nedelja, 29. maj 2022

Edina objava v maju

Ne bom spet nakladala, kako mi zmanjkuje časa za vse, kar bi želela postoriti. Še sama sebi grem na živce s tem. :-) Bolje bo, da pokažem, kaj ustvarjam in kaj počnem. 

Z novo kolekcijo Najlepši par sem ustvarila voščilnico za rojstni dan, ki je z rahlo zamudo prispela k slavljenki. Vrtnice in listi so akvarelno pobarvani z distressi. Filmski trak in voščilo sem izrezala iz metalik zlatega papirja.


Prijavljam jo na naslednje izzive:

- Najlepši par: Poletna galerija (vrtnice, filmski trak, vse najboljše 5)

 

- CRAFT-alnica: Izziv #311 - ALU FOLIJA

- NBUS: NBUS Challenge 38#  (roses, film strip, sentiment - all new)

- Krafty Chicks Challenge: KCC #613 (All Occasions)

Tudi vejica magnolije je krasen motiv za rojstnodnevno voščilnico. Modro ozadje sem našpricala z vallejo sprejem, cvetove magnolije in liste pa sem akvarelno pobarvala z distressi.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Vesela hiška: Izziv #30 - Cvetlice 

- Najlepši par: Galerija meseca maja (okrašeni pravokotniki, magnolija, kupon za srečo)

- Addicted to Stamps and More: Challenge #430 - Die Cuts and/or Stencils 

 

Spodbudnico je dobila Veronika za čim manj stresa v novi turistični sezoni.


Ideja ni moja. Veliko izdelkov na to temo sem videla na netu. 

Dišeče srčke sem priložila svojim voščilnicam, ki so jih punce kupile na dražbi za pomoč Ukrajini. Dražbo so na FB organizirale ustvarjalke Vesele hiške.


 Na spodnjih fotografijah je delček utrinkov meseca maja. :-)






Lep pozdrav do naslednjič. :-)


17 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Čudovita objava, polna krasnih spominov in lepih voščilnic ter tvojega sloga. Te pogrešamo v bloglandu, ampak glavno, da se imaš fajn. Itak ste pa vsi penzionisti polno zaposleni, moja mama je enaka.

Brenda in IN pravi ...

It's good to see you back and with such lovely birthday cards. I like the framed bird and those hearts are so pretty and a great idea for Ukraine. Thanks for sharing the beautiful scenery.

Darnell pravi ...

Hi Sonja! I was just about to send you an email and here you popped up! Great to see you and see what you've been up to; the photos tell it all. In retirement, we wonder how we ever had time to work! Your creations indicate you have lost none of your artistic talent ~ they are sensational! I love each one, especially your sweet supportive gift for Veronika and the fund-raiser for the poor Ukranians. Thank you for sharing with everyone at NBUS. You two take care, keep well, and keep on living life to the fullest! Hugs, Darnell

Linda W. (ScrappinBari) pravi ...

Gorgeous cards, Sonja - especially love the gold film strip with the fabulous blossoms & the magnolia is amazing! Great May photos too - hope you have a wonderful summer too! So glad you shared at NBUS this month! Linda, May Guest Designer

Klara pravi ...

Najprej se ustavim pri tvojem kosu! Kako mi je všeč, katera šablona je to, res je realističen! Pa tudi ostale so mi všeč, kot tudi ostale fotke. No razen češenj- me trenutno čaka nekaj gajbic le teh, za vložit... Grem na delo;)

oldpunca pravi ...

Klara, ptič je rezalna šablona od Aurelie, dobila pa sem jo ob nakupu hroščka. Res zgleda kot pravi kos. :-)

Claire pravi ...

You have been busy and made some truly beautiful cards and special memories. As always your cards are delightful, I rather like the magnolia one... so striking. The little Ukrainian hearts are darling and so poignant 💙 💛 x

Bonnie pravi ...

Beautiful roses and magnolia blossoms, Sonja! Love the coloring. The blackbird on the flowering branch makes a lovely picture! Thanks for sharing the lovely scenery! Looks like you are enjoying yourself.

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepo.

Renata pravi ...

Krasna spodbudnica za Veroniko. Lepe voščilnice. Uživaj po svoje.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Helena pravi ...

Z obiski blogov sem za skregati :) A tokrat sem šla na tvojega, da vidim, če je objavljena voščilnica, ki je razveselila slavljenko :) Draga Sonja, čudovita je, nežna, elegantna in ženstvena. Nisi pa napisala, kako si prišla do zlatega metalik papirja. Verjetno je to bolj božično-novoletna ponudba v Tediju (Kiku), ker trenutno nimajo :)

Leanne pravi ...

Wonderful card, well all of them are wonderful. Thanks for playing our challenge!
Happy Crafting!

Leanne DT Member/KCC
Krafty Chicks Challenge

Goga pravi ...

Krasno voščilnico si nam pripravila. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

Janja pravi ...

Nič hudega, če je samo ena objava na mesec ... važno je, da uživaš in malo migaš :). Lepo si ustvarjala. Lp

Izzy Scrap pravi ...

WOW ! What a lovely trio of cards. Love them all and especially the card with the magnolia. The blooms look so beautiful over the blue background. Thanks so much for sharing and for playing at ATSM.

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica :-)) Lepo si uporabila alu folijo!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️