ponedeljek, 27. februar 2017

Pisano

Pred leti, ko sem začela pisati blog, je bil na Craft-alnici izziv z naslovom Mavrica. In bilo je poletje. Dobro se spomnim poštene poletne plohe brez prave mavrice, ki sem jo nadomestila s papirnato. Voščilnica je bila preprosta. Na pisani papir sem nalepila rožico. :-) Ko sem pri svojem ustvarjanju pričela uporabljati barve, sem velikokrat posegla prav po mavričnih barvah.  Za tokratni izziv na Craft-alnici sem jih uporabila malo drugače. V kombinaciji s skico, ki jo želijo videti pri "Less is More".



 

Mavrične barve sem po vrsti, kot predpisuje izziv, odtisnila s štampiljko iz seta Prijaznost na poti  Najlepšega para, ki pa jih ni več za dobiti.  Seveda z mojo pripravo za odtise domače izdelave  (še misliti si ne morete, kako pametno zgledam, ko kot kakšen profesionalec in totalni perfekcionist tudi do 3x odtisnem na isto mesto). Sem pa ponovno segla po oranžni barvi za osnovo, ki mi je vedno prva izbira, če le paše v zgodbo. Krog je izrezan iz pobarvanega in našpricanega papirja. Ker je bil prevelik, sem ga po šivih obrezala in nacefrala. Vanj sem zarezala manjšega metuljčka iz seta Metulji, v izrez pa vstavila zgornji del metulja, izrezan iz pavsa. Da sem zakrila lepilo, sem mu dodala še trupelce.  Še napis iz seta Vse najboljše in metuljček leti na naslednje izzive:
 
Občudujem vas, kako ste pridne pri izdelavi prazničnih voščilnic. Trenutni izziv na Christmas Card Trowdown je tudi mene pritegnil. Verjetno zaradi tega, ker na svojih izdelkih zelo redko uporabljam dizajnerski papir. Lansko leto sem v želji,  da izdelam malo drugačno praznično voščilnico, kot ste jih navajene od mene, poiskala štampiljko, ki mi jo je pred časom podarila Metuljčica. Odtisnila sem jo z lepilno blazinico na črni papir in pobarvala z dvema odtenkoma perfect pearls. Učinek je prva liga, ampak odtis je ostal v škatli, ker ga nisem znala uporabiti na voščilnici.  Ko sem pa videla izziv, se mi je prižgala žarnica. Upam samo, da v kategorijo dizajnerskih papirjev sodi tudi papir, ki sem ga sama oblikovala na računalniku. Moj domači kritik ni navdušen nad izdelkom, meni se pa sploh ne zdi »švoh«. :-)





Zadnje dni februarja sta poleg Klare praznovali tudi Andreja iz Craft-alnice in Damjana. Klarino voščilnico sem pokazala v prejšnji objavi, danes pa na ogled postavim še Andrejinega  metuljčka in Damjanine sončnice.



Andrejina voščilnica je izdelanega v meni zelo ljubi tehniki pobiranja barve s stencil šablono. Ozadje je bilo pobarvano in pripravljeno že lep čas in je samo čakalo čudovitega Tininega metuljčka (Srčni metulji) in sled njegovega leta na papirju.Tudi voščilo je iz novega seta štampiljk Prisrčne čestitke Najlepšega para. A ni čudovito?


 
Štampiljka sončnic se je pošteno načakala, preden sem jo prvič uporabila. Ne morem pa se spomniti, od koga sem jo dobila (tukaj bi moj dragi verjetno pripomnil, kako je sploh mogoče, da se jaz nečesa ne spomnim). Se zgodi še najboljšim. :-) Kaj sem želela povedati? Aja, da je štampiljka zelo kvalitetna. Na voščilnici sem uporabila enako postavitev, kot na obeh voščilnicah z divjimi vrtnicami. Tudi uporabljene tehnike (embosiranje, strukturna pasta in plastična šablona) in izbira barv so podobne.  


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

28 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

tale mavrični metulj je prekrasen in super mavrične črte, nekaj podobnega se mi mota po glavi, ampak še ni nobenega efekta pri meni.
vidim, da si ti tudi začela z novoletnimi, pridna, tale tvoj dizajnerski papir sem občudovala že na naši voščilnici, vsaka čast.
in zadnji dve sta prekrasni, krasnih barv in postavitev, mojstrica teh tehnik.

Susan pravi ...

Love your bright and cheerful card. Terrific take on the sketch! Thanks for sharing at Less is More!

Nataša pravi ...

Kako pa si ti pridna, Res vau. Vse so prekrasna. Zelo mi je všče prezadnja v zeleno rumeni z metuljčkom.
Tudi sama sem rekla, da bom letos prej naredila novoletne pa mi nikakor časovno ne gre, ker komaj lovim minute v dnevu. Lepo bodi.

Valerija pravi ...

Kako krasno si spet ustvarjala. Super si se spomnila na mavrične črte pod metuljem, res enkratna ideja. In tista zeleno-rumeno-modra z metuljem. Prava paša za oči...
Lepi sta tudi ostali dve, a omenjeni dve sta me še posebej očarali.
Lp

Klara pravi ...

No pa imaš prvo voščilnico za v škatlo :)! Metulji so pa top! Risti na zeleni podlagi itak,mavrični je pa tudi tako lušten! Sončnice pa kar kličejo poletje :)! Imam nasvet za uporabo diznajnerskega papirja:): varstvo malih otrok- ker papir se ne strese po tleh, ne odtisne na steno in rokice so čiste ;). No edino lepilo pa rezalnik sta še potencialna kandidata za kakšno neumnost :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Pa zakaj toliko voscilnic v eni objavi?!! :)) To je meni vedno tako tezko pokomentirati, ker imam spomin kot ribica in potem vedno skrolam navzgor, da vidim, kako so ze sle po vrsti ... :)) No pa dajmo ... mavricne crte so neverjetne ... mi sploh ni jasno, kako si jih lahko odtisnila v enakomernih razmikih in v ravni liniji ... tukaj jaz padem na celi crti. Pa kako je super, ker se tako decentno vidijo pod metuljevimi krilci. Domac vzorcek in blesceci odtisi - meni je totalno vsec! Pri zadnjih dveh pa znova navdusujes z ozadji in prekrasnimi prelivajocimi se barvami.

moi pravi ...

Čudovita mavrica iz črt. Res lepo in natančno odtisnjene. In metulj iz pausa, skozi katerega se vidi mavrica, bravo.
Ta sunburst tehnika pa meni ne potegne. Ti pa jo narediš še iz svojega dizajnerskega papirja. Super.
In obe čestitki za slavljenki sta čudoviti. Krasne podlage. Za metulja si me navdušila (sem mislila, da bom zmogla brez njega ;)

Hali pravi ...

uauu prva s temi črtami...kapo dol, krasna je. In super, da si se pridružila izzivu, mene je potegnilo čisto noter, komaj čakam naslednjega izziva :-) Tle zadnji dve pa itak...čisto tvoji, lepi, nežni, krasnih barv.

Vladuška pravi ...

Koliko lepotic si nam znova pričarala. Mavrične barve si tako zanimivo uporabila in čez dodala metulja. Krasno poigravanje s potiskanimi papirji in dve čudoviti voščilnici za slavljenki. Ti pa prišepnem, da sem ti jaz poslala te sončnice v enem bonbončku :))) in štampiljke od Papertrey ink so res kvalitetne. Škoda da se jih da dobiti samo v njihovi trgovini v Ameriki. Jaz imam iz preteklosti, kar nekaj njihovih in sem zelo zadovoljna.

Tjaša pravi ...

Čudovite voščilnice! Vse različne, vse posebne. Mavrična mi je pa zelo všeč, ker so mavrične barve uprizorjene na drugačen način... bravo! :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ma kaj bo švoh...daj zamenjaj kritika!?!:-))....Črte si vrhunsko naravnala na papir...fino, da si se spomnila na njih...premalo so v uporabi. Toliko bolje, če si sama naredila dizajnerski papir....to je šele unikatno, kupit ga zna vsaka...meni je to še bolj všeč, mislim pa da bo tudi puncam na izzivu (pa še kupček se veča:-))...tole je bilo malo žlehnobice v meni, ker ...boš že videla zakaj...še v tem tednu:-))))
Barbara, naj te potolažim, tudi moj spomin je kot zlata ribica in rolanje gor in dol sčasoma postane kar praksa...tudi za samo 2 voščilnici...na bolje ne gre, gre samo še na slabše:-)).
Spet rolam....aha, zelena pomladna...krasni zeleni pasteli in še zadnja v zlatem in pisanem...sončnice...Vse kar je na črnem papirju me vedno fascinira, ker pride vse skupaj tako lepo do izraza...pri drugih....mojega še šparam,komu na čast ne vem,...saj me bo tudi tu kmalu srečala pamet.
Lepo bodi in pazi, da te danes ne odpihne...

Esther pravi ...

What gorgeous cards, so bright and vibrant! I love your card for our sketch challenge with the bold stripes showing through the negative spaces of the butterfly. So eye catching and fun! Thanks for playing along with us at Less is More :)

Renata pravi ...

Še ena krasna zbirka Sonja. Občudujem tvoja ozadja.

Andreja pravi ...

Draga Sonja, hvala za čudovito voščilnico, ki je prispela v moj domek. Zelo lepo si jo izdelala in res so mi všeč tvoja unikatna in pisana ozadja. Tudi ostale današnje postavljene na ogled so krasne.
JoJ kako mi je všeč tvoja mavrična voščilnica :-)) Super si se znašla in mavrico naredila na zelo preprost način.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Andreja pravi ...

Krasno si se lotila te tehnike in naredila čudovito praznično voščilnico :-))
Zelo sem vesela, ker sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

Fabiola pravi ...

C'est une très belle carte de fête Sonja, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, ko pa ti začneš predstavljati svoje izdelke, pa človek pomisli, da delaš 24 ur na dan. Saj si ustvarila za celo galerijo lepih, barvitih in posebnih voščilnic. In te tvoje tehnike so tako super, da jih samo občudujem in bi zelo rada videla, da se kaj takega znanja prelije tudi k meni:). Odlična si in tako kot je rekla Mojca, kritik se bo moral malo zamisliti kakšno kritiko bo dal:)). Lep pozdravček, Andreja

Neets B pravi ...

A lovely collection of cards. Loving the orange base and the rainbow of stripes on your first card. Great take on our sketch.
Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

Goga pravi ...

Čudovita je mavrična in seveda vse ostale voščilnice. Ti si res ena pridnica.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Zvonka pravi ...

Zelo lepa CAS mavrična, ostale seveda tudi, najlepša mi je pa metuljasta. Lp

Janja pravi ...

To z domačimi kritiki mi je še, kako poznano. Včasih jih upoštevam, vedno pa ne :)).
Mavrične črte so zelo lepo odtisnjene, pri barvnih ozadjih pa si prava mojstrica. Ponovno si nam pokazala lep kupček voščilnic. Lp

Majda pravi ...

Si nas kar malce razvadila s svojimi objavami - se že v naprej pripravim na obisk galerije z izbranimi umetniškimi deli. S seboj vzamem stolčke, da lahko v miru obsedim in občudujem ... brez skrbi, če srečam kakšnega kritika, se bom pa zapletla v debato, me prav zanima, kdo bo "zmagal" ... Najbrž bo obveljalo: kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima ;-)
Hvala - imenitne so! Majda

vilinke pravi ...

Si pa bila spet zelo pridna in produktivna. Vsaka je na svoj način paša za oči.
LP Vilinke

AlisonC pravi ...

A good way to show of your pearly panel. All your cards are suberb.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Renata pravi ...

Ooo, krasna mavrica. Ozadja so pa itak samo tvoja. Fantastična vsa skupaj.

Jen Nelson pravi ...

lovely card
thanks for joining at less is more this week
jen x

N-Eva pravi ...

Res si mojstrica v izdelavi CAS voščilnic, prav tako pa je tvoj zaščitni znak izdelava prekrasnih ozadij. Zopet si nam pokazala zelo zale lepotičke :-) Domačo kritiko pa vzemi z rezervo....tako kot jaz hi hi

Keti's Projects pravi ...

Oooo, si bila pridna. Ena bolj barvita kot druga. Čudovite so. Jaz žal komentiram z zamudo ampak kaj čmo, ni druge. Mi je pa žal, da bi kaj spregledala ;-)