sreda, 1. april 2020

Vesela hiška: Zakrament

V Veseli hiški imamo v aprilu nov izziv. Pripravila ga je Valerija, ustvarjali pa bomo na temo Zakramenti. Videti želimo karkoli ustvarjenega za Krst, Obhajilo, Birmo ali poroko. Saj že veste, da so to lahko voščilnice, škatlice presenečenja, vabila, knjige...  :-)



Moj inspiracijski izdelek je čestitka za Sveti Krst. Je preprosta in izdelana na zalogo.



Ozadje sem izdelala s plastično šablono mreže Simon Say Stamp. Vsi ostali elementi na voščilnici pa so izdelani s pomočjo ustvarjalnih pripomočkov Najlepšega para. Svečo sem izrezala s pravokotnikom s šivi in s krogom s šivi naredila zgornji del sveče. Plamen je na glavo obrnjen božični okrasek, darilo ob nakupu. Svečo sem okrasila s pentljo in kristalom. Napis pa je pobarvan z enako barvo, kot sem senčila plastično šablono. Svečo sem postavila v izrez izdelan s kreativnim krogom.

Krstno voščilnico prijavljam v aprilsko galerijo Najlepšega para.



Ker je bila izdelava preprosta, sem izdelala enako še v nežno zeleni barvi.

Tudi naslednje tri voščilnice so preproste. Pri roza in modri je potrebno malo več natančnosti pri sestavljanju otroka. V osnovi je to šablona angela, ampak meni je brez kril bolj všeč. :-)






Ozadje na spodnji voščilnici sem pobarvala z distress blazinico, ga pokrila s plastično šablono in pošpricala z vodo, v kateri sem raztopila perfect pearls. Ko je voda začela "delovati", sem šablono odstranila in popivnala s papirnato brisačo. Ozadje sem prerezala s šablono iz seta Čarobni prazniki, nalepila na osnovo tako, da je vmes ostal bel prostor, dodala pentljo, kristalčke in napis.  Tudi tukaj so vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki, razen plastične šablone (Stamploration), od Najlepšega para.



Izdelek prijavljam na izziv Make My Monday Challenge Blog: Challenge #119 Make Your Own Background Paper


Poglejte, kaj lepega so vam kot inspiracijo za aprilski izziv v Veseli hiški pripravile Valerija, Veana, Majda, Hali in Janja in se nam pridružite v galeriji. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)


11 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Draga Sonja, kako lepe nežne voščilnice si naredila za sv. krst. Ideja plamena s srčkom mi je fantastična!!!
Angelček, ki si ga uporabila je pa tako ali tako najlepši. Tudi sama ga zelo rada uporabim na svojih izdelkih.
Bodi lepo in ostani zdrava ❤️

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Sem že mislila napisat..pa neeeee nooooo! Ravno ta tema je meni tuja, ampak ko sem prebrala še poroka....jejjjjj....se bom pa nekako že znašla...preprosto kot pasulj.....gremo se žent!!!!! Drgač pa....tvoji izdelki so prekrasni!!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako lepo si izdelala celo kolekcijo voščilnic.
Vse so mi všeč.
Pozdravček Tamara

VEANA R. pravi ...

Sonja vse voščilnice so čudovite ! Tvoja ideja, kako narediti svečko iz Tininih šablon je fantastična in prav gotovo jo še sama kdaj pokažem. Bravo in hvala ! Pošiljam sončne pozdrave iz Primorske, Veana

Valerija pravi ...

Ooo Sonja, ti si bila pa pridna. Vsaj ena, ki ji kljub situaciji v kakršni smo, ustvarjanje ne dela težav. Prav vse voščilnice so čudovite, najbolj navdušena pa sem nad idejo, kako si izdelala svečko. Bravo za inovativnost. Sonja pač ;)

Tina pravi ...

Sonja, vse so mi krasne!!!!

Zvonka pravi ...

Draga Sonja, kot vedno inovativna - super svečka.Krasne voščilnice si pripravila. Pozdravček.

Ne-Ja pravi ...

Sonja, porekrasna inspiracija. Všeč so mi nežni toni in res, angelček je v tem momentu lepši brez kril :).

Debbie Mageed pravi ...

Such a sweet card for our make your own background challenge. Love the blend of colors. Thank you for playing with us at the Make My Monday Challenge and hope you can join us again soon.

creativetimewithme pravi ...

Awesome cards! Glad you were able to join us for the Make Your Own Background Paper challenge!


Hugs,
Mary Ellen, MMM DT - https://www.creativetimewithme.com/

Renata pravi ...

Lepe vse, od A do Ž.