sreda, 2. oktober 2013

Za male fantke

Vsak dan bolj vesela sem, da imam samo svoj kotiček, kamor se lahko umaknem, da pustim domišljiji prosto pot. Tokrat sem ustvarjala v modri barvi. Spomin na morje in poletje? Verjetno. Navdihnila pa sta me tudi dva zanimiva izziva. Na "Less is More" punce želijo videti voščilnico v določeni postavitvi, na izzivu Here Come The Boys pa voščilnico za novorojenčka. Ker bo sodelavec v kratkem dobil fantka, sem pripravila voščilnico zanj.

Tale ideja ni zrasla na mojem zelniku. Pred časom sem jo "srečala" na enem izmed blogov, pa ne vem več kje. Hvala, katera koli si je tole izmislila :-) Puloverček je bil naštrikan v petih minutah. Malo več časa sem porabila za ozadje, saj sem ga spacala z akrilnimi barvami. Pletilke so pa palčke za ražnjiče :-)


Voščilnico prijavljam na:
- "Less is More": Week 139 Sketch #10
- Here Come The Boy: CHALLENGE #61 Baby Boy

Spodnja voščilnica pa je malo igračkanja že uporabljene ideje vozička, štampiljk in štancanja. Enostavna postavitev, malo barv, nič posebnega :-) Izdelovanje pa pomirja.


Pravkar sem opazila, da je tole moja 100- ta objava. Ko sem začela pisati blog, pred letom in pol, niti pomisliti nisem upala, da bom kdaj prilezla do te številke in imela toliko spremljevalcev, ogledov in krasnih komentarjev. Hvala vsem, ki prihajate k meni na obisk :-)

Tole pa nastaja, ko gledam televizijo. Bolj počasi, ker gledanje televizije ni na seznamu mojih priljubljenih opravil :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)


27 komentarjev:

Chrissie pravi ...

Brilliant LIM card! I love that dinky piece of knitting!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

vilinke pravi ...

Super ideja in zelo dobro ispeljano,svaka čast. Nastala je zelo zelo simpatična voščilnica
LP Vilinke

vilinke pravi ...

Aja pa čestitke ob 100 objavi,nama manjka še kar nekaj objav

Maja pravi ...

Enkratna čestitka - super ideja s puloverčkom, prav tako mi je zelo všeč ozadje :)
Čestitke ob 100-ti objavi, naj jih bo še mnogo krat toliko.

Vladuška pravi ...

Cestitke za ze 100-to objavo. Se jih kar nabere, kajne? Pa ne samo objav, ampak predvsem vseh izdelkov in spominov, ki stojijo za njimi. Na se veliko objav. In tale strikani mini pulovecek je tako lusn.

Simko pravi ...

Čestitke za stotko! Voščilnica s puloverčkom pa je fantastična!
Pozdravček,
Simona

Mojca pravi ...

Cartlih voščilnica s puloverčkom. Čestitke za 100-tko!

Klara pravi ...

Oooo, kako srčkana voščilnica!! Res lep puloverček in prav super ideja in izvedba!
Vse najboljše ob 100-i objavi in še mnogo ustvarjalnosti in zavzetosti pri nadaljnjem pisanju bloga!

MOJCA pravi ...

Očitno me brskamo po istih blogih in imamo isti okus - tudi meni je nekje padel v oko motiv z štrikanim puloverjem in .... hvala , ker si me prehitela. Hi, hi - kdor prvi pride, prvi melje. Je pa res dobra ideja, ki se jo splača kdaj ponucat. Za otroke so pa itak vse tako cart voščilnice, da bi se kar stopil. (voziček, dude, flaške, plenice,...- ojej, očitno je prišel čas,ko moram povedat svojim puncam, da je že čas za kakšne vnuke, dokler imajo svojo mamo še tako mlado in frkotno.) čao

MOJCA pravi ...

Sorry, sem pozabila - vse naj naj in še na mnogo objav in tvojih komentarjev ti želim. Krasna si in ostani še naprej taka.

AvE's Crafts pravi ...

Ooo kakšna super ideja! In čestitke ob tako zavidljivi številki :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Bravo Sonja,
tako lepi voščilnici in krasno pletenje
čestitke
lp Tamara

Renata pravi ...

Super ideja!

Andreja pravi ...

Krasno, krasno je tole tvoje ustvarjanje in tudi jaz sem zelo hvaležna za svoj kabinet in čas, ki ga lahko preživim v njem!!!
Čudovite voščilnice, sploh prva se mi zelooo dopade :-)) Lepo pletenje!

Simona pravi ...

Čestitke za stotico. Voščitki pa sta obe lušni. Puloverček pa cart.

Klara pravi ...

Pridna, pridna...zelo pridna. Voščilnica je krasna... :)

Unknown pravi ...

Ma kolk si dobr tole ušpičila :)

Mojca pravi ...

UAU!!!! Kako krasna ideja! Noro! Hvala ker sodeluješ na izzivu Here Comes The Boys. hugs! Mojca

Unknown pravi ...

What a super LIM card! Love the little piece of knitting! :)
Lizy xx

Veronika pravi ...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kak sta lepi :)
tudi od mene čestitke ob 100-ti objavi :D

Hali pravi ...

Čestitke za stotko :-) Tudi jaz sem pred časom, še na starem blogu štrikala za baby :-) In zdja me drži, da bi kakšno tapravo jopico za nečakinjo naredila :-) No trenutno imam na pletilkah še valovit šal za dokončat od lanske zime :-)http://hali.blog.siol.net/2010/09/27/ostajam-2/

oldpunca pravi ...

Hvala Hali :-) Ti si res ena mala zakladnica čudovitih idej :-) Je pa že daleč nazaj, kar si nehala pisati stari blog. Se pravi, da imam dober spomin :-)

Paddington fan pravi ...

Love the cute knitting, what a fabulous card idea. The pram card is great too! Thanks for joining our baby card challenge at Here Come the Boys!!
Love Jacky x

Anonimni pravi ...

What a sweet idea! Love the clean finish Thank you for sharing your work with us in the Here Come The Boys Challenge hugs Woo & Sharon xxx

Janja pravi ...

Čestitam za 100 objav. Pletenje ti gre odlično od rok. Prva voščilnica je tako cort. Lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasno si ga naštrikala in čestitke za 100-ko.

Martina pravi ...

Kako mi je pa tale pleten puloverček na voščilnici všeč. Pa iskrene čestitke za spoštovanja vredno številko objave