sreda, 15. februar 2017

Srčki in metuljčki



Glede na to, kako redko se oglašam, vas bom danes spet zasipala z voščilnicami. Priporočam sendvič, ali pa vsaj kakšen piškot in čaj. Odobravam pa tudi kozarec vina ob branju mojega prispevka. :-)

Začnimo od zadaj naprej. Včeraj sem izdelala srčkasto voščilnico za mojega Valentinčka. Uživam, ko si lahko dam duška z rdečo barvo, srčki in pocukranimi verzi o ljubezni. :-) Zakaj pa ne! Itak da si naklonjenost izkazujemo vse leto. Včasih celo malo preglasno. :-) Srčki in čokoladice, ki so jih bile v teh dneh polne trgovine, me niso niti malo premaknile. Drobna pozornost iz srca, izdelana z ljubeznijo, to pa je tisto tapravo! Tako za Valentinovo, kot za vsak običajen dan.

Preden pričnem čezmerno filozofirati, vam pokažem ptička, ki je na vrvi pustil kuvertico iz pavs papirja, napolnjeno s srčki. 


Na osnovo sem z belo strukturno pasto nanesla srčke s pomočjo plastične šablone Memory Box. Srčke sem naključno poštemplala s sivo memento blazinico in veliko štampiljko pisave. Za okvir sem izbrala rdeči karton.  Na ozadje sem zalepila špago, 3D lepilne blazinice skrila z dvema srčkoma in na vrv obesila kuvertico s srčki (mimogrede: srčke različnih velikosti mi je pred časom prijazno naštancala moi). Kuvertica je izdelana »peš«. Ptička, ki je prinesla pismo, je pravkar vzletela. Ker valentinčica ni bila namenjena pošiljanju po pošti, sem se poigrala s 3D efektom. Goloba (Najlepši par) sem izrezala dvakrat. Na zgornjem izrezu sem manjšo perutničko odrezala, na spodnjem izrezu pa jo pobarvala s sivo blazinico. Skupaj sem zlepila trup in glavo, zgornjo perut pa malo preščipnila in privzdignila. Koliko mi je uspelo ustvariti ptico v letu, prepuščam domišljiji  bralca. :-)



Valentinčico prijavljam na naslednje izzive:



Od srčkov k metuljem. :-)

V začetku februarja so rojstne dneve praznovale tri blogerske prijateljice. Ker sem bila takrat ravno metuljčkasto razpoložena, so vse tri voščilnice z lepimi željami odfrfotale k prejemnicam.
Sladke misli so metuljčki odnesli k Maji na blog Živčki na pašo.


Voščilnico lepim v februarsko galerijo Najlepšega para (Kvadrat s šivi, Metulji, Sladke misli).

Sveže pomladne barve so odletele k Andreji na Cvetoči travnik. :-)


Postopka izdelave ne bom posebej opisovala, saj sem ga že v prejšnjih objavah: emboss resist ozadje in kamuflažni efekt metuljev. Pri napisu sem uporabila tehniko inlain die-cutting

Prijavljam jo na izziv:


Še več metuljčkov pa je spomnilo Hali, da je Kulturni praznik tudi njen dan.



Halijini metuljčki se bodo predstavili na izzivu Simon Monday Challenge Blog: Simon Says: Use Your Favourite Tool (at the moment my favourite tool is heating tool)
  

Nekaj časa mi še ne bo zneslo redno obiskovati vaših blogov. Dokončujem namreč projekt stoletja. :-) Ko bo končan, vas obvestim.



Lep pozdrav do naslednjič. :-)




31 komentarjev:

Klara pravi ...

Same lepotičke si naredila! Hihi, sem se nasmejala ob misli na kozarec vina :). Morda priporočaš kakšnega posebnega? ;) upam,da si boš lahko tudi sama kmalu nazdravila ob končanem projektu stoletja! :)

Valerija pravi ...

Vse so prekrasne. Si prava mojstrica ozadij, ki jih pri tebi resnično obožujem. Vse pohvale!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

HA HA HA....Jaz pa vem, jaz pa vem in za spremembo nikomur ne povem!!!!(pa še rima se)....
Še dobro da si našla čas za srčke in metuljčke...srčki zmagajo, pa tisti štrik na katerem se sušijo tudi.
Ozadja so res tvoja poslastica in mislim da se jih ne bomo nikoli naveličali. Vsako je po svoje zanimivo.
Klara ima pa prav...ko boš končala, se boš sesedla in z užitkom popila kozarec vina...

Helena pravi ...

Si v turbo pogonu :) Super ti je šlo. Ozadja so res tvoja poslastica :) Vse krasne in lepo narejene.

Metuljčica pravi ...

Na srčke in metuljčke "padam", zato sem si res vzela čas, spila kavico in občudovala tvoje fantastične voščilnice, kjer so me poleg vsega navdušile barve in čudovita ozadja.

Natasa pravi ...

Zelo lepo valentinovo voščilnico si naredila in kako simpatično si obesila kuvertico! Tudi srčkasto ozadje je nekaj posebnega- no tvoja ozadja so res vedno lepa. Super barvne kombinacije si izbrala pri vseh.

moi pravi ...

No, na koncu bomo še vse pijane, če bomo toooliko pile 😉😂 Ker projekt stoletja ni kar tako in na to bo treba pit. Predlagam kar šampanjec 🍾
No, pa da se vrnem k tvojim voščilnicam. Ozadje s 3D srčki in še tako lepo poštempljanimi je TOP. Ptiček-poštar pa se je lepo znašel s kuverto in jo lepo pripel na štrik. Se pa čisto strinjam s tabo glede valentinovega: pozornosti, poljubčki in objemčki čez celo leto so več vredni kot čokolada ta dan.
Tudi punce, ki praznujejo februarja, si lepo presenetila z metuljčki, ki so privzdignjeni iz podlage.

Vladuška pravi ...

Projekt stoletja? Že imaš mojo pozornost in komaj čakam, da ga razkriješ :) Tvoji izdelki pa so nadve čudoviti. Itak me je povsem navdušila že valentinčkasta. Nato pa še vsi ti metulji, s katerimi si se res krasno poigrala. Sedi 5 :)

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the little envelope with the hearts
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Hali pravi ...

Moja je najlepša ;-) in držim pesti, da dobi nagrado na izzivu. Prekrasno si spet ustvarjala, prava faca si!

Maja pravi ...

Vse so zelo, zelo lepe, ampak moja je pa najlepša ;)

Andreja pravi ...

Sonja, čudovito valentinovo voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila in všeč mi je ideja o obešenem pismu.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Ostale tvoje lepotičke so pa itak nekaj posebnega predvsem zaradi tvojega unikatnega ozadja. Super so ti uspela.

Andreja pravi ...

Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Scrapping4Fun.

chanya13 pravi ...

Beautiful card. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

Renata pravi ...

Valentinčica, ozadja, perfekcija( sploh obstaja ta izraz). Tudi jaz komaj čakam na projekt stoletja.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uh, koliko vsega si znova ustvarila! In ozadja znova eno lepše kot drugo, pa tako lepo si se poigrala z metuljčki. Z zaključkom tvojega pisanja pa si vzbudila radovednost tudi pri meni in komaj čakam, da nas potešiš z razkritjem. :))

Tina pravi ...

Sonja, jaz sem izbrala jogurt :-)...ki mi je ob tvojih dobrotah nadvse teknil. Tvoja ozadja so fantastična!

Goga pravi ...

Ne boš verjela, nalila sem si kozarček belega sladkega muškata in se lotila prebiranja tvoje objave, pa tudi ostalih neprebranih v zadnjih dneh.
Spet si krasno ustvarjala, zelo mi je všeč tvoja Valentinčica, lepo in enostavno si izkazala ljubezen svojemu dragemu. Mladina najbrž misli, da to v naših letih ni več aktualno, no saj bodo videli. Takrat je to še bolj in.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

vilinke pravi ...

Ti srčki v kuverti razturajo, saj so vse zelo lepe a prva je najlepša.
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

Res fantastična ozadja, tako posebna in kakšna super ideja z valentinčico in kuverto. Fajn ustvarjaj in napeto čakamo ....

crafty-stamper pravi ...

Beautiful card love the embossed hearts and the little hearts in the envelope----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x

Zvonka pravi ...

Kljub skrivnemu projektu (mogoče poročna vabila???!!!), ti očitno še ostane nekaj časa za izdelavo lepotičk, takšnih in drugačnih. Vse so krasne in tvoja ozadja so top. Lepo bodi in uživaj.

N-Eva pravi ...

Joj kašno luštkano voščilnico je prejel tvoj dragi.....nora sem na pocukranooooo
Tudi tvoji ostali lepotički sta prekrasni. Čakam pa kaj tokrat lepega delaš.....

Meihsia Liu pravi ...

Your cards are gorgeous. Love the beautiful colors and the fabulous embellishments. Thank you such for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

Unknown pravi ...

draga moja pticek zmaga :))) vse ostale so takoj za njim hihih fine so ratale:))

Janja pravi ...

Ajej, tebi ob ustvarjanju uspe dokončevati še projekt stoletja, res si od sile. Sama tega ne zmorem, ko imam nekaj v delu, je na sporedu samo to, in tako z veliko zamudo prihajam na obisk.
Pri prvi ljubezen veje iz vseh strani. Zelo je lepa. Pri ozadjih pa se že na daleč vidi, da imaš za seboj veliko kilometrino, saj so mojstrsko izdelana. Pozdravček

Tjaša pravi ...

Čudovite voščilnice, valentinova pa je krasna. Ideja z vrvico in ščipalko je fenomenalna! Bravo! :)

Tanja E. pravi ...

Sonja, krasno si ustvarjala vse po vrsti spet, tale valentinčica je čudovita, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasne voščilnice si nam pokazala in tvoja valentinčica je tako srčkana.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Paper Therapy Ponderings pravi ...

beautiful card, makes me think of spring with the butterflies and colors
thanks for joining us at HLS

Barb Housner (DT)

Susan Renshaw pravi ...

Love the green and yellow!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
Calling All Crafters! – My personal Blog!