. Papirnate izreze sem senčila z distressi. Ko je bilo ozadje res pošteno suho, sem pričela z lepljenjem in sestavljanjem. Sliko sem okrasila z različnimi bleščicami, polperlicami in nuovo drops. V glavnem z vsem, kar mi je prišlo pod roke, čisto na koncu pa še pošteno našpricala z belo tempero. Montaža je sledila naslednji dan. Iz varnostnih razlogov, ker bi se verjetno razjokala, če bi kaj spacala. :-)





Poglejte, kako so v mešani tehniki ustvarjale ostale prebivalke Vesele hiške Hali, Veana, Majda, Valerija in Janja in se nam pridružite. Časa je dovolj, saj je letos februar za en dan daljši. :-)  


Lovilec sanj prijavljam na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija meseca februarja (Sanje)
- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says: Anything Goes
- More Mixed Media Challenge: Anything Goes/ Optional Blue


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

9 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Sonja, tukaj pa je ujeto srce...fenomenalna stvaritev in huda ideja z okvirjem :-)

VEANA R. pravi ...

Draga Sonja čudovita slika, ki bo prav gotovo razveselila Veroniko in obsijala z dobro voljo njen dan, kakor so živahne barve tvojega izdelka. Prava mojstrica tudi v Mix Media tehniki. Lep vikend ti želim

Valerija pravi ...

Uau Sonja, kar ne morem se nagledati tvoje mojstrovine. Čudovita slika in vanjo si gotovo ujela le najlepše sanje...

Metuljčica pravi ...

Kako lepa slika, prav sanjsko dobra ideja, ki bo Veroniki zagotovo všeč.

moi pravi ...

Krasno darilo si naredila svoji Veroniki.

Veronika pravi ...

Krasno darilo, ki že krasi mojo pisarno. Kje drugje kot v službi potrebuješ tako zelo barvno in domiselno razvedrilo :) hvalaaa

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja tvoja navodila, kako se lotiti te tehnike so tako prikupno enostavna, ampak kaj ko nadaljevanje ni več tako enostavno. Si polna idej, "razdiralna" žilica deluje in seveda tudi naknadno plastenje odlično obvladaš. Super slikico si naredila Veroniki. Lep pozdrav in objem Andreja

Renata pravi ...

Se kar pridružim vsem komentarjem pred mano. Slikica mi je neznansko všeč. Verjamem, da je bila vesela tudi Veronika.

FinArt pravi ...

Kako čudovito je s tako pozornostjo razveseliti svoje drage osebe. Krasna ideja, čudovita izvedba.