torek, 9. julij 2019

Zahtevna stranka :-)

Glavni namen tokratnega prihoda Miha in Monike domov je bila poroka njunih prijateljev. Vse skupaj pa sta nadgradila še z obiskom dirke Formule 1 v Monaku. Spotoma. :-) Že veliko pred prihodom domov smo se dogovarjali, kakšno darilno kuverto jima naj izdelam. Predlogi so leteli na relaciji Ljutomer - San Francisco tako da je bila "avtocesta" za prenos podatkov dober mesec popolnoma zabasana. :-) Naš Miha je zahtevna stranka. Vse, kar sem do tedaj naredila na temo poroke je analiziral, ocenil in izbral nekaj predlogov. Potiho sem sumila, da ima še kakšnega asa v rokavu, zato sem počakala, da pride domov in mi gleda pod prste. :-) Dobro ga poznam. Odločil se je namreč, da mora biti darilna kuverta usklajena s temo poroke: bronasta barva in rože. Zavihala sem rokave in se lotila dela.



Najprej je bilo treba poiskati dovolj velik kos plastične mreže in jo pošteno očistiti, saj je bila spravljena med pripomočki, ki jih ima dragi za pleskanje. :-) Mrežo sem natapkala z lepilno blazinico in jo odtisnila na papir, posipala z bronastim prahom za embosiranje in zapekla. Neuspelih poskusov nisem štela. Miha je skrbno bdel nad mojim delom in ko je rekel, da je super, sem si pošteno  oddahnila.  Za okrasitev kuverte sva izbrala rožice Najlepšega para iz seta Okrasimo s cvetjem. Izrezane so iz papirja, pobarvanega z alkoholnimi inki. V sredini vsakega cveta je polperlica. Napis sem izrezala iz bronastega papirja. Napis v notranjosti je izrezan iz ostankov papirja pobarvanega z alkoholnimi inki. Strogi CAS. "Mami, nobenega srčka!", je bilo še zadnje navodilo. :-) Fotografiji je posnel Miha in sploh ju ni bilo reba obdelati. Pentlje za fotografiranje nisva vezala, da se ne bi trak zmečkal. Pred odhodom na poroko pa je bilo toliko drugih priprav, da sva pozabila. :-)

Spodaj je etiketa, ki mi je bila vodilo pri izdelavi kuverte.


Darilno kuverto prijavljam v julijsko galerijo Najlepšega para (Okrasimo s cvetjem, Čestitke, Velike in Male pisane črke - Tina za Rayher.

Medtem, ko sta bila otroka doma, je na daljnem Švedskem (na istem faxu kot Miha) svojo magistrsko nalogo uspešno zagovarjal njun prijatelj, ki je bil lansko leto na intershipu v San Franciscu. Ker sta Miha in Monika odšla nazaj preden se je njun prijatelj vrnil v Slovenijo, sem zanj izdelal čestitko, otroka sta jo podpisala, dragi pa po njunem odhodu odnesel na pošto. Pri nas je vse  timsko delo. :-))

Spodnji del osnove sem pobarvala s sivo distress oxyd blazinico in čez položila plastično šablono (Stamploration), ki sem jo senčila z isto barvo. Brez maskiranja. Možic je baje zelo podoben njunemu prijatelju, ki nosi okrogla zlata očala in ima brke. :-) Pokrivalo je malo prirejen in narobe obrnjen klobuk, ki sem mu dodala cof iz volne.  Kapa in brki so izrezani iz črnega filca, očala in napis pa iz kartona zlate barve. Sveži magister je bil navdušen nad čestitko. Držimo pesti, da mu uspe dobiti vsa potrebna dovoljenja, da bo lahko delal tisto, kar ga veseli in tam, kjer si želi!

Voščilnico prijavljam na izziva:
- "Less is More": Challenge #399 - Celebration (to graduate at master degree is a reason to celebrate)
- Stamploration: Never-ending Anything Goes Challenge


Lep pozdrav do naslednjič. :-)



14 komentarjev:

Helena pravi ...

No, Miha je res zahteven :) Pa sta s skupnimi močmi le ustvarila nadvse čudovito voščilnico. Sploh mrežasto ozadje me je navdušilo.
Prijatelj pa je dobil voščilnico z zelo simpatičnim diplomantom.

Renata pravi ...

Tudi zahtevnim strankam si kos, se sploh ne opazi, da bi "trpela". Krasna kuverta, zahteve si super izpeljala. Tudi voščilnica za prijatelja je zelo lepa. Saj veš, da na koncu zrihtaš kot se šika.

Majda pravi ...

To pa je timsko delo!!! In stranka resnično zahtevna - ampak, če nekdo ve, kaj hoče pač ve ;-) Me prav zanima, kaj bo nastalo iz ostankov začetnih poskusov, prepričana sem, da nekaj posebnega :-)
Obe čestitki sta mi zelo všeč, najbolj štejeta pa seveda Miha in Monika, kajne?!
Uživaj bližino s svojima dvema, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Ti si en velik fenomenalc, sposobna za vse in zmoreš zadovoljiti tudi zahtevne stranke- seveda pa je z dobrim timom vse mogoče 😉. Odlično, 5 za obe, mi je pa simpatična magisterska, ki je "enostavna" in hkrati zelo domiselno narejena. Lep pozdrav Andreja 😘

helena pravi ...

Odlično timsko delo! Mladina se skoz nekaj zmišljuje, a ne :)? Mogoče pa ima Miha malo maminih genov? Skratka, super si opravila tako z eno kot z drugo, sploh "magistrska" je tipi topi.

Klara pravi ...

Hihi, še dobro, da obstajajo take zahtevne stranke, da sta nastali taki lepi voščilnici! Cofek na kapi je tudi mene navdušil, pa rožice... Upam, da si skrivaj vseeno prilepila kakšen srček;)!

Brenda in IN pravi ...

What a wonderful, personalized wedding card for them. I truly love the graduation card. That is so clever and right on the mark. Great job, Sonja.

Hali pravi ...

u ja kako dobro poznamo svoje otroke, kaj? Čudovita dela, od vseh, prava ekipa ste :-)

*Urška* pravi ...

Pravi timski duh je pri vas v družini in seveda je tako prav.Fantastični izdelki so nastali izpod tvojih rok....si imela pa vsekakor kontrolo ves čas ob sebi ;)

Darnell pravi ...

I smiled throughout this reading, Sonja! I think it is sweet that they get so involved in your creations, although I can see where sometimes ... well, we have a saying here: "too many cooks in the kitchen" if you know what I mean?! I'm just teasing. I know you all get along great and you appreciate their input into the designs and they appreciate your wonderful talent making their desires come to life!

You did a fantastic job for both commissions. I love the label their friends used for their wine and how you used it as inspiration for the gift card envelope design and the colors of their names! And the graduation card is magnificent! LOVE the mustachioed face with glasses (looks like The Mister!) and the way you used the stencil in your design!! Well done to the whole Team!! Hugs, Darnell

Ne-Ja pravi ...

OOO tvoj fant je pa res zahtevna stranka, sicer pa je pa natančen tako kot mama :). Zelo lepa kuverta brez odvečnega "kiča". Ampak zmaga pa zagotovo magistrska - tako cart :)

Viv pravi ...

Such beautiful cards, love the LIM one esp. ;) Viv(LIM GD) xx

moi pravi ...

Kakšno krasno timsko delo in ti si imela tamlade doma in si bila v 9.nebesih (kolikor te poznam :D

Valerija pravi ...

Kako zelo lepa darilna kuverta in super zabavna čestitka za magisterij.