ponedeljek, 20. april 2020

Zlati lističi

Tega, da bom kdaj uporabila zlate lističe, ki so se pred ne vem koliko časa in ne vem od kje znašli v mojem brlogecu, si pa ne bi pripisala. :-) Ampak efekt, ki sem ga občudovala na izdelkih drugih ustvarjalk in predstavitveni video so me prepričali, da sem se lotila dela. Vem, da pri uporabi teh delcev (enako kot pri bleščicah) ni pametno kašljati, kihati, niti globoko dihati. Zavedam se tudi dejstva, da se še po enem tednu nekje na obleki, copatih, preprogi... nekaj blešči. :-)



Ker nisem našla primerne stencilke, sem jo izdelala sama: yupo papir in rezalne šablone tulipanov Najlepšega para. :-) 

Šablono sem zalepila na dvostransko lepilno folijo in s prsti nanašala zlate lističe ali bolje rečeno kosmiče. Odvečne sem pometla s čopičem, previdno odlepila stencilko in lepljiv del potresla z moko. Odstranila sem zaščitni papir na dvostranski lepljivi foliji in motiv zalepila na akvarelni papir. Z rdečim napisom in pikicami sem zaključila voščilnico.

Prijavljam jo na naslednja izziva:
- CAS Stencil Challenge: April 2020: Gilding Flakes
- Najlepši par: Galerija meseca aprila (okrašeni pravokotniki, tulipani, mini voščila, smrečica)


Ostanite doma. Ostanite zdravi.

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

19 komentarjev:

Tina pravi ...

Sonja, tale je pa čisto po mojem okusu...izjemno lepa...

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Kako je čudovita, tile svetleči tulipani so izpadli res noro lepo. Meni pa so najbolj všeč rdeči dodatki. Pa veš kaj, ma mislim, da nas je kar veliko prov zaljubljenih v te bleščečke, ki nam potem še kar nekaj časa krasijo stanovanje. Jaz sem se jih prav navadila in se zdi, da nekaj manjka, če jih ni :)

Klara pravi ...

Uau, kako je čudovita! Saj bleščanje po stanovanju ustvari tisti "praznični"občutek, kar pa ni nič slabega:)

Cvetoči travnik pravi ...

Ponovno si pokazala, da tvoji možgančki delajo 100/h, pripravila si super šablonico, končni izdelek pa čudovit. Zlatega tulipana ne dobi prav vsak:). O bleščanju, ki še dolgo ostaja na mogočih in nemogočih koncih, se pa ne splača, to je čist o.k. Lep pozdrav in velik objem k tebi<3, Andreja

Ne-Ja pravi ...

Sonja fantastično si pozlatila tulipane in naredila krasno voščilnico. Jaz se bleščic izogibam na veliko :P.

Cathy pravi ...

Beautiful CAS card, your gilded flowers are stunning and yes, it can be a pleasant surprise to find glitter and sparkle around the place well after the card is finished! Thankyou for playing along at CAS Stencil, Cathy x

Claire pravi ...

Well now that's rather gorgeous with all that sparkly gold. It's a nicely designed card with the pops of red x

Brenda in IN pravi ...

This is lovely and the shine is gorgeous. I love the stencil you made and this is so clean the image just sparkles. Wonderful card!

Darnell pravi ...

You are braver than I am, Sonja, and your card is spectacular!! I steered away from this challenge because I am knee deep in cleaning and purging the Playhouse, but you inspire me to give it a whirl some time! Good job making your own stencil, too! Take care and keep safe! Hugs, Darnell

nancy littrell pravi ...

Gorgeous shiny tulips, Sonja. TFS your description too. I still have bits of shine showing up, especially in my craft room:-) So pleased you joined us at CAS Stencil. Stay safe and Creative. Hugs...Nancy

FinArt pravi ...

uuu, krasotica. Res fantastično si se to naredila.Ti zlati tulipani z dodatki rdeče... se splača bleščice imeti še malo drugje za tako krasotico. pozdrav Janja

Metuljčica pravi ...

Kadar kdo od mojih sitnari da se vse blešči, mu preprosto odgovorim, da naj se zaveda, da imamo bleščeče stanovanje....šala mala. Zdaj pa zares ....in čisto zares so me navdušili tvoji tulipani. Čudovito si jih izdelala in ta voščilnica je prava lepotica.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

WAW....zlata....naj še kaj dodam...s tole si osvojila čisto prvo zlato mesto. Čudovita!!!!

Barb Ghig pravi ...

Your tulips are so pretty and I love the sparkly effects you created with gilding flakes, Sonja! Thanks for sharing your process with us...and thanks so much for playing along with us at CAS Stencil!

Julia Aston pravi ...

What a lovely card Sonja - so glad you tried the gilding flakes and how clever to make your own beautiful tulip stencil to use! The red really pops with the gold - thanks for joining us at CAS Stencil! xx

Janja pravi ...

Kar nekaj dela je bilo vloženega v to krasno voščilnico. Je kar prav, da se sveti. Lp

Valerija pravi ...

Kako lepo se svetijo ti tulipančki. Zelo všeč mi je ta lesk, me že mika, da bi tudi sama nabavila te zlate lističe, čeprav še nimam pojma, kako se jih uporablja :)

moi pravi ...

O, vidim, da nisem edina, ki je nekaj kupila, potem pa nikoli uporabila. Aja, zdaj se edina, ker si ti že uporabila ;D
Super si se spomnila in krasen izdelek.

Renata pravi ...

Nevem o katerih lističih je govora, ampak voščilnica je pa 1A.