torek, 6. december 2016

Zamudnik

Zgodilo se je točno to, kar sem vse leto predvidevala. Decembra na veliko ustvarjam praznične voščilnice in po delovni mizi prelagam smrečice, hiške, zvezdice in tradicionalne barve. Vem, da se sedaj Mojca reži na vsa usta, pa naj ji bo. :-)) Ampak, moja muza se je nekje potepala in dokler ni pravega navdiha je brez smisla riniti in delati nekaj, s čimer ne bi bila zadovoljna. Tako pač je. :-))

Tudi na Craft-alnico nisem pozabila. Čeprav mi je dragi znosil skupaj vse koščke lesa, ki jih hrani za posebne priložnosti, mi je muza ves čas kazala jezik. Porednica mala! Včeraj pa se mi je prižgala žarnica, kot Viki Vikingu in leseni zabojček, v katerega sem spravljala praznične voščilnice, sem na brzino prebarvala z belo akrilno barvo. Danes sem ga malo pobrusila, pobarvala z distresi, okrasila in nastala je praznična dekoracija. :-) Bravo jaz. Čeprav spet lovim zadnje trenutke izziva, sem zadovoljna z izdelkom.








V notranjost zabojčka sem prilepila led lučko. Pokrajina je v treh nivojih. Vse sem delala po navdihu in pri tem neznansko uživala. Napis Veseli prazniki je izrezan iz rdeče moss gume z bleščicami. Ustvarjala sem izključno z izdelki enega in edinega Najlepšega para. :-)

Leseni zabojček, ki mi je služil za osnovo, sem kupila v Tediju. Jupi za tole trgovinico, ki jo imamo že dva meseca tudi v Ljutomeru. :-) 

Praznično dekoracijo prijavljam na naslednje izzive:
- Craft-alnica: Izziv #174: Nova podoba
- Najlepši par: Galerija meseca decembra
- Scrapping4funChallenges: Challenge #79: Christmas

Po dolgem času mi je uspelo ustvariti tudi izdelek za izziv "Less is More", kjer dame ustvarjalnega tima želijo videti osnovne barve rdečo, rumeno in modro.

Tudi ta voščilnica je izdelana z izdelki Najlepšega para. Prijavljam jo na naslednja izziva:
- "Less is More": Challenge #305: Primary Colours
- AAA Cards: Game #79. Christmas 



Za konec pa še ena praznična voščilnica s čudovitimi hiškami Najlepšega para. :-)

Zmanjkuje mi časa za obiskovanje vaših blogov. Ampak, častna taborniška, vse bom nadoknadila. Samo še kup prazničnih in nekaj rojstnodnevnih voščilnic moram prej izdelati. :-))


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

32 komentarjev:

Nataša pravi ...

Prekrasna dekoracija je nastala. Zelo mi je všeč. Tudi voščilnici sta lepi. A eko karton je stara zaloga ali si ga mogoče kje izvohljala?

oldpunca pravi ...

Nataša, tole je papir z juto. Zelo rada ga uporabljam. Ima malo bolj grobo strukturo, ampak se lepo izreže in tudi pobarva.

moi pravi ...

Pridna si bila, pa še na izziv pri CRAFTalnici nisi pozabila. Meni ni ratalo :(
Lušni sta tudi obe novoletni.
Jaz jih imam dovolj za letos. Grem tudi na rojstnodnevne ;)

ArtMBR pravi ...

Veš kaj pusti, kometarje in še naprej ustvarjaj tako lepe stvari in jih pokaži, komentirale bomo po praznikih, ko nastopi tista otožnost, me pa bomo imele ustvarjalne izdelke, s katerimi bomo obujale spomine. Krasna lesena dekoracija in estetsko izdelane voščilnice. Kar se pa Tedija tiče, jaz ugotavljam, da ga bodo v našem kraju morali zapreti, sicer bom jaz bankrotirala. Vedno rečem, ah saj je poceni, tudi če mi ne bo ratalo, se ne bom sekirala, pa se košarica kar hitro napolni in tudi račun, pa čeprav je le evro in euro... Imajo pa tudi poceni kolažne papirje v bloku.

Metuljčica pravi ...

Tole je pa super dekoracija in prelepi voščilnici. Pester je ta december....

Helena pravi ...

Prekrasna in čarobna mini vasica v škatlici. Osvetljena je pravljična. Pridna si. Tudi voščilnici sta krasni.

Vladuška pravi ...

Tvojo dekoracijo sem občudovala že na FB. Odlično si to naredila in da se sveti je pika na i. In tale voščilnica z delnim krogom me je tudi navdušila, sploh ker si krog tako odrezala. In kaj bi brez teh Tininih hišk letos, zakon so in lepo si jih postavila v okvir.

Andreja pravi ...

joj Sonja, kako lepo si predelala pladenj :-)) Super si se lotila projekta preobrazbe :-)) Fantastičen je, ko se v njem prižge lučka.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Klara pravi ...

Ooo tole z ledico je pa super! Krasne voščilnice si izdelala! Ti želim,da bi čim prej bile spet na vrsti rojstnodnevne :).

helena pravi ...

Čudovito si oblekla ta leseni zabojček. Tinine hiške so itak zmagovalke letošnje zime, ti pa si jim dodala še lučko. No, pa kaj se boste še zmislile :)? Sem čisto brez besed. Tudi obe voščilnici sta krasni in hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

Janja pravi ...

Osvetljene hiške v zabojčku so čudovite. Lepo si naredila tudi zvezdno nebo.
Voščilnici krasni, še posebej prva. Lp

leycika pravi ...

Čudovita ideja krasno si se znašla :) Tudi voščilnici sta prečudoviti :)

Maja pravi ...

Zelo lepo si predelala leseni zabojček in tudi voščilnici sta čudoviti.

Jane pravi ...

Oh so clever! Love the matching cards. Thanks for sharing one at AAA Cards.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Meni bi šlo na jok,ker vem da mi ne bi zneslo narediti vse v tem mesecu, tebi gre pa veselo na smeh in vem, da boš zmogla...kdo je tu v prednosti????? BOMO ZMOGLI...BOMO JAAAAA!!!!
Tale škatla je pa....ooooo kako si to dobro spedenala...pa še led lučka lepo osvetljuje vse skupaj ....sijaj in sijajno....ko se ti najbolj mudi, streljaš s polnimi patroni...fantastična preobrazba. Pa prva novoletna s okrancljanim polkrogom...dežnik,...tako lepo ti ratuje dekoracija z hiškami, da jih je veselje pogledat. Majda ima prav...pust komentarje, ustvarjaj...v januarju bomo itak vse depresivne in se bomo lahko naslajale ena drugi nad izdelki.

AndrejaM pravi ...

Tvoja škatla mi je pa zares vzela sapo! Kako dobra domislica z lučko!

Cvetoči travnik pravi ...

A veš kaj Sonja, ne tarnaj nad muzo, ki se je nekje skrila. Je že vedela, da ti mora dati malo vetra, da boš ti napela vse sile in ustvarila to, kar si - noro dobro:) Vse čestitke za idejo in izvedbo in seveda tvojemu dragemu, ker ti je v tvoj brlogec znosil vse kar je lesenega v hiši. Tudi voščilnice so zelo lepe. Lep pozdrav, Andreja

Esther pravi ...

Absolutely stunning! I love the lighted box display which is really amazing, and your card is perfect for our primary colours challenge at Less is More as well as being a beautiful design and layout! Thanks so much for sharing these gorgeous creations with us :)

Renata pravi ...

Zatišje pred nevihto. In ko udari prva strela, se prikaže tvoja objava. Škatla je fenomenalna, punca KAPO še meter pod zemljo. Voščilnici sta krasni, sploh prva z zvezdnatim nebom.

Tanja E. pravi ...

Čudovito Sonja, s to led lučko znotraj pa se skupaj dobi še dodaten žar. Super sta tudi voščilnici... Krasno, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Anonimni pravi ...

Že trikrat sem poskusila, pa se moj komentar noče in noče izpisati - morda sem te zasula v zaodrju ;-)))) Pa hočem in moram povedati, kako zeloooooo mi je vse všeč! Prijazen pozdravček, Majda

Sazzle Dazzle pravi ...

Such beautiful festive makes here and fantastic use of those primary colours too. Thanks so much for playing along with us at Less is More and AAA Cards this week. Sarah x

Andreja pravi ...

Hvala, ker se igraš z nami tudi pri Scrapping4funChallenges.

Sarah G pravi ...

Great work and lovely Christmas images! Your light up design is stunning. The cards are just so sweet - love the little houses. Thank you for joining us at Less is More this week :)

Tina Z. pravi ...

tale zabojček je pa svetovno hud, pa še osvetljen je, super ideja! in te tvoje nvoletne so tudi tako domiselne!

Biljana pravi ...

Tole pa je ideja in pol!!!! Navdušena do konca in še čez. Zabojčki so že tko uporabni za marsikaj, ti si pa tole res u nulo dodelala.

N-Eva pravi ...

Zelo lepo si okrasila ta zabojček in nastala je izredno srčkana 3D dekoracija . Tudi tvoje CAS voščilnice so krasne....eni res obvladajo.

Unknown pravi ...

Oooo kolk lepa dekoracija😍❤️😍Zabojcek😍❤️

Goga pravi ...

Pa še dobro, da si počakala na svojo muzo. Ker ko se je vrnila je udarila z idejami na polno. Noro, noro dobra preobrazba zabojčka. Tud ti si pacientka, prav tako kot Mojca.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Če muze ne rabiš, mi jo lahko za čez vikend posodiš. Moja me je zapustila.

Tina pravi ...

Sonja....nasmejala si me z žarnico Viki Vikinga :-))) ...zdaj imamo poleg Baltazarja še njega, da nam pomaga :-))). Kar si naredila iz zabojčka je naravnost izjemno in čisto živo si predstavljam, kako zelo lep je v živo. Voščilnici pa sta svetovni...kako prebrisano si izrezala krog in izbirala barve hišic....krasno!!!

Justine Hovey pravi ...

What a clever scene in a box. Thanks for playing along at AAA Cards!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sonja, tvoja predelava škatle je čudovita. Res lep izdelek. Čestitke za TOP3.
Lp, Tina

p.s.: Tudi voščilnici sta krasni :)