ponedeljek, 23. marec 2020

Ostajam doma

Včeraj je bil en čuden dan. Zjutraj naju je zbudil potres. Po toplih, pomladnih dnevih se je pošteno ohladilo. Pokvaril se mi je hrošček. Medtem, ko je dragi kuhinjo spremenil v operacijsko dvorano in urgentno operiral mojega nepogrešljivega pomočnika pri ustvarjanju voščilnic, sem jaz v brlogecu barvala. Operacija je uspela in danes je bil včerajšnji bolnik že v akciji.  Dragi pa je dobil objem in poljub. :-)

Naša draga Tina, ki se na vse načine trudi, da bi nas obržala v ustvarjalni kondiciji kljub čudnim časom, nam je izdelala digitalno štampiljko. ♥️ Ker sem jo odtisnila na navadni pisarniški papir, sem jo barvala s suhimi barvicami. Pred barvanjem sem jo izrezala in zalepila na modri karton. 



 
Ker pri izrezovanju s škarjami nisem preveč spretna, sem hišici odrezala dimnik. :-)  Po končanem barvanju sem razmišljala, kako dokončati pobarvan motiv, pa sem se spomnila, da je motiv zelo primeren za obešanko. Namesto na osnovo za voščilnico sem vse skupaj zalepila na debel karton, naredila luknji in zvezala s špago. Obešanka visi na verandi, da slučajno z dragim ne pozabiva ostati doma. :-)

Obešanko lepim v marčevsko galerijo Najlepšega para
in na izziv Ostajam doma.


Danes sem bila doma, ker našo firmo razkužujejo. Jutri grem naprej v boj. Naš proizvod očitno spada me življenjsko pomembne izdelke... :-(

Prosti dan sem preživela v mojem ljubem brlogecu. Med papirčki in barvicami. Kaj je nastalo vam pokažem spodaj.

Na izzivu CAS Mix Up v marcu praznujejo četrti rojstni dan. Na voščilnici želijo videti akrilne barve. 


Na platno, ki sem ga predhodno obdelala z belo tempero, sem s silikonskim čopičem nanesla zeleno akrilno barvo pomešano z malo rumene. Všeč mi je struktura, ki pri tem nastane. S šablono Najlepšega para iz seta Okrašeni pravokotniki sem izrezala košček pobarvanega platna in nanj s črno blazinico odtisnila marjetico. Cvetne liste sem pobarvala z belim gel pisalom. V osnovo iz belega akvarelnega papirja sem izrezala pravokotnik in ga zamenjala z zelenim. Odtisnila sem voščilo in dodala rdeče kristalčke.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- CAS Mix Up March 2020: Acrylic Paint + Stamping + die cutting + white gel pencil +
glass beads

- AAA Birthday Games #11: Flowers
- TIME OUT Challenges: Challenge #157: Birthday





Ostanite doma. Ostanite zdravi.

Lep pozdrav do naslednjič. :-)





23 komentarjev:

Joyce pravi ...

Both of your cards are really wonderful. Thanks so much for playing along at Time Out.

Keti's Projects pravi ...

Lepo si ustvarjala. Me veseli, da je hrošček uspešno prestal operacijo in ti bo lahko še naprej dobro služil. So pa res čudni časi zdaj zato ti pošiljam en velik objem. Jaz imam srečo in lahko delam od doma. Pazita nase!

Claire pravi ...

Awesome effect with the paint and brush, looks so cool just with the simple flower stamp. I like the beautiful blue flowers with the lemon banner sentiment. Stay safe x

Klara pravi ...

Hihi, vidim, da je tvoj dragi tudi kirurg (poleg kuharja, fotografa, turističnega vodiča...:))! Lepo si ustvarjala, upam, da ostaneš/ta zdrava! Objem na daljavo!

Helena pravi ...

Uh, dobra ideja, da si s Tinino digitalno štampiljko naredila obešanko.
Pa tudi Baltazar je bil na delu :) Silikonski čopič in barva sta dobra kombinacija. Lepo izpade.

Nataša pravi ...

Krasno si ustvarjala. Oba izdelka sta mi zelo všeč.
Ostanite zdravi, pošiljam objem <3.

Metuljčica pravi ...

Tole je pa prava modra odločitev in to da si naredila obešanko je super ideja. Pa saj takšnih super idej s tvoje strani sem vajena. Lepo da imaš doma kirurga, ki je tako spreten. Da slučajno ne pozabim pohvaliti druge voščilnice, ki je prečudovita.

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja res si dan začela katastrofalno, ampak konec dober vse dobro:) in na koncu sledi še uspešno in super ustvarjanje. Odlično si pripravila obešanko - nekaj kar bi bilo fino "kopirat":))) Barvanje s silikonsko metlico pa tudi dobra oz. odlična zamisel, ki zgleda dobr. Ma pa zanima, katero testo bo sedaj še zeleno:))))) Lep pozdrav tebi in tvojemu kirugu, Andreja

Zvonka pravi ...

Sonja, obešanka je več kot čudovita in vredna posnemanja.
In ta podlaga s silikonskim čopičem mi je strašno všeč in jo moram enkrat preizkusiti.
Ena objava in dve ideji vredni posnemanja, bravo. Objem.

sandie pravi ...

super card, love the texture and the gorgeous frame you have used. Thanks for joining Time Out

Loll pravi ...

LOVE the texture of your green acrylic paint background, Sonja! It's so fun! And your flower is adorable with the sweet red gem center. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Jane pravi ...

Beautiful! love the texture you've achieved on your green strip. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Keep safe, stay home and craft!

Janja pravi ...

Me veseli, da je hrošček ponovno v zagonu. Všeč mi je ideja z obešanko. A kako si uporabila silikonski čopič, je pa top ideja :). Čuvajta se.

My Paper Epiphany pravi ...

I love the look you've achieved with the silicone brush! Beautiful card! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up:)

Linda pravi ...

Beautiful CAS card. I love the texture from the brush. Thank you for playing along with the CAS Mix Up challenge xx

Hali pravi ...

Kaj bo vse še letos, je rekel moj najstarejši, ko smo v nedeljo zjutraj vsi prileteli iz svojih kotičkov - jaz sme ustvarjala v kleti pa se je tudi spodaj pošteno zibalo... Bravo za hroščka, ti si pa ta čas lepo barvala. Tudi jaz hodim v službo... držim pesti za vse nas, da ostanemo zdravi!

Tina pravi ...

Sonja, navdušena sem nad tvojo obešanko in krasno voščilnico....'življenjska nujnost' me je pa pogrela....

Gerrina pravi ...

Great idea to make the background that way! Beautiful springcard! Thank you for joining us at TIME OUT!

moi pravi ...

A veš, da sem se že spraševala kako si naredila zeleno podlago. In potem vidim ta silikonski čopič (ki ga sama uporabljam v kuhinji, no, te tega, takega ;) in sem se prav nasmejala.
Super obešanko si naredila.

Renata pravi ...

Čudovita obešanka, Sonja. Zelo lepo si jo pobarvala. Zelena z silikonskim čopičem, m...r dobro izpade.:) Lepa voščilnica.
Samo, da je hrošček preživel.
Se zavedaš, da imaš dobrega kuharja, fotografa, vodiča, kirurga, šoferja in še kaj bi se verjetno našlo. Dobro si se oženla.:)

MARIJINA USTVARJALNICA pravi ...

Hmmmm ko sem že napisala dolg komentar, mi ga je pa zbrisalo... :))))
Skratka, Sonja... Enkratna obešanka, čudovito pobarvana in na mnogih vratih naših hiš bi sedaj lahko visela. Kjer pa ljudje se ljudje še ne držijo pravil, pa samo sprememba napisa OSTANI DOMA!!!
Dobro da imamo naš pridne moške... Še mene je srce zabolel ko sem videla na fb tvojega obolelega hroščka.
In še tretja stvar. Hvala za super idejo s silikonskim čopičem. Moj je od sedaj v predalu za ustvarjanje in ne več v kuhinji...:)))

Nananas pravi ...

Beautiful textured card and I love that frame you've used! Thanks for joining our AAA Birthday challenge!

Ne-Ja pravi ...

Pismo, koliko objva sem jaz zmaudila pri tebi... V glavnem super domislica z obešanko in me veseli, da je bila opracija uspešna :). Kar pa se tiče voščilnice - najprej WAW ozadje in potem ti mali detajli, ki jo naredijo posebno :).