torek, 7. februar 2017

Sladoledne palčke, pavs papir in številke

Lep pozdrav vsem iz bolniške, kjer mi družbo delajo robčki in čaji. Očitno stara ljudska modrost, da korenina ne pozebe, ne velja več. :-) Zgledam kot zombi in tako se tudi počutim. V soboto, ko je klical Miha, sem se na skype oglasila iz telefona, pa me je prosil, da grem rajši na računalnik, ker ima kamera na telefonu preveč dobro resolucijo in ga je strah, ko me vidi takšno. :-) Zlati otrok! Vedno pove, kaj misli.

Kljub temu, da sem imela robček ves čas na dosegu roke, mi je vseeno uspelo malo ustvarjati. Sicer gre vse skupaj kot v počasnem posnetku, ampak gre in to je edino, kar me tolaži. :-)

Gremo najprej k sladolednim palčkam. Idej, kaj izdelati,  sem imela veliko, na koncu pa je nastala preprosta in nežna obešanka po trenutnem navdihu. :-)
 



Palčke sem pobarvala z belo tempero in pustila, da se je barva pošteno posušila. Z mekolom sem palčke eno zraven druge zalepila na karton in pobrusila odvečno barvo. S plastično šablono Najlepšega para (Čestitke in hvala) sem natapkala rožice in liste. Liste sem še povdarila s čopičem. Po prelaganju in kombiniranju različnih izrezov sem se odločila, da natapkane rožice prelepim z izrezanimi cvetovi jagod. Napis iz seta Tri lepe misli sem vroče embosirala na palčko, jo obrezala, pobrusila in zalepila na osnovo. Robove sem senčila z distress blazinico, v sredino rožic pa zalepila zlate kristalčke. Na hrbtni strani je pod leseno palčko zalepljen košček špage. Obešanka je testiranje prestala brez poškodb. :-)

 Obešanko prijavljam na naslednja izziva:
- Craft-alnica: Izziv# 178  : Sladoledne palčke
- Najlepši par: Galerija meseca februarja

Tina in Vladka nas v tokratnem izzivu Ko me inspirira navdušujeta s pavs papirjem. Idejo sta tokrat našli pri Majdi, jaz sem pa pozabila zapreti usta, ko sem si ogledala vse tri mojstrovine. Moj izdelek ni nič posebnega, saj sem nekaj podobnega delala pred kratkim. Takrat sem si pripravila dve ozadji, zato sem brez pretiranega naprezanja temu izdelku dodala embosiran napis na pavs papirju. Držala sem se Vladkinih navodil in pavs se ni niti malo vihal. Je treba poslušati tiste, ki znajo, pa gre! :-) Vladka, hvala. Vsi uporabljeni pripomočki so od Najlepšega para  (Divje vrtnice, Razmetane pike, Ob rojstnem dnevu).




Voščilnico prijavljam na izziv Ko me inspirira #55: Pavs papir.

Zadnja danes pa je moška voščilnica, ki jo bo dobil moj oče, ki praznuje naslednji teden. Tole sem sestavila še predno so me virusi premagali. Tehnika se imenuje Tripple Mat, navodila za izdelavo pa sem našla tukaj.
 



Veliko je bilo merjenja in rezanja, ampak se je splačalo, saj mi je končni izdelek zelo všeč. Mere imam spravljene, tako da bo naslednjič šlo lažje. :-) Štampiljke so iz seta Zvrhan kozarec Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na izziv The Male Room: Challenge #53: NUMBERS


Lep pozdrav do naslednjič. :-)







31 komentarjev:

Damjana pravi ...

Draga Sonja, le kako si uspela še ustvarjati v takšnem stanju. Vidiš, korenina le ne pozebe. Nastalo je toliko čudovitih stvari. Palčkasta slika je fenomenalna, voščilnici pa tudi vrhunski. Še posebno mi je všeč zadnja, ker je res nekaj posebnega, kot se za voščilnico za očeta tudi spodobi. Želim ti čimprejšnje okrevanje in zvrhan kozarec vitaminčkov. Pozdravček. Damjana

Klara pravi ...

Uau,spet same umetnine! Sploh tista za očeta je res krasna! Čim prej sepozdravi!

leycika pravi ...

Spet nas razveseljuješ s svojimi krasnimi izdelki :) S sladolednih palčk si ustvarila čudovit izdelek:)

Moje drobtinice23 pravi ...

Ja draga Sonja, si bila v soboto med pogrešanimi :(
Vidim, da si vseeno lepo ustavrjala.Obešanka mi je še posebaj všeč. Hitro se pozdravi <3
Hvala, ker si se ponovno pofočkala pri meni :)

Valerija pravi ...

Krasni voščilnici, ampak sladoledne palčke pa vsekakor zmagajo. Zelo lep izdelek, kljub tvoji bolezni. Upam, da boš čimprej zdrava.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Berem da deliva isti virus,le da mene počasi zapušča.Me je pa 4 dnevna visoka vročina izmučila.Ustvarjanje? Upam da kaj naredim jutri,tvoji izdelki navdihujejo in navdušujejo. Super so vsi po vrsti
Hitro okrevanje lp
Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Nagobčnik proti virusom sem morala najprej dat nase, da se slučajno ne nalezem (saj veš, preventiva je bolje kot kurativa) in v tem momentu si res ne morem privoščiti kakšne bolezni...torej...gripa stran od mene. Upam, da gredo tudi tvoji virusi hitro preč(samo ne na moj naslov). Dobra si, da se ti pri bolezni sploh da kaj vzet v roke, pa še taki fajn izdelki so nastali....zelene barva in Tripple Mat tehnika voščilnice me je čisto prevzela (sem jo že vmes naštudirala) in rožice... same energijske stvari , da dajo tudi tebi vsaj malo zdravja in energije. Na čimprejšnje okrevanje in vse naj naj tudi tvojemu očetu...lepa leta.

Andreja pravi ...

Krasno Sonja, spet same lepotičke :-)) Super si se znašla s sladolednimi palčkami in naredila lepo pomladno obešanko.
Vesele sem, ker sodeluješ v našem izzivu Craft-alnice.

Andreja pravi ...

In hvala, ker si se s številkami pridružila izzivu pri Male Room :-))

moi pravi ...

Najprej ti pošiljam veliko zdravilne energije, da hitro okrevaš: Tako kot pravi Mojca, dobra si, da še kaj ustvarjaš.
Lušna obešanka in #D rože tako lepo pridejo do izraza.
Očeti vse najboljše, predvsem pa zdravja. Lepo voščilnico si mu naredila in se zelo potrudila zanj. To tehniko sem že občudovala, pa se je nikoli lotila ;)

Renata pravi ...

Sonja, krasni izdelki. Vedno ti uspe vse lepo skobminirati in vkomponirati.
Želim ti, da čim prej ozdraviš!

Tina Z. pravi ...

same umetnine, le kako ti uspe kljub bolezni, neverjetna si.
obešanka je krasna in nežna, pavs izpade prekrasno in tripple mat da neverjeten učinek! kmalu se pozdravi!

Nataša pravi ...

Same krasne izdelke si izdelala. Obešanka je tako lepa in nežna.
Čimprej premagaj viruse.

Helena pravi ...

Upam in želim, da kmalu ozdraviš. Je pa zoprno, ja.
Kljub bolniški si bila pridna in ustvarjala. Obešanka je že v pomladnih barvah. Voščilnici domiselni in krasni.

Zvonka pravi ...

Sonja, res škoda, da si ravno pred srečanjem zbolela. Hitro preženi viruse.
Vsi trije izdelki so čudoviti, vsak ima svoj čar. Obešanka pa je meni najlepša. Lp

Vladuška pravi ...

Sonja, čimprej se pozdravi. upam, da boš kmalu znova polna energije. Dobra si, da še imaš energijo za ustvarjanje, jaz ponavadi kar obležim pred TV. Lepo obešanko si izdelala in prav tako barvno voščilnico s paus papirjem. Za očeta si se pa res posebej potrudila in tole je prav zabavno. Hvala, da si se pridružila izzivu.

Jane pravi ...

Fabulous idea to have all those lucky four leaf clovers tumbling down from the jar. Thanks for playing at TMR.

Tanja E. pravi ...

Lepa in nežna obešanka je nastala izpod tvojih kreativnih prstkov, voščilnice pa prav tako polne življenja in krasne, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Goga pravi ...

Ooo ti revica, ti ni uspelo pobegnit letošnjim bacilom in virusom. Upam, da si se daj že bolje.
Tvoja obešenka iz sladolednih palčk je krasna. Lepo si jo pobarvala in okrasila. Tudi drugi izdelki so lepi a saj veš po dolžnosti hvalim bolj prvega.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Hali pravi ...

uauu koliko lepih izdelkov... pa še bolna... upam, da si zdaj že bolje in da še bolj uživaš v ustvarjalnem kotičku.Koš zdravja ti pošiljam...

Majda pravi ...

Tale terapija se je izkazala za zelo uspešno - vsaj glede na izkupiček, ki je res čudovit. Obešanka je res tako zelo nežna, voščilnica za damo pa strastna - divja vrtnica je odlična izbira ;-) Hvala za namig glede nove tehnike, ki si jo uporabila za svojega očeta, kmalu se preizkusim v njej.
Čim boljše okrevanje ti želim, če ne bo šlo po načrtih pa kar zavihaj ponovno ustvarjalne rokave :-) Očetu vse najslajše, vam vsem pa srčno praznovanje, Majda

Metuljčica pravi ...

Sonja, se ti kar potožim, da sem tudi sama komaj malce prišla k sebi, kašljam v eno, sploh ponoči, da me že vse boli. Bo treba poizkusiti; v tvojo terapijo preprosto verjamem, sploh po čudovitih izdelkih ki si jih prikazala v tej objavi. Čimprej okrevaj.

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, saj ne vem, če bi ti povedala, ampak tudi bolezen ni zatrla tvoje ustvarjalne žilice - bila si več kot uspešna. Upam pa, da si to ne bo ogledal kakšen kontrolor bolniških, saj veš, pri njih je hitro lahko kaj narobe in ti si bila pošteno delavna:))). Sedaj pa zares: en izdelek boljši od drugega, težko bi se odločila kaj mi je bolj všeč. Me je pa pritegnila ta za tvojega očeta. Super je in še bolj super je to, da bo praznoval 85. roj. dan. Čestitke. Sem si že ogledovala zadevo na Pinterestu in ja, je kar potrebno nekaj dela. Prav okrog tega merjenja nisem prišla preveč na tekoče in sem stvar opustila.

Unknown pravi ...

tole z palckami bomba:)))
očetu pa vse naj ob tako visokem in lepem jubileju:))

Renata pravi ...

Krasna, nežna obešanka. Zelo mi je všeč. Čestitke tudi očetu, čudovito voščilnico si mu naredila. Tudi barvni voščilnici s pausom sta lepi. Čimprej se pozdravi.

jasna varcakovic pravi ...

Lijep pozdrav Sonja...divne su ti sve kreacije..ja za blogiranje nemam mnogo vremena u posljednje vrijeme, ali rado pogledam postove meni dragih prijatelja. Pusa za tebe

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sonja, čudovito obešanko si izdelala iz sladolednih palčk in jo lepo okrasila. Tudi voščilnici sta krasni :).
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Deborah Frings pravi ...

Lovely cards. I'm commenting specifically on the lucky green clover number card - just fab! Thanks so much for playing along with our Numbers challenge at The Male Room. Deborah, DT.

Natasa pravi ...

Čudovita nežna obešanka in voščilnico za očeta si tako lepo naredila. Krasno pride zlat embosiran napis na zeleni podlagi. Všeč mi je ta tehnika, pa se je še nisem lotila.

Tina pravi ...

Sonja...upam, da zdaj že poskakuješ naokrog :-))). Počasni posnetek ali ne-tvoja objava je (kot vedno) krasna. Prav vsi izdelki so prelepi...in polni tvoje energije.

N-Eva pravi ...

Voščilnici sta zelo lepi in bi jih spoznala med stotimi....so kar tvoj zaščitni znak. Sladoledna obešanka pa je takoooo cort....mogoče se je pa tudi sama lotim