sreda, 10. maj 2017

Mini dopust 2017

Vem, da sem pozna z reportažo o mini dopustu na morju. Ampak prejšnji teden se je dogajalo toliko vsega, da še pomisliti nisem utegnila na blog. Sicer pa za fotke z morja ni nikdar prepozno. :-)

Z dragim jo za prvomajske praznike rada mahneva v Nerezine na Lošinj. Zaradi slabe vremenske napovedi sva šla z avtom. Sedaj sva že tako velika, da se nama več ne da zmrzovati na motorju. :-) Mejo s Hrvaško sva prestopila v bližini doma, v Središču ob Dravi in se s tem izognila gneči. V Varaždinu sva šla na avtocesto in čez slabe tri ure prečkala most na Krk.

Počakala sva trajekt in se pred poldnevom že vselila v hiško v naselju Bučanje pri Nerezinah. Prvi šok zasvojencev z internetom je bil ta, da v naselju še vedno ni Wi-Fi povezave. Pravzaprav je, ampak z doplačilom, kar pa se ne izplača. Na srečo sva vzela s seboj veliko knjig. :-)

Po tem, ko sva se razpakirala in prezračila hiško, sva šla na sprehod na otoček. Po vseh letih, kar hodiva v Nerezine, sva letos prvič našla divje šparglje. :-) To je bilo veselja! Sicer so najini šparglji prerasli otroška leta, ampak bili so izvrstni. Dosti boljši kot domači, ki nama rastejo na vrtu. :-) Ko je pričelo deževati, sva se zaprla v hiško, prižgala klimo in se posvetila knjigam. Doma si vse preredko vzameva čas za branje.

Naslednji dan je ves dan lilo kot iz škafa, kar pa naju ni zadržalo v hiški. Oblekla sva pelerine in šla na sprehod, potem pa sušila premočene čevlje in hlače. Žalostno sva gledala Osorščico. Vrh, Televrin, je imel ves čas klobuk iz oblakov.

V petek se je po deževnem jutru popoldne razvedrilo. Posijalo je sonce in naju zvabilo na plažo. Za namaknje nog ali celo kakšen hujši podvig je bila voda premrzla, sonce pa je v zavetju med skalami lepo grelo.

Sončno sobotno jutro je dragega zvabilo v planine. :-) On mora vedno postavljati rekorde. Za vzpon je potreboval 40 minut, za spust pa 35. :-) Sonce pa je na morje privabilo tudi Veroniko in Andreja. Iz Ilirske Bistrice se splača priti na kosilo k mami in atiju v Nerezine. :-)

Ko sva mladino odpravila na trajekt, sva šla na plažo z namenom, da poležavava na soncu. Ampak ni ostalo samo pri sončenju. :-) Oba sva prvič letos zaplavala v morju. Dragi čisto resno, jaz pa na kratko, ampak sladko! Ni mi žal, da sem se ojunačila, čeprav voda ni imela več kot 16 stopinj.

V nedeljo zjutraj je sonce tudi mene zvabilo v hribe. Nisem bila prepričana, da bom šla vse do vrha, ampak dragi me je ves čas vzpodbujal in mi obljubljal čudovit razgled, ki ga sicer poznam iz prejšnjih let, se pa ga nikdar ne naveličam. :-) O mojem času vzpona rajši ne govorim.

Dragi je ta čas, ko sem jaz vlekla svoje kile na vrh, posnel vsaj 100 fotk, prestrašil vsakega martinčka, hrošča in čebelico, našel najmanjše rožice in se vsaj 10 krat vrnil nazal gledat, če še lezem v hrib. :-)

Po poti navzdol sva nabrala žajbl, origano in timijan. Vzpon na vrh Sv.Mikule je prava aroma terapija. Ves hrib tako lepo diši, da je veselje. Prav zaradi tega čudovitega vonja in enkratnega razgleda vsako leto lezem na hrib, ki se dviga več kot 500 metrov nad morje. :-)

Popoldne sem želela samo sedeti na plaži z dobro knjigo v rokah, dragega pa je morje še enkrat premamilo. Kmalu bi našel močnejšega od sebe, saj je pretiraval in plaval predaleč. Včasih je hujši, kot mali otrok. Izziva in me  jezi. Naslednjič ga bom privezala. Obljubim. :-))

Pet dni oddiha je prehitro minilo. Čeprav vreme ni bilo po ISO standardu, se ne pritožujem. Lepo sva se imela. Nadihala sva se svežega zraka, prebrala veliko knjig, jedla divje šparglje in nabrala zelišč za celo leto.

Domov sva se vračala po isti poti in se ustavila še na Grobniku, da sva se nagledala motorjev in se načudila fantom, ki znajo polagati ovinke. :-)

Tako, sedaj pa lepo pridno čakat naslednji odklop od vsakdana. :-)

16 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovite fotografije. Me je kar zamikalo morja, toda ... bomo videli, kako bo letos pri nas z morjem, glede na vse spremembe, ki so na vidiku...
Vidim, da sta se imela lepo, čeprav vama vreme ni bilo najbolj naklonjeno. Sicer pa je včasih najpomembneje to, da spremeniš okolje in pustiš vse nekje za sabo, odklopiš in uživaš.

Klara pravi ...

Vidva pa nista od muh:pri 16 stopinjah jaz še nog ne namočim vmorje:)! Fotografije so pa kot vedno super in kar kličejo na morje!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vidva sta res nora s tem plavanjem ....samo ne mi reči, da je to dobro za zdravje....Kaj ti nuca zdravje, če te prej fršlok zadene, še preden prideš cel v vodo in to pri 16 stopinjah.....Vsa čast za ta pogum (in norost). Se pa vsako leto veselim tvoje objave o Nerezinah, kjer sem prebila vse svoje otroštvo (poleti da se razumemo)....vsak kotiček, zalivček, školjka, martinček....oh koliko traparij smo ušpičili. Ljudje so vedno puščali brisače čez noč, ker je bila taka gužva za najboljše place, mi pa smo jih znesli čisto na rob, tako da jih je plima odnesla sredi zaliva in zjutraj je bilo vedno juhuhu pogled na goro plavajočih brisač.
Pri takih dveh kerlcih, kot sta vidva lahko padajo gnojne vile, pa si bosta dopust naredila terapevtski in oddih v pravem smislu. Nasvet za drugič...špaga ne bo dovolj (tudi velike ladje se lahko same odvežejo), ti priporočam še liter ali dva sekundnega lepila...to pa bo dovolj:-)).
Hvala ti za tole reportažo in obujanje spominov.....zdaj sem pa res že stara!!!!

Metuljčica pravi ...

Saj veš da vedno uživam ob tvojih zapisih in sem se razveselila kot mali otrok dobre zgodbe. Ja, res sta pogumna, čestitke za skok v vodo in za vzpon. Fotografije so fantastične in iz njih kar sije kako lepo sta se imela, kar ti iz srca privoščim.

Helena pravi ...

Po fotkah sodeč, sta imela s sabo tako kopalke kot zimsko/deževna oblačila :)
Pri 16 stopinjah v vodo - brrr. Sama se potem celo poletje ne bi ogrela :)
Ponavadi vedno rečem, ko kdo jamra glede vremena: vreme je! Samo mi se moramo prilagoditi. No, vama je vsekakor uspelo in sta si naredila super mini dopust.

helena pravi ...

Vauuu, super da znata ta uživati kljub slabemu vremenu. Čestitke za pogumno namakanje in "lezenje" v hrib.

Maja pravi ...

Super mini dopust sta imela kljub začetnemu slabemu vremenu. Lepo znata uživati :)Kaj sta brala? Imaš morda kakšen namig za knjige, tudi jaz sem knjižni molj ;)

Unknown pravi ...

Uh kolk se vama je dogajalo.... tudi midva bla na morju vreme podobno😍😍😍

Renata pravi ...

Ker je vreme pri nas mrzlo, sem se zlila z objavo. Komaj sem čakala, da nam pričaraš malo morske idile, kljub slabemu vremenu. Čestitke za namakanje in hribolazenje. Nisem strahopetka, vseeno nevem če bi zaplavala pri taki temperaturi. Krasne fotografije, kjer se lepo vidi, da pri vama ni nobenih ovir. Tudi bolečina izgine v takem primeru. Tudi počasi se daleč pride. Sploh ko vidiš, kakšna lepota te pričaka na cilju. Super dopust, malo pa sladko.

Hali pravi ...

U sta pa imela res pestro, vremensko in tudi tako. Plavanje, hribolazenje, nabiranje zelišč. Ma super za odklop, res smo ga bili vsi potrebni :-) Pozdravček!

moi pravi ...

Ej, 16°C je ledenica, moji jajčniki bi zmrznili, no way. Zato pa moj poklon, da se greš tako namočit. Krasne mini počitnice in hvala za potopis.

oldpunca pravi ...

Maja, če te zanimajo potopisi, kriminalke in znanstvena fantastika, je najino dopustniško čtivo vrhunska izbira:
Jure Šterk - V modri neskončnosti
Stephenie Meyer - Duša
Jo Nesbo - Leopard; Taščica
Mark Billingham - Zaspanka

Tina Z. pravi ...

kako je fajn vse tole prebrati, bi šel človek direkt takoj na morje. ja, res, čestitke za vse podvige, vsaka čast! imam rada hladno vodo, ampak tole, uf ...

Maja pravi ...

Hvala, sem že dala na seznam :)

Vladuška pravi ...

Kratko in sladko in prav čutiti je, da sta si kljub neperfektnemu vremenu napolnila baterije in se naužila vseh prijetnih morskih vonjav.

Ne-Ja pravi ...

Važno da sta uživala, ne glede na vreme. Sem ti pa kar malo fovš, da si že plavala. Lošinj je tudi meni všeč, vnedar me vsakič posebej spreleti srh ko pomislim na 80 otrok v koloniji in vse tiste praske in ježke in ušesa in... Bom ponovila vajo ob priliki s svojo družinico in ne kot vaditelj v koloniji :)!