četrtek, 25. maj 2017

Pisano

Obveščam vas, da me je povozil čas. :-) Komaj še utegnem sesti za računalnik. Za prijatelje si pa vedno vzamem čas. :-) V soboto sem uživala v družbi ustvarjalk na Dobenem, včeraj pa v Murski Soboti. Vmes kuham bezgov sirup, cartam paradižnike na vrtu, grozim plevelu, pobiram jagode, sušim zelišča in ustvarjam.

Danes vam pokažem voščilnico, ki sem jo izdelala za rojstni dan prijazne ustvarjalke Helene, katere izdelki me vedno znova očarajo.  Igrala sem se z distressi.



Idejo sem že pred časom našla na blogu the CLASSroom. Barve sem nanašala na osnovo s pomočjo plastične folije. Izrez ovala je darilo ene od usvarjalk. Izrezala sem sredino, tako da je nastal okvir in ga pobarvala z rjavo blazinico, enako kot je valoviti rob in napis. Čez napis je poletel metuljček in za seboj pustil sled srčkov. :-) Vsi pripomočki, razen okvirja in distressov so od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- HLS May: Watercolour Challenge Anything Goes, Optional Twist - Red
- Najlepši par: Galerija meseca maja

Na Craftalnici dekleta ustvarjalnega tima želijo videti cvetje. Dolgo sem se odločala, če smem prijaviti voščilnico, ki je precej podobna TEJLE. Dekleta, če nisem storila prav, me prosim izločite.



Voščilnico sem zapakirala v preprost ovitek, saj je bila predana osebno. Navodila za izdelavo ovitka mi je prijazno razložila Keltika. Košarica je spletena ročno iz ozkih trakov papirja z juto, oblikovala pa sem jo s krogi in pravokotniki s šivi. Rožice so cvetovi jagode, zelenje je iz seta Okrasimo s cvetjem, ozadje pa je izdelano s plastično šablono Les, vse od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na Craft-alnico: Izziv #186: Šopek cvetja

Še eno moško imam za današnjo objavo. Glede na to, kako redko se oglašam, moram spet "stisniti" malo več izdelkov v objavo. :-)


 
Priznam, da me je tale velika šablona motorja pošteno namučila. Prelagala sem papirčke, barvala izrez, skoraj diplomirala iz kompliciranja, na koncu pa sem se odločila za dvobarvno kombinacijo in bila celo zadovoljna s končnim izdelkom. Še bolj pa je bila zadovoljna sodelavka, ki bo voščilnico podarila svojemu bratu ob okroglem jubileju. Osnova voščilnice in motor sta enake barve, ozadje pa je ombre in plastična šablona Bokeh Najlepšega para.


Motor prijavljam na nalsednje izzive:
- The Male Room: Challenge #61: DIE CUTS
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 417: Fathers Day/Male
- Cardz 4 Guyz; Challenge #170: Favourite Colour Combo


Lep pozdrav do naslednjič. :-)




23 komentarjev:

Renata pravi ...

Sonja, tebi pa res ni dolgcas, lustne so vse po vrsti. Se posebej mi je vsec kosarica cvetja.

Majda pravi ...

Cartaš paradižnike in groziš plevelu - od danes naprej bom svoja opravila na vrtu bolj poetično poimenovala - po "tvoje" :) Si me nasmejala in tudi očarala - z voščilnicami,same lepotičke so nastale pri tebi, rožice pa zame vsekakor zmagajo.
Naj bo cvetoče obarvan tudi tvoj vikend, Majda

Klara pravi ...

Pa še košarice pleteš! Pridna si na vseh koncih... Sicer mi je pa pisana z okvirjem tudi zelo všeč... Ko najdeš taprave grožnje za plevel(da se bo sam izrul in šel drugam),se priporočam :)!

vilinke pravi ...

Ti pa nisi kar tako ,ena objava pa kar tri mojstrovine. Saj ne vem za katero se bi odločla,če pa je vsaka po svoje simpatična.
LP Vilinke

Jane Willis pravi ...

All three of your cards are lovely, so bold and bright and full of impact. Thank you for sharing the fab motorcycle card at Cardz 4 Guyz
Jane

Valerija pravi ...

Pri tvojem poimenovanju vrtnih opravil, se to sliši prav zabavno delo ;)
Čudovito si ustvarjala. Vse voščilnice so mi zelo všeč. Še najbolj pa pletena košarica s cvetjem. S podobno si lansko leto razveselila mene. Še vedno se mi zdi prav nekaj posebnega.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

A bejš no, tebe je cajt povozu....mislim da je še marsikatero tukaj in proti vetru pač ne moremo..piiippp..saj veš kaj mislim...
Samo še dobro da te ni povozil tale lušen motor in vsa čast, da ti je uspelo tako lepo "izrezat" vse luknjice. Pa barve za katere si se odločila so tako lepo prizemljene...sončkaste, da jih je užitek pogledat. Tudi okvir si krasno napackala. Košara z rožicami pa tako lepe cvete....ja saj ni čudno, če skoraj zahtevaš sodno prepoved vsakemu plevelu....ženska!!!! ....pa ti veš, da mora plevel tudi živet!!!...še najbolje je, da ga ima sosed:-))....uživaj....

leycika pravi ...

Vse tri so tako lepe, pisane :)

Metuljčica pravi ...

Tudi meni se dogaja, da mi primanjkuje časa, ampak potem pa vseeno nekako speljem. Navsezadnje je po pisarniškem delu prav prijetno malo povrtnariti. Čudovito si ustvarjala in nastale so same krasotice. Tudi mene je čisto navdušilo tvoje ustvarjanje, seveda pa sem čisto notri padla - v tvoje rožice..........

*Urška* pravi ...

Pridna kot vedno.Naj te pa potolažim...tudi meni kar zmanjkuje časa za objave in komentarje.Včasih si želim,da bi bil dan daljši :)
Spet si naredila prekrasne voščilnice in prav vsaka je nekaj posebnega.
Pozdravček,Urška

Helena pravi ...

Važna sem, ker je prva moja :) V živo so barve še bolj intenzivne in kar izžarevajo toplino in energijo. No, tudi drugi voščilnici ne zaostajata za mojo :)
Glede na to, koliko stvari delaš in opraviš, te čas ni povozil :)

Renata pravi ...

Veš kako gre, tista pesem....vzemi si čas, postoj vsaj malo, vzemi si čas, za drobne stvari....Krasne voščilnice.

Andreja pravi ...

ooo spet en trio čudovitih voščilnic :-))
Zelo lep šopek cvetja si naredila in ga lepo namestila v vazico. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
In lepo, da si se z motorjem pridružila moškemu izzivu pri The Male Room.

Goga pravi ...

Ti bi nas prikrajšala za tak krasen šopek?? Čudovit je, meni zelo všeč in res potreben ponovitve.
Hvala da si se nam kljub pomankanju časa pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Jenny Colacicco pravi ...

Fabulous cards, Thanks for sharing with us at HLS watercolor challenge ! Jenny x

Karmen pravi ...

Ja čas je vedno problem. Prekrasne voščilnice so nastale.

Vladuška pravi ...

Še ena, ki jo spomladi povozi čas. Tudi pri meni je podobno oz. bolje rečeno tudi sama veliko več časa preživljam zunaj. Krasno si se poigrala z barvami za Heleno. Lepo razpostavila cvetje v vazi in se odlično spopadla z izrezom motorja. Uživaj.

Natasa pravi ...

Super si ustvarjala, pridna na vrtu in v brlogcu :) Košara z rožicami je čudovita in tudi pri prvi si zanimivo ujela barve v okvirček!

Moje drobtinice23 pravi ...

Res ne vem kje najdeš ves ta čas? Tudi mene si zelo nasmejala s svojim poetičnim izražanjem glede vrtnih opravil :))) stavim, da te imajo rastlinice zelo zelo rade:)
Drugače si se pa zopet izkazala s svojimi umetninami...ta tvoja ozadja so fenomenalna. Lepo vrtičkaj še naprej <3

Ne-Ja pravi ...

Sonja ti se meniš kako nimaš časa potem pa tako mimo grede pokažeš take lepotičke. Tukaj je kar nekaj ur sedenja in glede na idelek se je splačala vsaka porabljena sekunda. Hvala, ker deliš svojo umetnino z nami pri CRAFT-alnici :)! Jutina vazica je zakon, to moram sprobati.

moi pravi ...

Lepo si se potrudila pri vseh treh. Tudi jaz zadnje čase lovim sama sebe za rep. In sedaj izkoriščam čas za komentarje, ko čakam, da preklopim zalivanje. Ni še avtomatsko ;)
Lepo bodi, naj ti vrt dobro uspeva.

Hali pravi ...

Pridna si, ma saj veš ustvarjalkam tale letni čas ni ravno naklonjen, kar se ustvarjanja tiče. Ampak vseeno ga nekam zrinemo, saj lahko potem občudujemo te lepe stvari. Pozdravček, B.

Helen pravi ...

Great card - love your background.

Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

Helen x