četrtek, 7. julij 2022

 Dragi očka, naj ti bo lepo tam, kjer si zdaj. ❤


O, saj ni smrti, ni smrti!
samo tišina je pregloboka.
Kakor v zelenem,
prostranem gozdu.
Samo odmikaš se,
samo tih postajaš,
samo sam postajaš,
sam in neviden.
O, saj ni smrti, ni smrti!
Samo padaš, samo padaš,
padaš, padaš
v prepad neskončne modrine.
 
(Srečko Kosovel)

15 komentarjev:

Valerija pravi ...

Draga Sonja, iskreno sožalje ob tvoji izgubi. Pošiljam objem.

Erikine spominčice pravi ...

Iskreno sožalje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Draga Sonja! Iskreno sožalje tebi in vsej družini...Mislim nate!!

Tina Z. pravi ...

ojoj, iskreno sožalje in velik objem.

Valentina B pravi ...

Ooh, draga Sonja.
Iskreno sožalje ob izgubi vašega dragega očka! Še predobro poznam občutke ob izgubi. Kosovelova pesem pove vse, kakšna je bolečina in praznina v srcu. Pošiljam topel in tolažeč objem!

Bonnie pravi ...

I'm so sorry for your loss, Sonja.

Ne-Ja pravi ...

Draga moja Sonja - en velik objem in iskreno sožale ob tvoji izgubi!

Janja pravi ...

Draga Sonja, moje iskreno sožalje.

Darnell pravi ...

❤❤❤❤❤

Marjeta pravi ...

Sonja moje sožalje.

Helena pravi ...

Draga Sonja, sožalje ob smrti tvojega očeta.

*Urška* pravi ...

Draga Sonja, iskreno sožalje ob izgubi ljubljenega očeta.

Hali pravi ...

Sonja, velik objem...moje sožalje...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Iskreno sožalje Sonja. Objem podpore.

Zvonka pravi ...

Draga Sonja, čeprav pozno, ti iz srca izrekam iskreno sožalje. Objem.