ponedeljek, 28. november 2016

Srečanje ustvarjalk in adventni venček

Pri meni ste že navajene, da v eno objavo stlačim jabolka, hruške in slive. :-) Tudi tokrat imam veliko pokazati in povedati.

Danes smo prižgali prvo svečko na adventnem venčku. Prazniki se bližajo s svetlobno hitrostjo. Naš venček je letos malo drugačen. Izdelala pa sem dva. Rdečega za Veroniko in Andreja, belega pa za naju z dragim.

Obroča iz stiropora in orehe sem posprejala s srebrnim in zlatim sprejem in nanju z vročo pištolo prilepila svečke, plastične kroglice in orehe. Smrečja letos nisem dodajala, saj se vsako leto jezim, ker venček proti koncu praznikov ni več lep, saj vejice ovenijo in iglice odpadajo.

Včeraj sem preživela nepozaben dan v družbi ustvarjalk iz cele Slovenije. Zjutraj sem v Murski Soboti "naložila" Tino B. in Renato. Renata pravi, da smo trio adio. :-) Pot do Ljubljane je minila kot bi mignil, saj smo ves čas klepetale in se smejale. Tina nas je spretno vodila po Ljubljani do parkirišča in Rayherja. Uživale smo ob predstavitvi knjige Tine in Vladke, za ustvarjalni material zapravile več, kot je potrebno in klepetale z dekleti. Andreja iz Cvetočega travnika, ki je skupaj z zbolelo Majo organizirala srečanje, nas je povabila v bližnjo gostilno, kjer se je ob jedači in pijači razvila vsesplošna debata. Smeha in pozitivne energije je bilo na tone. Še mala J., ki je bila z nami v naročju mamice Klarke in malo z menoj, je začutila pozitivne vibracije, saj se je ves čas smejala. :-) Z dekleti smo si izmenjale drobne pozornosti, presenetile Mojco, da je ostala brez besed in brez prerivanja počakale, da sta se nam Tina in Vladka podpisali v njuno knjigo Ustvarjalne dogodivščine. Spoznala sem nekaj novih ustvarjalk in  se veselila ponovnega snidenja z že znanimi obrazi. :-)

Keti je zbirala praznične voščilnice za dober namen.Upam, da bodo tudi moje nekomu narisale nasmešek na obraz.




Tole so darilca, ki sem jih pripravila za dekleta. Nisem bila tako pridna, kot Mojca. Samo 20 jih je bilo, saj je zmanjkalo marmelade. :-) Napaka v logistiki...


 

Škatlice prijavljam v novembersko galerijo Najlepšega para.


Pa še čudoviti spominčki na srečanje, ki sem jih prinesla domov. Hvala vsem!



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





25 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita venčka,
krasna darila in lep opis dozivetega srečanja. Lep nov teden Tamara

moi pravi ...

Lušna venčka si naredila, pridna. Pridna tudi za donacijo čestitk. Hvala za sladko marmelado, sem vesela, da je ni zmanjkalo zame ;)
A tisto s prerivanjem si mogoče mene mislila? :)---

Adrijana Knez pravi ...

Draga Sonja zelo lepo si aranžirala venčka in bila zelo zelo pridna pri sestavi škatlic. Prelepe so. Morda pa se enkrat le srečava ob takšni priložnosti, ki ste ga punce čudovito preživele v Lj. Lep adventni čas želim tebi in vsem tvojim dragim. P.s: pa sem le preživela polet z letalom. O tem pa v kratem na mojem blogu. Sem mislila nate in na tvojega sina <3 Jana

Helena pravi ...

Nežna venčka ...
Uh, si bila pridna z marmelado in škatlicami. Lepo si posladkala udeleženke srečanja. Pa lep kupček raznih daril si nesla domov.

oldpunca pravi ...

Še pomislila nisem na to. :-))

ArtMBR pravi ...

Se vidi, da si tudi ti ena izmed tistih, ki se ne moremo ustaviti pri enem venčku. Samo barve zamenjaš, pa tak efekt, kajne. Darila za ustvarjalke, pa so mi tako zelo všeč, ne vem, če ti ne bom ukradla idejo. da ste se imele super, pa sem zvedela že od Metuljčice.

Metuljčica pravi ...

Najprej še tule hvala za čudovito marmelado, ki si ji izdelala tako krasno embalažo in ko vidim te škatlice na kupu je to prava fantazija. Venčka in voščilnice, tudi več kot lepo.

Danica pravi ...

Se strinjam s teboj, pobiranje odpadlih iglic po mizi ni nič kaj fletno:)Luštne venčke si naredila.
Hvala za prijetno druženje in sladko marmelado. Sem vesela, da sem bila ta srečnica, ki sem jo dobila :)Jo bova z Urško skupaj snedli:))) Ne le nad marmelado, tudi nad tvojo embalažo sem bila čisto navdušena!
Objemček :)

Klara pravi ...

Tudi meni,no nama z J. je bilo fino :). In hvala za marmelado... Pa lepa venčka si naredila! Moj je tak premakljiv,se svečke in zvezdice selijo sem in tja,odvisno od K :)

leycika pravi ...

Hmm vem kako je tudi jaz raje zadnje leta uporabim mah kot pa smrekove veje :) lehko si opisala vaš dan ki ste ga preživele skupaj :)

Aleksandra pravi ...

Zelo lepa in nežna sta tvoja venčka predvsem pa praktična. Vesela sem, da sem bila na srečanju in spoznala tebe in ostala dekleta. Počutila sem se izvrstno - upam, da se bom še kdaj pridružila. Pozdravček Aleksandra

Natasa pravi ...

Uf si bila pridna, tudi 20 jih ni malo... Pa luštna venčka si naredila!

Tina Z. pravi ...

venčka sta prekrasna in domislila si se super alternative glede odpadlih vej ... o tvojih škatlicah z marmelado pa res - vsaka čast in kapo dol, tako si se pomatrala ...

Hali pravi ...

U kako si se potrudila in tudi jaz sem pospravila na varno marmelado, mhmhm komaj čakam, da si jo ob kakšni posebni priložnosti privoščim. Sonček si :-)

Zvonka pravi ...

Krasna venčka krasita vaše domove, pri izdelavi darilc si bila pa tudi zelo pridna, čudovita so.
Veseli me, da sva se spet srečali. Lp

Keti's Projects pravi ...

Krasna venčka in čudovito darilo. Z Mojco se je nasploh sicer težko primerjati, ker je res "nora", kaj vse se loti in pripravi...ampak tudi ti prav nič ne zaostajaš s svojimi darili. Domača marmelada...slučajno jo tudi sama delam in vem, da se ne skuha in zapakira sama. Pri nas jo poližemo skoraj sproti in ne vem, če jo bo kaj ostalo za darila. Bom spet pred božičem delala novo - pomarančna je tudi odlična mimogrede.

Hvala ti za dobrodelni prispevek in prijetno druženje.

Sandra Pecić pravi ...

Sonja, vredno radiš.. ne staješ ;) Ove kutijice s marmeladama su hit. Divne venčiće si napravila. Nadam se da ćete imati tako bistave i vesele praznične dane :*

Janja pravi ...

Draga Sonja, hvala še tu za sladko darilo, ki je čudovito zapakirano. Lepo si okrasila venčka in ustvarila krasen kupček voščilnic. Lepo bodi.

Vladuška pravi ...

Lepo si pripravila oba venčka. Tako lepo te je bilo znova srečati in poklepetati. Bilo je res eno vrelišče pozitivne energije in toliko darilc. HVALA ti.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj vem da sem pozna za zahvalo ampak ....ni se mi ljubilo komentirat...evo, po pravici povedano, saj se mi tudi danes ne da, pa se bojim da 50 komentarjev nisem sposobna skup zmetat...pride tako... Ja končno si prišla k pameti zaradi iglic.... Lepe venčke si naredila in drugo leto samo zamenjaš barvo in spet bo nova dekoracija.
Hvala ti za marmeladico....nisem je še odprla in ko jo bom, se bom spet spomnila nate:-)). Lepo te je bilo spet videti ampak nekaj me pa zanima.....A si v soboto sploh kakšnega prižgala, se mi zdi, da nisi nič zginjala iz gornjega štuka????? Pa ne da si nehala kadit???? Aja, saj vem, nisi imela cajta...zaradi čveka....Pa so pljuča zdržala?????Hi hi hi...mal te moram. čao

Renata pravi ...

Krasna venčka in lepe voščilnice. Sonja, hvala za prevoz in vse kar nujno spada zraven. Super smo res. Marmeladica že zmanjkuje, kar pove, da je odlična.

Anonimni pravi ...

Kako dobra ideja Sonja - venček za vaju in venček za njiju, ki ju pogrešaš... No tokrat sem pa jaz dobila solzice v oči in na to se rima: hvala, ker si! Hvala za sobotni objem, pa za vse nasvete iz prve roke, ker razumeš in veš! Marmeladica je bila najprej namenjena zajtrku, zdaj pa že razmišljam, da z njeno pomočjo ustvarim posebno sladico - sporočim, če uspe :-))) Sončka pošiljam, Majda

helena pravi ...

Adventni venčki - super.
Voščilnice - super.
Darilca z imenitno sladko vsebino - fantastična. In hvala za njo, enkratna je.

oldpunca pravi ...

Tudi jaz sem vesela, da sva se spoznali. :-)

Unknown pravi ...

ej draga moja vencka pa tko lepa da wau:)))
darilca enkratna :))) potrudile ste se zeloooo vse:))) dobra druzba ste bile:))) oz. klapa:))