torek, 19. april 2022

Brisanje prahu

Res je bilo potrebno pobrisati prah v mojem spletnem dnevniku. Zelo dolgo me ni bilo. Predolgo. Klara, hvala za brco v tazadnjo. :-) Neja, ti boš pa verjetno potrebovala gojzarje, da me premakneš. :-) Vsem, ki ste me morda pogrešali, sporočam, da sem v redu. Ustvarjam veliko, objavljam pa nič, ker mi dan prehitro mine. Kako je to mogoče, nimam pojma. Po mojem so mi škratje pokvarili uro. :-) 

Da vas preveč ne zamorim z nakladanjem, vam pokažem nekaj izdelkov, ki so nastali v zadnjem času.

Začenjam z voščilnico, kjer sem za ozadje uporabila stencilko. V zadnjem trenutku, da ne zamudim še enega izziva na CRAFT-alnici. :-)


S pomočjo plastične šablone Bokeh (Najlepši par) sem s tremi različnimi barvami distressov pobarvala ozadje. Šablono sem po nanosu vsake barve malo premaknila. Odtisnila, akvarelno pobarvala in izrezala sem muci in miško in jih nalepila na trak z napisom. 

Prijavljam jo na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #308 - STENCIL ŠABLONA

- Najlepši par: Galerija meseca aprila (vesela pošta, mačje navihanke, bokeh, tvoj dan)

- AAA Birthday: Game #36 - Critters 


 - Inkspirational: Challenge #263 - Technique Challenge - Watercolour


 

Sledi košarica s pirhi in piščančki, ki je še vedno na poti v Silicijevo dolino. Malo je zamudila praznike. :-)


Prijavljam jo na naslednje izzive:

- Vesela hiška: Izziv #29 - POMLAD

- Najlepši par: Pomladna galerija (košarica tresočka, piščančki)

- little red wagon: Challenge # 649 - "3 of Something"

- Use Your Stuff: #446 Spring/Easter 

Prazniki so mimo. Pri nas je bilo veselo, saj so bili na obisku Veronika, Andrej in Maco. Za Veroniko in Andreja sem izdelala košarici (po Tininih navodilih) in ju napolnila s čokoladnimi jajčki, Maco pa je dobil sveža jetrca in odprta vrata po celi hiši, da je v miru raziskoval in brisal prah za omarami. :-)


Čebulni olupki, trave in svinjska mast za visok sijaj. :-)
   





Zajtrk je kreacija našega domačega chefa.

Radovedni Maco

Za konec pa vam pokažem še dva kompleta voščilnic, ki sem ju na pobudo deklet iz Vesele hiške izdelala za begunce iz Ukrajine.

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


18 komentarjev:

Brenda in IN pravi ...

It's so good to see you back again and with such delightful cards. I love the bokeh background with the cute cats and mouse. The chicks are adorable in the Easter baskets. Your cards for Ukraine are wonderful and it is a treat to see Maco.

Imke pravi ...

Sweet Easter card and you also did a great job for our "3 of Something" Challenge @ Little Red Wagon. Thanks for joining us and i hope to see you back again soon.

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Klara pravi ...

Hihi, vidim, da ti bom še kdaj poslala kakšen opomnik :), da nam pokažeš te krasne voščilnice! Prva je itak top, si me spomnila na Bokeh, kakšen super učinek naredi... Pa tudi ostale so lepe! Že čakam novo objavo :) Objem!

AndrejaM pravi ...

Krasno ustvarjanje. Hvala ker s stencil šablonami sodeluješ pri CRAFT-alnici

Ne-Ja pravi ...

A ne, ne Sonja tako hitro se pa ne dam, veš :) .) :). Lepo te je zopet brati, mogogč tudi mene preleti kakšen navdih z apisanje... V glavnem - kako si naredila cart mucone - se vidi, da si imela živega na obisku in ti je zlezel pod kožo. Seta za Ukrajino pa sta tako nabita s simboliko in čustvi...fantastičen povratek v blog deželo, si nam pokazala :).

Zvonka pravi ...

Očitno nam vsem, ki smo že doma, zmanjkuje časa....Krasno si ustvarjala, prav vsi izdelki so čudoviti, mucka sta me pa sploh navdušila. Pozdravček.

Bonnie pravi ...

I'm glad to know you are well, Sonja, and being creative. Beautiful cards! I love the kitties with the pretty dots and your Easter baskets and chicks are adorable! Beautiful cards for the Ukrainian refugees. I think the retirement clocks go much faster than work clocks!

Darnell pravi ...

It's lovely to see you back on your blog, Sonja, and I love all the creations you've shared, as well as the photo of your breakfast and the sweet grandcat! Here, too, time is like water raging by, but at least we are still making cards and keeping creative! Hugs, Darnell

Haven_mom4 pravi ...

So many cute cards and your Easter spread looked amazing. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

Tina Z. pravi ...

Fantastični bokeh, mojstrsko. Pa tudi vse ostale, sploh za Ukrajino.
Vidim, da nam vsem čas šiba 100 na uro. Uživaj še naprej.

Valérie pravi ...

I love your first card with the cute cats and mouse and the bokeh effect. Adorable! Thank you for sharing your beautiful creation at AAA Birthday. Stay safe and keep crafting! xx

Goga pravi ...

Lepo si uporabila stencil šablono. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica :-)) Krasno šablono si uporabila.
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Renata pravi ...

Bokeh je razred zase. Krasna kombinacija barv. Zelo všeč. Košarica s pirhi in piščančki na čestitki in v košarici, prav tako lepo. Mislim nate in ti pošiljam veliiik objem. Objava, čista desetka.

Jane pravi ...

Cut kitties and I love all the bokeh circles.Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

Valerija pravi ...

Čudovita objava polna prekrasnih izdelkov in fotografij. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

Majda pravi ...

Mislim, da so bili škratki naokoli tudi pri meni in kot ti, tudi sama ne vem, kam gre čas ;-)
Sem pa vesela, da si našla čas za objavo in predvsem za to, da si se ustavila tudi v Veseli hiški, kjer te zelo pogrešamo!
Ti pošiljam velik objem in hvala za navdih, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Joj kolk smo si podobne:))) - ne vem kaj se zgodi s časom, ko se človek upokoji?
Ampak Sonja, važno je, da uživaš/mo na vseh področjih, tudi tako, da veš, da je važno ustvarjanje, vse ostalo pa pride ko pride:))).
Vse po vrsti so super in zelo raznolike, težko bi izpostavila katero, vsaka je najboljša za namen, ki ji je dodeljen. Pošiljam ti veeeelik objem, Andreja