četrtek, 23. januar 2020

Nežno in manj nežno :-)

Od napovedanega snega so v soboto zvečer padle natanko tri snežinke. :-) Je pa mraz. Že dva tedna smo v megli, ki se le tu in tam dvigne. Od velike vlage in megle so drevesa okrašena z ivjem. Čisto pravljično je, ko se zjutraj vozim v službo. Kratke popoldneve preživljam med barvicami in papirčki. Na polici me čaka Dolina rož, tretja kriminalka Tadeja Goloba. Ne upam je začeti brati, ker vem, da ne bom mogla nehati, dokler ne ujamem morilca. :-)

V Craftalnici so nam dekleta ustvarjalnega tima po kratki pavzi dale za nalogo barvni izziv. Ustvarjati je treba v pastelnih barvah.  Pri iskanju ideje in primernih ustvarjalnih pripomočkov sem se spomnila na svojo novo pridobitev iz trgovine Action Shop. Med prazniki se je moj brlogec pošteno okrepil. Kdaj mi bo uspelo vse preizkusiti, pa je že druga zgodba. :-)



Ustvarjala sem z naslednjimi barvami distressov: spune sugar, cracked pistachio, tumbled glass in antique linen.

 



S šablono sem iz belega papirja izrezala 4 izreze in jih zlepila skupaj. Zgornjega sem senčila. Osnovo sem izrezala s šablono Pravokotniki s šivi Najlepšega para. Senčila sem jo s tremi barvami. Tudi napis sreča je rezan iz več plasti papirja in senčen z roza blazinico. Napis je odtisnjen z modro barvo. Voščilnica je preprosta. Zaradi dimenzije pa deluje bogato.

Prijavljam jo v Craftalnico na izziv #252: PASTELNO

Spodnjo voščilnico si je zaželel sodelavec za prijatelja, ki se bo v kratkem srečal z Abrahamom. Nobene posebne želje ni imel, kako naj voščilnica izgleda. Samo dovolj prostora za podpise je potreboval. :-) Proste roke pri ustvarjanju? Ni lepšega! :-)



Osnovo sem izrezala iz akvarelnega papirja in jo pobarvala s tremi barvami distressov. Postopek sem ponovila večkrat, da so barve bolj intenzivne. Osnovo sem pokrila s stencil šablono, še enkrat nanesla barve prek šablone in na koncu pošpricala z vodo. Iz debelejšega papirja sem izrezala zobnike (Sizzix) in napis, senčila s sivo distress blazinico ter vse skupaj embosirala z zlatim prahom. Številka je izrezana iz belega akvarelnega papirja, ničlo pa je nadomestil zobnik. Ko sem vse elemente zalepila na mesto, sem robove voščilnice namazala z belo tempero. Naročnik je bil zadovoljen, jaz pa tudi, ker mi je po dolgem času uspelo pri moških voščilnicah priti mimo gospoda s klobukom, očali in brki. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija januar 2020 (Kvadrati s šivi, Velike številke, Čestitke)
- C.R.A.F.T. Challenge #541: NEW ( Sizzix Die Set Gearhead - new and used for a first time)
- Moving Along With The Times: Challenge #114: All Things New ( Sizzix Die Set Gearhead - new and used for a first time)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)





17 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Sonja, dve popolnoma nasprotujoči voščilnici si naredila (barvno mislim), a vsaka ima svoj čar. Prva nežna, druga pa moško udarna, čudoviti sta. Pozdrav.

Tina Z. pravi ...

Krasen jing jang je tole, izziv je tako zahtevana paleta kot moška voščilnica. Uspelo ti je krasno.

Diane Louise J pravi ...

Hello… Thanks for sharing your lovely cards with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; they fit perfectly with our ‘All Things New’ challenge theme. Hope you can join us next month for our new challenge. Diane Louise (Team Leader) xx

*Urška* pravi ...

Kot vedno si tudi tokrat naredila dve barvno zanimivi voščilnici.In prav obe sta mi všeč.

Ne-Ja pravi ...

Kako fantastični voščilnici :-) . Nežna spodbudna in taprava udarna moška. Lep vikend :-) !

Metuljčica pravi ...

Prelepi voščilnici. Všeč mi je nežnost pri prvi in bolj udarne barve pri drugi.

moi pravi ...

Krasno si se znašla pri obeh. Glede naročila pa so tudi meni fajn proste roke.

Hali pravi ...

U pastelna me je čisto prevzela, krasna je. Tale za moškega je pa nekaj posebnega, s svojimi intenzivnimi barvami in strojniškimi elementi :-)

Brenda in IN pravi ...

Two wonderful cards with colors the complete opposite. Those soft blended colors look beautiful under the die cut panel. And what a fantastic male card with bright colors and fun elements added.

ArtMBR pravi ...

Tvoja prva voščilnica je zmagovalka. NI kaj dodati.

Helena pravi ...

Fantasična ozadja in perfektni voščilnici.

Caz pravi ...

Beautiful creation...Thank you for sharing with us over at Moving Along With the Times...Hope to see you again soon..

Caz MAWTT DT xx

Goga pravi ...

Ooo kako lepo si ustvarjala, kakor je napisala Tina jig jang v barvah. Prva pastelna druga močnih barv, obe pa fantastični.
Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Darnell pravi ...

Well done coming up with a new design for the masculine card, Sonja! It's no surprise that the client was pleased! And your pastel design is stunning, too! Love that cover plate! Enjoy your fairy tale drive to work, but hope you get sunshine soon! Hugs, Darnell

Valerija pravi ...

Kako super si uporabila predpisane barve na svoji nežni voščilnici. Moška pa tudi zakon. Super ideja, da si nulo zamenjala z zobnikom...si velja zapomniti ;)
Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici, kjer sem gostja v mesecu januarju

AndrejaM pravi ...

Izbrala si ravno prave barve Distresov in nastala je prava lepotička. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.