petek, 30. december 2016

Prazniki pri nas doma

Končno sem našla čas, da po dooolgem času napišem objavo. Dragega sem poslala na žurko s prijatelji, naša dva all inclusive turista, Veronika in Andrej, pa po celodnevnem razvajanju v toplicah, sladko spita. :-) Uredila sem skoraj vse fotografije zadnjega tedna. Veliko se je dogajalo. Z vami nisem bila vse od srečanja z babami žabami. Tukaj je skupinska fotografija. Manjka samo Jasmina, ki je dan pred srečanjem povila sinka. Lepo smo se imele, tako kot vedno. :-)


Babe žabe :-)

Darilca, ki sem jih prejela....
... in podarila
Našo letošnjo smrečico sta prinesla Veronika in Andrej iz njune parcele v Kozini in jo tudi okrasila. Miha je že videl fotografijo in je vihal nos, ker da je smrečica preveč pisana, ampak nam je všeč. :-)


Dragi je že ves teden kuhan in pečen v kuhinji. Razvaja nas na sto in en način. Moj prispevek k pridobivanju kilogramov pa so piškoti. :-)


Takole pa me je dragi ujel v brlogecu med ustvarjanjem:



Še malo, pa me več ne bo mogoče najti med vsem nakopičenim ustvarjalnim materialom in pripomočki. :-) Dragega sem pred časom našla v brlogecu, globoko zamišljenega in z metrom v rokah. Predvidevam, da načrtuje prenovo. :-)

Pri nas darila še vedno nosi Dedek Mraz. Letos je malo pohitel, saj mlada dva jutri odhajata nazaj na Primorsko, praznovat s prijatelji.  Dedku Mrazu sem pomagala zavijati darila. Fotografije so nastale v naloženem brlogecu, za kar se iskreno opravičujem. Grozne so... :-) Ampak drugje v stanovanju trenutno ni prostora za fotostudio. Darila sem označila s tagci, ki jih tokrat želijo videti dekleta v Craft-alnici. Čisto preprosti so. Za okrasitev sem porabila izreze, ki so ostali od ustvarjanja prazničnih voščilnic.


Tagce prijavljam v Craft-alnico na izziv #176: BOŽIČNI TAG




Včerajšno slavnostno večerjo je pripravil dragi. Izkazal se je 100 na uro. :-)
 
Angleški biftek in sirovi štruklji
Drage moje, hvala vam za čudovite voščilnice in lepe želje. Vsake posebej sem se zelo razveselila. Na fotografiji manjka samo čudovito in izvirno Barbarino voščilo, ki mi ga nikakor ni uspelo pritditi na obešanko. 

 

Za konec današnje objave pa še ena voščilnice iz serije "napacano" ozadje, ki jo prijavljam v decembrsko galerijo Najlepšega para.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)






21 komentarjev:

Klara pravi ...

Hihih,upam da je tvoj dragi dobro premeril sobo :)! Čudovito napacano ozadje :) in tudi smrečica je lepo pisana,taka kot mora biti!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

OK,uh, sem si kar oddahnila, še si na tem svetu...20 dni ni bilo nobenega glasu od tebe....ej, saj veš, vsak teden malo "tok tok na šipo", da bomo vedle, da še migaš.
Migala si pa kar, ...slišali smo, da ste se imele babnice prav fino fejst...so se že druge pohvalile...eh, res je škoda da ste tako daleč v tistem kljunu te naše ljube Slovenije...
Meter v roki pomeni res prenovo tvojega brloga...kar hitro povej možu kaj bi rada, da si slučajno ne premisli. Si pa vse spet lepo popedenala ...želodci siti, srce tudi nahranjeno, tvoja ustvarjalnost pa potešena.Pa pri tagcih mi je všeč, da si dala nanj samo inicijalko in ne celotnega imena...
Če se boš javila spet čez 20 dni, ti bom kar tu še enkrat zaželela vse dobro tebi in tvojim doma,.... lepo praznuj.

Metuljčica pravi ...

Draga Sonja, tudi jaz sem te pogrešala, ampak te že toliko poznam da vem kako si se razdajala in prav je tako. Čudovita objava, tako kot ta mi jih je res veliko popestrilo leto ki odhaja in hvala ti za to. Držim pesti za tvoj kotiček. Darila, tagci in voščilnica pa so čudovito praznični.

Maja pravi ...

Iz vsega srca ti privoščim prenovo tvojega kotička, tako bo ustvarjanje še bolj prijetno in sproščujoče :)
Vesele preostale prazniče dni, novo leto pa naj bo takšno, kot si ga želiš!

Damjana pravi ...

Draga Sonja, vidim, da se je tudi pri tebi dogajalo :) Lepo. In pridni ste bili vsi skupaj. Upam, da prenova uspe (kar zagotovo bo, če je tvoj gospod hodil z metrom v roki :) Naj ti zaželim zdravja in sreče v letu 2017 in naj bo le-to res čudovito in ustvarjalno kot se za nas ustvarjalke spodobi. Prazničen pozdravček. Damjana

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kakšna bogata objava jr tole, Sonja! Ljubezen veje iz čisto vsake fotografije, pa naj bodo to tvoje prijateljice, družina, vse njami za pojest, tvoji krasni izdelki ali pa kar ti sama in tvoj (oja, precej dobro založen) brlogec! Seveda ne smem pozabiti na vse lepe želje, ki so pripotovale do tebe po pošti in ja ... moja škatlica je zelo neposrečene oblike za tovrstne obešanke. :)) Samo da je prispela do tebe in je njen namen dosežen. Lepo praznujte! <3

moi pravi ...

O, vidim, da se imate prav lušno ;)
Krasno srečanje z babami žabami, pa darilca so super.
Smrečka je mala in pisana, samo vaša ;) Dragega pa skrbno čuvaj. Takih ni veliko, ki bi ti dobro skuhali, pa še imeli rokodelske spretnosti ;)
Držim pesti za prenovljen ustvajalni brlogec, ker ti ta že poka po šivih.
Lep skok v novo leto.
♥♥♥, moi

Keti's Projects pravi ...

Uf, res si bila pridna. Vesela zate, da si tako lepo preživela, malo druženja, malo družinsko, malo ustvarjanja. Piškoti so me prepričali takoj. Tudi če bi nehala z nadaljnjimi fotkami. Ampak mi je pa tudi tvoje packanje zelo všeč.
Tudi z moje strani lepe praznike in srečno v novem letu. Voščilnica pride januarja, ko se boš drugih že naveličala ;-)

Valerija pravi ...

Lepo te je spet brati... čeprav sem tudi sama precej odsotna, sem že pogrešala tvoje krasne in bogate objave. Čudovite fotografije si nam pokazala in kapo dol za tvojega dragega. Take je res treba z lučjo pri belem dnevu iskati. Pazi nanj, nase in na vse svoje.
Vse dobro v novem letu vsem!

Helena pravi ...

Hvala, ker si nam pokazala delček vašega bogatega in srčnega praznovanja.
Z ustvarjalkami ste se imele fino. Verjamem, da niste ostale le pri praznih mizah :)
Tvoj dragi je zlata vreden. Pa še z metrom se je sprehajal po tvoji ustvarjalnici. Čez eno leto ali še prej nam boš pokazala novo sobico :)
Miren in lep skok v novo leto, v katerem naj bo vse dobro in ustvarjalno.

Danica pravi ...

Ooo kako lepo je pri vas doma!!! Zopet malo sprostitve ob branju tvoje objave, ki si jo obogatila s čudovitimi fotografijami. Hvala za čudovito voščilnico, ki bogati prostorček na steni. Vse dobro in lepo želim tebi in tvojim domačim.

*Urška* pravi ...

Prav fletno se imate pri vas doma.Naj se ti zahvalim za prekrasno voščilnic,ki krasi polico.
V novem letu pa ti želim vse dobro,prav tako pa tudi tvojim najdražjim.

Andreja pravi ...

Draga Sonja, tudi tebi želim vse dobro in veliko ustvarjalnega navdiha v naprej :-)) Lepo je pokukati v tvoj prijeten domek in vidim, da ste se imele čudovito. Zadnja voščilnica pa je res mavnično lepa. Tdui tagci so mi zelo všeč.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

cheiro urgia pravi ...

Vidim, da je bil tvoj (pred)božični čas ustvarjalen v vseh pogledih, tudi preprosti tagci so prav simpatični. Meni malo vlečejo na Jamajko, ki se je ob teh temperaturah sploh ne bi branila :) Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

Lp,
Veronika

Cvetoči travnik pravi ...

Pri vseh projektih, ki si jih imela, je sploh več kot odlično, da si prišla še do objave:). Veš Sonja, saj ne vem, kaj naj ti bolj zavidam, tega druženja z babami-žabami:), ali tvojega dragega, ki te tako lepo razvaja:). Hvala ker si in imej se lepo tudi v letu 2017 in se veselim ponovnega druženja s teboj, pozdravček, Andreja

Unknown pravi ...

Super ste vsi😍❤

Natasa pravi ...

Sonja vidim, da si imela pester december, zelo lepo, da te/ vas dragi takole razvaja! Če je pa še mere pobral za prenovljeni kotiček pa sploh supr dupr! Tagce si pa luštne mavrične naredila! Vse dobro v novem letu vam želim!

Goga pravi ...

Najprej voščilo, srečno in zdravo Novo leto.
No pri tebi se je pa res dogajalo. To, da ste se imele fajn sploh ne dvomim, ste ja same fajne na kupu. Da se na tvojm koncu fajn je tud vem, mam teto tam nekje pri učku naše kure. To, da si lepo poskrbela za svoje drage in zase pa tudi ni bilo vprašanje itak si turbo mama.
Všeč so mi tvoji tagi, taki fajn, nič zakomplicirani, saj važno je darilo in ne kako je označeno, a ne??
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Ne-Ja pravi ...

Važno da si uživala na polno v krogu svojih najdražjih. Dragega pa kar spomni na vsake toliko da je že imel meter v roki, tako za vsak slučaj, da ne bo pozabil :)

Ne-Ja pravi ...

PS. Aja, pa tagi so všeč ker so "simpl" in zato toliko bolj domači :). Dragi je gvišno dobor skuha, saj diši čez monitor o piškotih pa raje nebi ker si mi sedaj naredila lušte po sladkem ;)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Kako smo lepe na sliki in res smo se imele lepo. Vidim, da se ti je veliko dogajalo. Pridno si ustvarjala in tvoji tagi so krasni. Super so popestrili darila.
Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.