sobota, 29. februar 2020

Okroglo


Na Craftalnici poteka zelo zanimiv izziv. Dekleta ustvarjalnega tima, njihova gostja Ne-Ja in Tina, ki je s svojim Najlepšim parom sponzor meseca februarja,  želijo videti okroglo voščilnico. Obliki mojih voščilnic sta skoraj po pravilu  pravokotna, format A6 in kvadratna 12,5cmx12,5cm.  Na izdelavo okrogle voščilnice se skoraj ne spomnim. Nekaj sem jih sicer že izdelala,  ampak ni omembe vredno. :-) Zato  izzivi, kot je tokratni na Craftalnici, še kako prav pridejo za razgibavanje malih sivih celic in gibanje v drugačnem prostoru, kot običajno. Tople vode z izdelavo moje okrogle voščilnice nisem odkrila, sem pa vseeno vesela, da mi je uspelo izdelati pozitivčico, ki je že na poti k moji blog prijateljici Brendi v Indiano, na drugi konec sveta.
 

Osnovo sem izrezala s krogom s šivi iz modrega akvarelnega papirja,  ozadje pa s kreativnimi krogi iz belega akvarelnega papirja in ga »nasmušala«  s svetlo modro distress blazinico. Na tako pripravljeno ozadje sem zalepila oblake in dežnik, v katerega se je ujelo nekaj rožic in rdeč srček, nekaj pa jih pada na napis. Uporabila sem rezalne šablone Najlepšega para. Napis je od PapertrayInk. Pred časom mi je Darnell poslala celi set spodbudnih napisov, ki jih sicer bolj malo uporabljam, čeprav so mi zelo všeč. :-)

Okroglo voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Najlepši par: Galerija meseca februarja (Krogi s šivi, Kreativni krogi, Pomladni dan, Na nebu, Na travniku, darilca ob nakupu)

 Malo sem se poigrala pri fotografiranju in uporabila različna ozadja. :-)


 
Še eno okroglo voščilnico vam pokažem, da bo vse v stilu. :-) Praznična tresočka  je malo starejšega datuma. :-) Narejena je po navodilih šeste sezone MŠPU. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

13 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Zelo lepi okrogli voščilnici si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Klara pravi ...

Ooo kako prisrčna spodbudnica! Res mi je vse všeč, najbolj pa dežnik z rožicami!

Valerija pravi ...

Ooo, kako je pa to prikupno. Kako lepo si obesila dežniček za oblak. Super! Lepa tudi praznična okrogla.

Claire pravi ...

These are adorable, I love the cute colourful swinging umbrella full of pretty petals x

Majda pravi ...

Draga Sonja, hvala za tvojo cvetočo pomladno objavo - danes sva z našim kosmaticem med sprehodom trčila v čarobno mavrico, tvoj dežnik poln cvetic bi tako lepo dopolnil posebne trenutek! ga pa lahko zdajle, ta hip - hvala!
Ni slabo včasih stopiti izven okvirjev, dokaz je tvoja voščilnica - prosim, loti se še in še tudi okroglih, saj ti gredo imenitno od rok!
Lep zaključek nedelje ti želim, Majda
In ja, hvala za obisk na blogu Scrapping4fun :-)

Moje drobtinice23 pravi ...

O kako lepe okrogle voščilnice si izdelala. Prva mi je še prav posebej všeč.
Želim ti lep in mien spanec :)

Ne-Ja pravi ...

Sonja tole tvojo idejo z dežnikom si moram izposoditi ob priliki - fantastičnaje :). Saj ne da tresočka kaj zmauja zb anjo, mapak tako lepo si nasmušala ozadje pa ujela dežnik n aoblaček... Hvala, da si se odločila svojo pozitivčico prilepiti tudi k nam v CRAFT-alnico :).

Natasa pravi ...

Kako sta kjut! Tista z dežnikom še posebej! Super ideja.

Renata pravi ...

Spet ena, ki mi je ušla. Krasne okrogle si naredila. Zelo simpatična z dežnikom. Tudi angelček lepo sije na zvezdi.

Janja pravi ...

Kako čudovita je voščilnica z dežnikom. Pa še tako dobro si ga zataknila za oblak :). Lp

moi pravi ...

Joj, koliko lepih objav sem skoraj spregledala (kaj se res že tako dolgo nisem spravila h komentiranju?! ) Obe okrogli sta lušni.

Goga pravi ...

Krasni okrogli voščilnici. Tudi napis na pozitivčici je krasen.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Bianca van Tilburg. pravi ...

What a beautiful card.
Thank you for participating in our challenge.
Good luck and see you next time.
Hugs Bianca.
DT Scrapping4funchallenge.