četrtek, 23. marec 2017

Brez ideje za naslov... :-)

V pol ure, kar občudujem prazni zaslon, mi ni padla v glavo nobena ideja za naslov objave. Verjetno slutite, kaj to pomeni. Dolgo branje ali pa hitra odločitev. "Adijo punca, dokler se ne spametuješ in začneš objavljati sproti. :-))" Objava mi vzame več časa, kot ustvarjanje, saj mora še skozi strogo cenzuro in lektoriranje. Moj dragi je mojster v iskanju in odkrivanju tipkarskih napak. :-)

Bolje, da začnemo z ogledom, kot pa da se spet na dolgo in široko razpišem. :-) Najprej vam pokažem darilci, ki sem ju izdelala za organizatorki srečanja Otočank, ki je bilo prejšnjo soboto v naših krajih. Tega, da smo se super zabavale, si izmenjale izkušnje in se naklepetale, verjetno ni treba posebej povdarjati. :-) Tina in Erika sta dobili čokoladnici, kamor sem priložila še slajše presenečenje, kot je čokolada. :-)



Tinini metuljčki so trenutno najbolj "vroč" motiv na številnih izdelkih, ki jih občudujem na vaših blogih. Tudi pri meni so v stalni uporabi. :-) Za ozadje sem različne barve distressov nanesla s plastično folijo (moi hvala za navodila) in čez vse namazala še strukturno pasto s pomočjo plastične šablone Razmetane pike Najlepšega para. Čudovita šablona metuljevega leta se je sama ponudila, da pusti za seboj sled srčkov. Metuljček je podložen s pavsom, zgornji del pa je nežno pobarvan z distress blazinico. Misel iz seta Tri lepe misli sem odtisnila v dveh vrstah s tehniko maskiranja štampiljke.

Čokoladnici prijavljam na naslednje izzive:
- AAA Card: CAS Game#86 Diecuts   (Srčni metulji - Najlepši par)
- Buterfly Challenege #75 Butterflies: R is for Repeat (I hope it fits the request - I have done two quite similar products)
 - HLS Watercolour Challenge March 2017: Optional Twist - Smoosh

Te dni je rojstni dan praznovala srčna punca Majda z bloga majdinustvarjalninemir. K njej je potovala tale veselo pisana voščilnica.


Tudi za Majdo sem uporabila enako tehniko pacanja ozadja, kot pri čokoladnicah. Napis je odtisnjen s pomočjo domače pripravice za odtise. Ponosna sem sama nase, da sem si ta pripomoček izdelala. Odkar ga imam, me odtisi ne jezijo več. Ozadje sem okvirila z izrezom romantičnega pravokotnika in dodala še rožico iz seta Okrasimo s cvetjem.

Majdino voščilnico prijavljam na izziv Come And Get It Challenges: Anything Goes
 
Po dveh pisanih ženskih voščilnicah si spočijte oči na eni moški v umirjeni barvni kombinaciji.



Super naročilo je bilo: Ena moška za 60 let. Takšne imam najrajši. :-) Na drevo sem "obesila" voščilo. Žebelj je zlata razcepka. V tem času, kar voščilo visi na drevesu, ga je že obrasel bršljan. Čudovit izrez bršljana je darilo od Duši, naše mojstrice filca, ki sem ga pobarvala z dvema odtenkoma zelene barve. Ozadje je izdelano s plastično šablono Les Najlepšega para. Najprej sem šablono pobarvala s temnejšo rjavo barvo, ko sem jo odstranila pa sem celotno površino premazala še s svetlejšo rjavo barvo. Voščilo sem nacefrala in malo postarala. Zgornjo stran sem zavihala navznoter in skozi zavihek porinila leseno palčko, da sem lahko na oba konca privezala vrvico.

Moško voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- The Male Room: Challenge #56 - Stash: Use Wood
- Cardz 4 Guyz: Challenge #162: Trees 

Ko je Duši pred časom povprašala, če smo sešile jajčka, ki smo jih dobile od nje na srečanju ustvarjalk pred letom v Ljubljani, me je prav pošteno zapekla vest in lotila sem se šivanja. Navodil si nisem ponovno prebrala, zato sem cvet prišila malo po svoje. Mojstrica naj presodi, kako mi je uspelo. :-)


Za konec maratonske objave pa, kot sem obljubila, ena praznična s smrečico za Mihov bazar. Navdih zanjo sem našla pri Barbari.




Črno obrobljena smrečica Najlepšega para me je tako navdušila, da sem jo na vsak način morala izdelati. Barbara, hvala za navdih.

Smrečico prijavljam na naslednje izzive:
- Jingle Belles. BLING! ON THE HOLLIDAY
- Simon Wednesday Challenges. Simon Says: Use More Than One Die or Punch
- Najlepši par: Galerija meseca marca



Lep pozdrav do naslednjič. :-)




40 komentarjev:

Dusi pravi ...

Ena velika pohvala, ker držiš besedo.
Lušten pirhec si uspela narediti. Pohvalno ! Lepo, natančno.
Krasno je tudi vse ostalo v tej objavi brez pravega naslova.
Sploh nad čokoladnicama sem čisto navdušena.

Nataša pravi ...

Vse je tako lepo. Pirhec ti je res lepo uspel. Pridna si.

Tina pravi ...

Sonja...kdo potrebuje naslov, če sledi toliko lepega ;-)?!!! Srečni vsi prejemniki tvojih mojstrovin...od Tine in Erike, Majde...do 60 letnika. Duši je ti je tudi dala priznanje (jaz seveda tudi :-))) in črna obroba za smerčico je tudi na mojem seznamu :-)))

Adrijana Knez pravi ...

Draga Sonja, na tvojem blogu pa je vedno takoooo pestro, saj nam naše ustvarjalne dušice vedno ogreješ z različno oblikovanimi izdelki. In tudi tokrat nismo prikrajšane:)) In prav vsak je nekaj posebnega!
Po dolgem, predolgem času ti pošiljam en veeeliiik pozdrav v vaše kraje, Jana <3

Klara pravi ...

Hihi,saj če je zmanjkalo idej samo za naslov ni nič narobe:)! Važno,da si pokazala cel kup luštnih izdelkov :)! Mi je pa najbolj všeč tista za 60 letnika:)! Upam,da se bo sprehodil mimo drevesa in našel voščilo:)!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Draga Sonja, kaksne barve! Metulja in napis si umestila na pravo eksplozijo pozitivne energije! Pa kako mi je vsec ideja z voscilom, obesenim na leseno osnovo! Tvoj pirhec je prelep in potiho si zelim, da bi tudi jaz imela take lepe sestavine :)). Smrecica pa ... prekrasna in v cast mi je, da sem ti smela biti v navdih!

Goga pravi ...

Saj si napisala naslov. Meni je čisto OK. Jaz sem ga zadnjič res pozabila, še dobro, da imam Martino 😆. Lepo si ustvarjala in srečne prejemnice in prejemniki tvojih krasnih izdelkov.
Lp Lili

Metuljčica pravi ...

Draga Sonja! Vse kar si pokazala je naravnost čudovito in prav lepo te je brat.

moi pravi ...

Tudi to je naslov :)
Pa lepo po vrsti. Lepo si napackala čokoladnice, sem vesela, da sem te okužila s tem ;)
Majdina voščilnica je tako pisana in cvetoča, kot je Majda sama ;)
Hvala za slabo vest za zašit pirh :( Lepo si ga zašila.
Moška voščilnica je samo za kopirat, kaj bi izumljali toplo vodo, če si jo že ti.
In pridna, da polniš škatlo za bazar.

Mrs A. pravi ...

Your two butterfly cards work perfectly for my theme of repeats. Welcome to my butterfly challenge. Thank you for fluttering by. Hugs Mrs A.

Valerija pravi ...

Joj, tudi jaz imam velikokrat probleme s temi naslovi in ti si se na ta način odlično znašla. Super je, prav tako, kot vsi tvoji izdelki iz današnje objave.

Nena pravi ...

ena lepša od druge....drugače pa kadar nimam ideje za naslov napišem kar "malo mešano" :P

vilinke pravi ...

Lepe voščilnice, ampak ta moška pa mi je ekstra všeč. Enostavna in elegantna.
LP vilinke

Hali pravi ...

Čudoviti izdelki, sploh moška je nekaj posebnega, nad metulji sem tako ali tako noro navdušena in pirhec je ljubek.Pridna si!

lauren bergold pravi ...

so many FABULOUS projects, but i confess that sparkly & adorable xmas tree card is my very favorite! thanks for helping us "bling on the holidays" at JINGLE BELLES! <3

Tina Z. pravi ...

vau, krasnna ozadja, čisto sem navdušena, prav tako pa nad moško voščilnico, za zapomnit! same perfektne stvari, za pirh pa tudi vsaka čast!

N-Eva pravi ...

Spet ena cela serija lepotk ...čokoladnice so krasne in verjetno tudi okusne. Pirhec je krasno sešit,voščilnice so lepe.....posebna pohvala gre za elegantno moško voščilnico....z voščilnico pa hvala , da se igraš z nami na Come And Get It challenge . Lp Neva

Renata pravi ...

Krasno Sonja! Toliko različnih izdelkov in tehnik. Lepo sem si napasla oči :)

Sian pravi ...

A great set of cards. Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz.

Keti's Projects pravi ...

Uuu, lepa serija. Packanje s folijo mi je všeč. Lepo ti je uspelo. Tudi vsaka čast za pirh. Jaz upam, da dobim kakšnega za darilo ;-) ker si ga sama ziher ne bom sešila. Naslov gor ali dol, važna je vsebina.

SmilynStef pravi ...

Love how you decorated your cute little tree ... so glad you helped us *bling* in the holidays at jingle belles.

Kylie pravi ...

I love your pretty watercolourings. The colours are amazing! Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers xx

ArtMBR pravi ...

Veliko dogaja-pri tebi in vse tako lepo začiniš s svojimi izdelki, zato pa zmanjka časa za objave. Jaz na primer objavim zelo malo v primerjavi z ustvarjenim, ker mi tudi vzame objava veliko časa, zato pa raje kar ustvarjam. Imam pa vseeno vse arhivirano v svojem albumu fotografij. Zato pa se poklanjam vsem, ki si vzamejo čas še za objave, da se lahko vsi slinimo ob njih.

Andreja pravi ...

Sonja, spet ena turbo objava .-) tako da ne vem kje bi začela ...
Prav vse je čudovito:
- lepo podlago metuljem na čokoladnici si naredila,
- Majdi poslala krasno eksplozijo barv,
- se zelo posrečeno lotila "lesenega" izziva pri Male Room in hvala, ker spet sodeluješ,
- naredila krasen pirh in ni čudno, da te je lepo pohvalila tudi mojstrica filca in
- naredila lepo praznično voščilnico in tako se polni tudi tvoja škatla :-))

Melissa L. pravi ...

Love your pretty creations for AAA Cards. Butterflies and red & yellow are always appealing to me. Those die cut butterflies are so pretty. Lovely happy cards. Thanks for sharing with us. :)

Renata pravi ...

Krasna objava. Prva stvar videna v živo, ČUDOVITO. Si mi prehitro ušla, za kakšne odgovore. Majdina je prava eksplozija barv, zelo všečno. Jajčko si super obšila. Pridna si, da polniš tudi novoletno škatlo.

Renata pravi ...

Pohvala tudi za moško voščilnico, lepo si jo sestavila.

Sue - pravi ...

A lovely collection of cards. Thank you for joining in at Cardz 4 Guyz!

Unknown pravi ...

o kako si se potrudila:))))) prfektno:)))
bravo bejbi:))) mojstrica:))) jajcek superca hihih lepo narejeno

jasna varcakovic pravi ...

Ne das se sa svojim idejama i kreacijama...lijep pozdrav iz Sydney-a <3

Rocky pravi ...

Gorgeous cards, so pretty. Thank you for sharing the masculine one with us at TMR.

Julie B pravi ...

Love the woody background to your birthday banner.
So pleased you joined us at Cardz4Guyz. :)

debby4000 pravi ...

What wonderful selections of cards.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Janja pravi ...

Sami krasni izdelki, od lepih čokoladnic naprej. Krasno si izdelala jajček .... prazniki se hitro približujejo :). Škatla za konec leta pa bo še prehitro polna. Lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Sami čudoviti izdelki!!! Ja, pirhke bo treba pa kaj hitro začeti delati. Tvoj je fantastiče.
Draga Sonja, hvala za prekrasne sivkine vejice in lepe želje, ki si mi jih poslala.

Majda pravi ...

Draga Sonja - še enkrat hvala za tvojo čudovito voščilnico, ki krasi moj ustvarjalni kotiček in mi daje ustvarjalni navdih! V živo je še - saj veš, še lepša, barve žarijo!!!
Kapo dol pa tudi vsem tvojim ostalim razstavljenim umetnijam... Saj ne vem, kaj bi najprej pohvalila... bom kar vse! Morda pa bi dodala tale naslov: Sonjine srčne umetnije ;-)
Se vidiva v soboto?
Pomladni pozdravček, Majda

Deborah Frings pravi ...

What a super series of projects. I do like the wood background with the notice! Thanks so much for playing along with our Wood stash challenge at The Male Room. Deborah, DT.

Shona Chambers pravi ...

Your smooshing is absolutely gorgeous with your projects. I love the delicate butterfly with the water colours, really makes it stand out and the colours you used look so beautiful together. I'm so glad you joined us at Happy Little Stampers!

Jenny Colacicco pravi ...

You've been busy! Fabulous collection, Thank you for joining us at AAA Cards! (and HLS!)

Ne-Ja pravi ...

sploh ne vem katero slikico bi se lotila najprej komentirati, ker je vse tako dovršeno in premišljeno na svojem mestu... v glavnem: tvoja ozadja fascinirajo, čokoladici sta oh sploh in najami, moška z bršljanom za čisto 10-ko, pirh pa da piko na i celoti. Črna smrekica pa je tako razred zase da všečkam na polno ;)