torek, 8. oktober 2013

Knit a square

Pri Uri sem zasledila tole objavo. Sledila sem povezavam in našla še več informacij o zelo lepi in plemeniti akciji Knit-a-Square na blogu  lepe male stvari. Ker je do 5. novembra še kar nekaj časa, sem se odločila, da se pridružim akciji. Dva kvadratka imam že narejena :-)

Ko sva z mamo iskali ostanke volne, sem našla tole kapico, ki sem jo pred ohoho leti naštrikala sinu, ki je bil takrat še mali fantek in je oboževal vlakce. Mahal je čisto vsem vlakom, še tramvajem v Gradcu :-) Po mojem jih po petletnih izkušnjah s Slovenskimi železnicami ne obožuje več :-)


Takole pa je tale kapica izgledala na takrat tri ali štiri leta stari glavici. In spet sem našla izgovor, da sem brskala po starih albumih :-)

Tole pa je čudovita torbica, ki mi jo je sešila  ime rože za nagrado na njenem blogu. Držim se njenega nasveta, naj je ne šparam, zato se že važim z njo :-) Čudovita je. Hvala, mojstrica šivalnega stroja :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)

18 komentarjev:

Carmen S. pravi ...

Hallo Sonja,
Du warst ja wieder sehr fleißig in den letzten Tagen. Deine Kreationen und die Fotos finde ich wunderschön.
Die Mütze, die Du vor einigen Jahren gestrickt hast gefällt mir sehr. Ich bin schon gespannt was Du aus den gestrickten Quadraten machst.
Vielen Dank für Deine lieben Kommentare bei mir.

Ganz liebe Grüße, Carmen

Anonimni pravi ...

Bila si vrijedna. Štrikanje i heklanje nisu bas nešto što volim raditi ali zato uvijek mamu mučim da mi napravi razne stvari :) . Sinova kapica mi se posebno dopada, ovi vlakići na njoj su predivni.
Lp, Sonja.

Vladuška pravi ...

Kako hitro nas stvari potegnejo v pretekle spomine. Verjamem, da je tezko verjeti, da je ta fant se vceraj nosil to kapo, danes pa je ze posteno odrasel. Lepo torbico si prejela in prav je, da jo pokazes.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sprehod skozi čas in obujanje spominov, a ni krasno
in ti izdelki so res nekaj posebnega,
sploh kapica z vlakom mi je všeč
lp Tamara

MOJCA pravi ...

Me veseli, da si se lotila projekta z kvadratki. Tudi jaz sem bila navdušena vendar nisem nikjer zasledila (ali sem pa slepa in sem spregledala) kam lahko te kvadratke pošlješ. Teh ostankov imam tako veliko, da se dobesedno dela gnoj in da se jih porabi na ta način je resnično lepa gesta.
Sedaj pa vsa pohvala za torbico. Čudovito jo je izdelala. Bi bilo pa fino dobit kroj za torbico!!!
Kapica - kako ti otroci hitro rastejo. Včeraj še tako majhni, danes pa ... saj ni za govort. lp

Sandra Pecić pravi ...

Začas se nađe povod da se pretresu stari albumi ;)) Super ste, a kapica sa vozićem je preslatka,baš za dečaka..Pozdrav!:)

Simona pravi ...

Cortkana kapica. In kako hitro ob takih "odkritjih" privrejo spomini. In takrat je meni tako lepo.

Mojca pravi ...

Uau s tole kapico pa je bilo kar nekaj dela, kajne, ampak je res luštna. Me zanima kaj bo nastalo iz tistih dveh kvadratkov :) lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

iiii, vidm, da sem malo v zaostanku s tvojimi objavami. Ma ti se kar važi !!! meni je prav všeč, ko se kdo pohvali/ považi, seveda, če je srčno in upravičeno. in pri tebi to je :)
ne mi zamerit, če ti kdaj ukradem to idejo z naštrikanim puloverčkom. lani sem tudi jaz naštrikala par kvadratkov in eno vrečo. letos pač malček počivam ;) me je pa malček zamikalo tole štrikanje...

lepemalestvari pravi ...

Hvala, ker si se nam pridružila!!

lepemalestvari pravi ...

Mojca, za več informacij v zvezi s Knit-A-Square, mi lahko pošlješ mail na lepemalestvari@gmail.com

Simko pravi ...

Pridna mravljca si, Sonja! Lepo je prebrati tvoje objave in s teboj deliti tvoje spomine :)
Pozdravček,
Simona

Unknown pravi ...

Super štrikarica :)maš pa hitre prste:) jaz sem tudi obljubila da bom sodelovala pa je tale cajt čist nor kolk gre hitro.....sem bom potrudila...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ja, prehitro zrasejo..Lep post si napisala, mi je všeč. In kapica je tako lepa!

ime rože pravi ...

Začni štrikat, draga moja! Tako je treba :) Kapica je pa tako super, da ti svetujem, da narediš repliko! Verjemi mi, da bi jo marsikateri mulček rad nosil! Lepo, da si se nam pridružila pri kvadratkih.

Biljana pravi ...

Pridna, tudi jaz si želim pridružiti, vse odvisno od časa...

Janja pravi ...

Joj kapica je res čudovita in obujanje spominov še lepše :). Pozdravček.

Tanja E. pravi ...

Pridna:), in kapica ter spomini z njo so čudoviti:) Pred ohoho leti sem tudi jaz na veliko pletla, zdaj tega časa preprosto ni. Dobila si enkratno torbico. Sam sem tudi dobila eno tako od nje in jo pridno uporabljam. Enkratna je še danes in res mi lepo služi. Verjamem, da bo tudi tebi, LP:)