četrtek, 2. marec 2017

Mavrica za Tino

S kakšno voščilnico razveseliti izjemno ustvarjalko, ki nas navdušuje s svojimi izdelki, idejami in ustvarjalnimi pripomočki? Z veselo, pozitivno in pisano. Takšno, kot je ona sama. Z voščilnico, ki nariše nasmešek na obraz. :-) V mavričnih barvah in s pripomočki, ki jih je sama oblikovala. To je moja filozofija. Upam, da nisem ustrelila mimo. :-)

Draga Tina, naj ti mavrični zborček črnolasih jagod zapoje en divji rokerski komad in ti v mojem imenu zaželi vse najboljše in najlepše za tvoj praznik. :-) Hvala, ker si! ♡






O izdelavi same voščilnice ni veliko povedati. :-) Akvarelni papir sem pobarvala v mavričnih barvah, iz njega izrezala jagode Najlepšega para in jim narisala oči in usta. Vse so črnolaske. Sem si vzela malo umetniške svobode. :-) Na mestih, ki sem jih namenila za jagode, sem s čopičem nanesla barvne packe in nanje zalepila veseli zborček. Voščilo je odtisnjeno z mojo svetovno pripravo domače izdelave. :-) Ker mi je še nekaj manjkalo, sem nalepila kristalčke v zeleni barvi in z zeleno tudi rahlo osenčila valovite robove od NP.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Craft-alnica: Izziv #180: Mavrica
- Najlepši par. Galerija meseca marca
- AAA Card: Game#84: Watercolour


Lep pozdrav do naslednjič. :-)




24 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Svetovno in zmagovalno....s temi jagodami si nam vsem podkurila pri tem izzivu. Res je enkraten in unikaten. Bravo.

moi pravi ...

Tale tvoj zborček pa res nariše nasmeh na usta in Tina ga bo nadvse vesela. Krasna ideja z jagodami, popackano osnovo in črnimi lasmi. ;)

Klara pravi ...

O kar vidim jagode kako lepo prepevajo večglasno :)! Všeč so mi tudi packe pod njimi!

Keti's Projects pravi ...

Joj, kako prikupen je tale tvoj mavričen zborček. Super ideja.

Goga pravi ...

Kakšen kjut zborček. Ti imaš pa res noro dobre ideje.
Verjamem, da si Tino raznežila in ob poslušanju rockerskega komada je malo zaslemala😂.
Hvala,da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Renata pravi ...

Kot je že Mojca napisala, svetovno in zmagovalno, jaz bi samo dodala še fantastično. Ideja z jagodami je vrhunska.

Valerija pravi ...

Kako fantastična ideja. Super si opravila s temi mavričnimi jagodami. Zelo domiselno.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Joj, joj, joj, kako izvirno in veselo in navdihujoce obarvano. Res sem navdusena, kako si tole lepo izdelala! Verjamem, da je navdusilo tudi Tino! ;)

Metuljčica pravi ...

Kako fino, si združila še izziv in voščilo. Prelepo si ustvarjala za Tino, res si polna idej.

Zvonka pravi ...

Super simpatične so te tvoje jagode v mavričnih barvah. Imaš pa ideje. Lp

Vladuška pravi ...

Popolnoma vse je res kar si zapisala in meni je ta tvoja voščilnica vrhunska in se nikoli ne bi spomnila kaj takega. Vem, da bo Tini prikradla nasmeh na obraz in da je bo zelo zelo vesela. Bravo.

Hali pravi ...

he he prav srčkana je in jaaa noro dobro si naredila te jagode in te packe za njimi :-)

Natasa pravi ...

Ja luštna jagodna mavrična voščilnica!

Cvetoči travnik pravi ...

Noro dobra ideja, čudovita izvedba in hudo, hudo unikatna:) - si pa res glavca, da pogruntaš kaj tako simpatičnega. Vem, da bo Tina prepevala z njimi:). Pozdravček k tebi, Andreja

leycika pravi ...

Krasna mavrica iz jagodk je nastala :)

Helena pravi ...

Kakšen slasten in sladek mavrični jagodni izbor. Luštna voščilnica.

Melissa L. pravi ...

Oooo! So fun and pretty. I love this rainbow of watercolored berries. Thanks for playing along at AAA Cards.

Tina Z. pravi ...

Res fenomenalna ideja in polna pozitivne energije!

Unknown pravi ...

hude jagodke:))) se mi zelo dopadejo:)))) dobr si tole naumila:))) hihi itak si carka:))

N-Eva pravi ...

Te jagodke so pa res srčkane....zelo kjut.

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica in zelo lepe mavrične jagodke si naredila :-)) Super ideja.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne-Ja pravi ...

Uh, ja.... Sonja danes sem ugotovila da me ni bilo pri tebi na obisku že od novega leta - sramota pa taka :( :( :(.... Sem preletela zamujene objave in se kar ne morem načuditi tvojim fantastičnim idejam in zadnje čase tudi barvam. V tvoj brlogec je zagotovo že prišla pomlad. Sploh pa oh in ah in sploh nad tvojimi mojstrovinami s Tininimi novostmi. Tele jagodke so kot nlašč zanjo. En velik objemček in sončni pa-pa od naju z Mijo :)!

Tina pravi ...

Sonja....resnično mi je zaigralo srce (v rokerskih tonih...ob vseh teh krasnih črnolascih :-)))) Hvala iz srca za krasno idejo, izvedbo in misel name pri ustvarjanju.

Tanja E. pravi ...

Prikupen jagodni izbor, zelo lepo, hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici, LP:)