ponedeljek, 7. marec 2022

Cvetoče srce in hišice

Svet je znorel. Edino, kar pomaga, da tudi sama ne znorim, je terapija s papirčki in barvami, ki sem si jo sama predpisala. 

V tokratni objavi vam pokažem dve voščilnici. 

Cvetoče srce je z lepimi željami za rojstni dan odpotovalo k srčni ustvarjalki, ki me vedno znova navdušuje in razveseljuje. Komaj čakam, da se spet srečava, se objameva in poklepetava. 


Za osnovo voščilnice sem uporabila krasen potiskan papir z visokim sijajem. Andreja, hvala!

Ozadje sem izrezala iz papirja z juto in sredino izrezala s šablono Cvetoče srce Najlepši par. Osnovo sem senčila z rjavo distress blazinico. Cvetoče srce sem izrezala še iz zlatega kartona in ga prilepila v odprtino. Na košček papirja, ki je ostal od osnove, sem z zlatim prahcem vroče embosirala voščilo in ga izrezala s pripadajočo šablono. Voščilnica je preprosta, ampak zlata in sijoča, kot ustvarjalka, ki jo je prejela.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Najlepši par: Pomladna galerija (cvetoče srce, kupon za srečo)


- NBUS: NBUS Challenge #36 (I have used die cut heart for the first time)


- Paper Craft Challenges: Challenge #79 - Anything Goes

- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says - Add A Die Cut

- Time Out Challenges: Challenge 208 - 8th Birthday Special Challenge


Naslednja voščilnica je praznična. Zaenkrat dobro napredujem pri polnjenju škatle s prazničnimi voščilnicami. :-)



S šablono vstopnica Najlepši par sem izrezala osnovo. Spodnji del sem razrezala s šablono Pokrajina, zgornji del pa senčila z modrim distressom in poštemplala s snežinkami. Vse sem s papirnatim lepilnim trakom  zalepila skupaj in še na eno vstopnico.  Pokrajino sem "uokvirila" tako, da sem s črno barvico obrisala drugo največjo rezalno šablono iz seta Vstopnica. Vem, da bi bilo lepše, če bi črte naredila s črnim gel pisalom, ampak sem se bala, da vse skupaj spacam. To se mi namreč zelo rado zgodi. Posebno takrat, ko zelo pazim. :-) Hiški sem odtisnila, akvarelno pobarvala in izrezala ter ju prilepila na zasneženo pokrajino. Med svojimi izrezki sem poiskala drevo, smrečico in srca in z njimi okrasila zimsko pokrajino. Nazadnje sem odtisnila še voščilo.  

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: izziv #305 - HIŠKA

- Najlepši par: Galerija meseca marca (vstopnica, zimska vasica, pokrajina, voščilo)

- A Place To Start: Challenge #032022 - Anything Goes w/ Optional Twist: Two By Two (two houses)

- Scrapping4fun Challenges: Challenge 210 - Something Watercolored

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

21 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, krasni sta, sploh pri prvi je tak super efekt potiskanega papirja in srca! Bodi dobro!

Bonnie pravi ...

I love the dreamy flowers inside this beautiful heart, Sonja! A beautiful card for your friend. The little houses are so sweet sitting in the snowbanks and make a lovely, festive Christmas card!

Judy McKay pravi ...

Lovely little Houses. I like your idea of using the ticket plarw ffor the design. Thank you for joining us at A Place to Start this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

Janja pravi ...

Lepi sta obe. Še posebej mi je všeč barvna kombinacija pri prvi voščilnici. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako ta lepi. Sonja čestitke ob mednarodnem dnevu žena.

Gerrina pravi ...

What a beautiful card I found in the TIME OUT gallery from you; love the combination of kraft, pink and gold! Thank you for joining us at TIME OUT!

Brenda in IN pravi ...

That gold heart frame is beautiful and the paper is so lovely. I love those little houses and trees and they made a perfect winter scene.

Joyce pravi ...

Some very beautiful cards. Thanks so much for playing along at Time Out and helping us celebrate our birthday.

Claire pravi ...

Oh I really like your heart card with the postal mark, it's beautiful. The little village is so sweet nestled in the show hills, what a lovely card x

cass pravi ...

Cute ticket, love the little cabins. Thanks for joining us at A Place to Start this month for our "2 x 2" challenge

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker s hiškami sodeluješ pri CRAFT-alnici

Lia pravi ...

It's a lovely landscape card!
Lia DT S4F

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Valerija pravi ...

Kako lepi sta obe. Tako nežni in elegantni.

Papirnate radosti pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri craftalnici.

*Urška* pravi ...

Ena in druga...obe sta prekrasni.

Darnell pravi ...

You've brightened my day with both your pretty heart birthday card and your Christmas card, Sonja! Love the details of both designs! Thank you for inspiring everyone at NBUS! Hope you guys are keeping safe. Hard to believe our worrying times could get worse, but they have. Hugs, Darnell

Chana Malkah pravi ...

Lovely! The heart is prettyi and the inset hearts are too dreamy! Thanks for stopping by A Place To Start !
Hugz,
Chana Malkah, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
A Place to Start , Owner
613 Avenue Create , Owner

Nataša pravi ...

Obe sta čudoviti, ampak prva pa resnično nekaj posebnega <3

oldpunca pravi ...


Tina Z. je objavil(-a) nov komentar za objavo »Cvetoče srce in hišice«:

Obe sta super, sploh pa prva.

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, me zelo veseli, da ti terapija pomaga in vidim, da ni nevarnosti, da znoriš:))), saj jo očitno jemlješ v trojni dozi:)). Čakam na čas objemov in klepeta. Lep pozdravček tebi in tvojemu dragemu, Andreja