četrtek, 31. oktober 2013

Ena svečka več na torti

Nekoč mi je prijateljica napisala tole voščilo: Naj ti nikdar ne zmanjka goriva za metlo, ki jo jašeš! Zdi se mi, da je goriva vedno več :-)
Zadnji dve leti nismo mogli praznovati mojega rojstnega dne v polnem številu, danes pa nam je uspelo :-) Moji trije in sinova punca so ves teden nekaj šušljali in si dajali znake z rokami, se skrivali po sobah in bili strašno skrivnostni. Danes zjutraj so mi prinesli zajtrk v posteljo in mi zapeli "Vse najboljše" :-) Zlati so. Pozneje mi niso dovolili delati čisto nič. So rekli, da imajo vse pod kontrolo. Iz kuhinje je dišalo, da so se mi nabirale sline v ustih. Ker nisem navajena nič početi, sem pač hodila okoli hiše s fotoaparatom in lovila jesenske utrinke. Čudovit, sončen, jesenski dan je bil danes v našem koncu.


Takole se je kuhalo in skuhalo in speklo in postreglo:




Ker je bila torta premajhna za 51 svečk, so mi dali samo eno. Hčerka je rekla, da naj to vzamem pozitivno, ker bom po tem sistemu še enkrat stara 16 let :-) Torto sta spekla sine in njegova punca. Za prste polizati :-)



Za darilo sem dobila kup ustvarjalnega materiala. Voščilnico in škatlico je izdelala hčerka. Sedaj vem, zakaj je ves teden tičala v mojem ustvarjalnem brlogu :-)
Tale voščilnica pa je prišla že včeraj po pošti od moje male prijateljice Eve. Zelo sem je bila vesela.

  
 Naše buče nas že varujejo pred zlimi duhovi :-)



Lep pozdrav do naslednjič :-)

29 komentarjev:

Andreja pravi ...

ooo Oldpunca, želim ti vse naj naj :-))
Videti je, da je bilo praznovanje luštno in prijetno.
Krasne buče to noč strašijo pri vas!
Lep večer ti želim ...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Draga Sonja,
iz srca ti voščim in želim le najboljše
naj se metla nikoli ne ustavi
in naj se ti izpolni toliko želja,
kot metla ščetin ima.
Prijeten večer v družbi, v dvoje ali v stiku s seboj
blog prijateljica s primorske Tamara

moi pravi ...

Vse najboljše Oldpunca. Ne vem zakaj old, ko pa si tako mlada ;) Krasno presenečenje so ti naredili

Klaudija Rajković pravi ...

Sve najljepše za rođendan!!... ,
njami , mmm jako fin ručak i torta
Puno te pozdravljam, pusa

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Da bi bila zdrava in, da bi se znala vedno tako veselit življenja. Da bi uživala v družbi svojih najbližjih in nas iz blogosvetka :)) Vse najboljše ti želim. Objem.

valentina pravi ...

VSE najlepše!!
Še veliko svečk,lepih objav in lepih trenutkov.

Pozdrav iz Cuprnije ;)

vilinke pravi ...

Vse najboljše za teeee,vse najboljše za teee...
Torta pa izgleda res zelo zelo okusna,tako da se zdaj še meni sline cedijo
LP Vilinke

vilinke pravi ...

Želiva ti veliko zdravja in še naprej tako ljubečo družino!!! Naj ti nikoli ne zmanjka kreativnih idej in spretnih prstkov!!! Torta je videti slastna.
LP, Vilinke

Martina pravi ...

Oooo, najprej vse najlepše iz vsega srca. Tvoji otroci so res zlati, da ti pripravijo takšno presenečenje. Vse izgleda super. Še dobro, da si vse dokumentirala :), da lahko tudi mi uživamo ob gledanju fotografij tega čudovitega, sončnega, jesenskega dne.

Anonimni pravi ...

Sretan ti rodjendan, sve najbolje ti zelim. Imas fenomenalnu djecu.Odlicno izgleda sve sto su pripremili i skuhali i ispekli i vjerujem da je bilo isto tako i jako ukusno..
Lp; Sonja.

mimoza pravi ...

Vse naj naj tudi v mojem imenu! Krasno presenečenje so ti pripravili in verjamem, da tudi zelo okusno. Pa še veliko krasnih objav ti želim, lepo te je brati!

Unknown pravi ...

VSEEEEE najboljše ti želimo kar vsi cela družina:) ker te na nek način vsi poznajo iz komentarjev:).....otroke imaš zlate in seveda moža:) pomisli kako bogata si ko imaš vse te ljudi okoli sebe:)

Simona pravi ...

Vse najboljše še tukajle! Vidim, da si praznovala tako kot se spodobi! Krasno presenečenje so ti pripravili.

Sandra Pecić pravi ...

Pa,moraš priznati da je važno ne ostati bez goriva;))) Mada,imaš divnu privrženu porodicu koja ti eto omogući da bar za rođendan ne moraš ni prstom da mrdneš.Samo da isečeš tortu...verovatno ti to najpreciznije radiš;))
Divan dan,čini se...
Sve najlepše i da još mnogo ovakvih rođendana proslavite:*

Mojca pravi ...

Oh kako lepo praznovanje so ti pripravili domači. in komaj čakamo, da vidimo kaj boš ustvarila s svojimi novimi ustvarjalnimi pripomočki. Pa vseeee najboljšeeee. lp

Biljana pravi ...

Vse najboljše, prav vsi so se tako lepo potrudili, z darilci, kosilom, lahko si vesela in ponosna na svojo družino! Vse lepo...

MOJCA pravi ...

A ti si tista, ki z metlo straši 31.oktobra - VSE NAJLEPŠE TI ŽELIM DRAGA SONJA. Želim ti samo zdravja ker ostale stvari imaš tako lepo poštimane, da ti jih ni potrebno zaželeti. Zdaj se pa tudi jaz sprašujem zakaj OLD PUNCA - pri tej majhni starosti - HALOOO (samo 1 leto si starejša od mojega moža, pa še zdaleč ni OLD). Lepo še praznuj.

Nena pravi ...

vse najboljše "čarovnička"
lepo so te pocrkljali tvoji domači

Irene pravi ...

Wow so coole Kürbise
und das Menu........mann bekommt gleich hunger
und möchte mitessen.

Liebe Grüsse Irene

Tina pravi ...

Vse najboljše, tudi jaz ti želim veliko goriva!!! Tvoji so te razvajali točno tako, kot si zaslužiš.

Simko pravi ...

Draga Sonja....ŽELIM TI VSE NAJBOLJŠE ZA TVOJ ROJSTNI DAN!! Vesela sem, da si ga uspela praznovati s svojimi najdražjimi ob tebi... :)
Pozdravček,
Simona

Carmen S. pravi ...

Liebe Sonja,
nachträglich wünsche ich Dir alles Gute zum Geburtstag und ich hoffe, das sich alle Deine Wünsche für´s kommende Jahr erfüllen mögen.

Die Kürbisse hast Du ganz toll geschnitzt und auch Dein Essen sieht richtig Lecker aus. Da Du mal wieder mit der ganzen Familie feiern konntest, habt bestimmt einen schönen Tag verbracht.

Liebe Grüße, Carmen

Hali pravi ...

Vse najboljše in krasna mama ima krasne otroke, da so te tako lepo pocrkljali... Uživaj!

Janja pravi ...

Sonja, vse najboljše tudi z moje strani. Želim ti še veliko tako lepih in zadovoljnih dni. Lp

Klara pravi ...

Kakšno slavje...malček pozno ampak iz srca...VSE NAJBOLJŠE...da bi vedno ostala polna življenja in obkrožena z ljudmi, ki te imajo radi. :))

Mojca pravi ...

VSE NAJBOLJŠE, še z moje strani, naj ti služi "gorivo za metlo".

Trenutki kreativnosti pravi ...

Kako lepo... Tudi jaz ti želim vse najboljše in še veliko ustvarjalnih trenutkov.

Vladuška pravi ...

Vse vse najboljse ti zelim! Krasno so te presenetili in verjamem, da je bil zate cudovit dan. Uzivaj pri ustvarjanju iz novih materialov :)

ime rože pravi ...

VSE NAJBOLJŠE, malo z zamudo! Moje avtorske pravice za vrečko z listki ti podarjam za rojstni dan ;) jaz bom pa na svojo wish listo dala pobudo, da bi na svoj rojstni dan stala križem rok, tako kot ti. Super ideja!