nedelja, 14. julij 2019

Različne tehnike

Pri svojem ustvarjanju zelo rada eksperimentiram z različimi tehnikami. Vsak mesec nestrpno čakam CAS Mix Up izziv z novo tehniko in linki, kjer si je moč predpisano tehniko pogledati. Julijska tehnika je "alcohol ink lift". Moj laični prevod je "pobiranje alkoholnih tušev". :-) Za svoj izdelek sem iz ostankov ozadij izdelanih z alkoholnimi tuši, z gobico, namočeno v alkohol, prenašala tuše na nov papir. Zanimiva zadeva. Kot pri Forest Gumpu in bombonjeri: nikdar ne veš, kaj boš dobil. :-))

Na levi strani so ostanki, na desni pa na novo ustvarjena ozadja.
 

Ozadje, ki sem ga izdelala s pobiranjem alkoholnih tušev, sem vstavila med dva bela kartona, na zadnji strani zalepila s papirntim lepilnim trakom (na katerega brez težav nanesem lepilo) in izrezala s šablono Najlepšega para. Planike sem izrezala iz belega filca in z distress blazinicami pobarvala stebla in pestiče. Dodala sem voščilo in vse skupaj zalepila na osnovo. Izdelala sem jo za čudovito ustvarjalko, ki me navdušuje s svojimi izdelki in krasnimi zapisi.

Voščilnico prijavljam na izziv:
- CAS Mix Up Card Challenge July: Alcohol Ink Lift (alcohol ink, felt, stamping, die cutting, inlaying)


Tudi naslednjo voščilnico sem izdelala za krasno ustvarjalko, ki čudovito barva motive, njeni izdelki pa so vedno nekaj posebnega in drugačnega, izdelani v nulo.


Ozadje sem suho embosirala s stencil šablono Les Najlepšega para. Pobarvala sem ga z modro distress blazinico in napacala z belo tempero. Okrasila sem samo z marjetico in velikim napisom. Namesto pike je rdeči srček.

Voščilnico prijavljam v julijsko galerijo Najlepšega para: Pravokotniki s šivi, Vesela pošta, plastična šablona Les, Marjetice, Tvoj dan, srček pa je izrezan s šablono srčkov, ki je v setu Tag z dodatki.

Spodnji dve pa sta čisto sveži. Od danes. :-) Najprej mornarska za Craftalnico.

Morje sem naslikala z distress blazinicami v akvarelni tehniki. Ker skozi okno ne vidim morja, mi je za "model" služila škatla od vatiranih palčk iz Hoferja. Jadrnica je izrezana s šablono smrečice Memory Box. Malo sem jo "pristrigla". :-) Tudi rešilni obroč je improvizacija.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Craftalnica: Izziv #239: Mornarski stil
- Najlepši par: Zadeni jesensko-zimsko kolekcijo (Vesela pošta)
- Simon Monday Challenge Blog. Simon Says: Live on the Ocean Waves 
- Scrapping4funChallenges: Challenge 144: Holiday/Travel


Pravilno ste uganili, tudi zadnja voščilnica, ki jo bom pokazala danes, je modra. :-)

Snežinko sem zalepila na ozadje izdelano z Valleo spreji in "naluknjano" s šablono Šivanje Najlepšega para. Večji valovit okvir je embosiran z rezalno šablono. Napis je angleški, ker tudi letos pripravljam voščilnice za Mihov dobrodelni bazar.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- CAS Christmas Card Challenge: July: Snowflake
- The Male Room: Challenge #115: Christmas in July

Za konec pa še sladica. Marelični cmoki iz domačih marelic in paljenega testa. Za prste polizat!


Na Majdino željo dodajam recept. Morda še komu pride prav.

- pol litra vode
- pol litra moke 
- za oreh masla ali margarine
- malo soli
- 1 jajce

Vodo solimo, dodamo maslo in segrevamo do vrenja. Vmešamo moko. Ko se masa ohladi, vmešamo jajce. Testo razvaljamo (po potrebi dodamo malo moke, da se ne lepi na prste), narežemo in oblikujemo cmoke. Kuhamo v slanem kropu dokler se cmoki ne dvignejo na površje. Zabelimo z drobtinami, prepraženimi na maslu. 



Lep pozdrav do naslednjič. :-)




24 komentarjev:

Bonnie pravi ...

What a lovely collection of cards, Sonja! Love the alcohol lift and those felt flowers! Wonderful texture! And your dainty snowflake is adorable! The pierced background is lovely and the I love all these shades of blue! Thanks so much for sharing with us at CAS Christmas and CAS Mix Up!

Ne-Ja pravi ...

Sonja fantastična ozadja si ustvarila - kdaj jih pa ti ne ;), in jim na voščilnicah vdahnila popolnoma novo zgodbo. Ne vem katera izmed voščilnic mi je bolj všeč - so vse v moji barvi. Cmoki pa njaaami dišijo preko monitorja in mi delajo skomine.

Majda pravi ...

Čudovita, čudovita ozadja - s svojo ustvarjalno modrostjo si pričarala čudovito modrino! Mi je pa morska najbolj padla v oko, morda ker tudi sama pogrešam morje ;-) Hvala, ker jo deliš v galeriji Scrapping4fun - prosim omeni blog Scrapping4fun in dodaj povezavo nazaj do bloga, da se bo štela pri glasovanju.
Prosim pa tudi za recept za marelične cmočke. Danes bodo na jedilniku ;-)
Objem, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Draga Sonja, tvoja današnja modro obarvana objava me je čisto prevzela. Še najbolj všeč mi je morska voščilnica saj že komaj čakam morje, ki pride na vrsto šele konec avgusta.
Sicer pa si zopet ustvarila čudovita ozadja!
Cmoki pa zgledajo res slastno in delajo skomine :D

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Sončica, kako na polno ustvarjaš in to same čudovite izdelke. Tvoja prva je "skoraj" identična moji, sem prav radovedna, komu je namenjena tvoja, za mojo vem��. Seveda pa si ponovno načarala cel kupček lepih voščilnic, na koncu pa še slastni cmoki- njami��.
En krepko ohlajen objemček in lep pozdravček Andreja ����

Mac Mable pravi ...

What wonderful cards and you clearly enjoy trying out new techniques and what great results. Your first card is so pretty, love the lift off technique effect and what a beautiful card. Thank you for joining in The CAS Mix Up Challenge Sonja x

Klara pravi ...

Ooo kakšne modre lepotičke! Prav vse so mi všeč! Tudi cmoki izgledajo zelo okusno, se bliža čas kosila:)

Lia pravi ...

You made a beautiful beach scenery!
Lia DT S4F

Loll pravi ...

Beautiful array of cards Sonja! Looks like you have had lots of time getting inky. So fun! Your first card with the alcohol ink lift is so pretty. I love the soft look of your background with your felt daisies. Wonderful! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Your snowflake card is gorgeous! Love that pierced background panel in deep blue. Great contrast with the pretty white snowflake. Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

Maja pravi ...

Same krasne voščilnice. Sploh ne vem, katero bi izbrala, če bi morala samo eno postaviti na prvo mesto. In ob teh cmokih, so se mi začele cediti sline.

Jo pravi ...

Beautiful card Sonja. The felt white blooms are special and truly work with the AI lift BG. All your cards are terrific and pretty. Thanks for joining us at CAS Mix Up! xx

AndrejaM pravi ...

Saj ne vem, kje naj začnem s komentarjem, ko je vse tako barvito, zanimivo, inovativno! Zmaga pa zagotovo improvizacija smrečice v jadro! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Kelly Parker pravi ...

great techniques and i love all of your cards. Thank you for joining us at Scrapping4fun challenges!!

helena pravi ...

Si polna idej, ki so naravnost čudovite.

valscraftings pravi ...

Fabulous collection of cards, love them all.

Thanks for joining in at scrapping4fun Challenges.
DT Val x

Brenda in IN pravi ...

Your cards all came out lovely. Experiments are always fun and you got wonderful results. I love the daisy card so much and the sailing scene is so serene.

moi pravi ...

Same krasotice v modrem.
Cmoke ponavadi delam iz krompirjevega testa, kar je precej dolgotrajno, zato mi je ta tvoj recept bolj všeč, hvala.

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

A Beautiful set of cards, I love the snowflake card, so pretty. LOVE your recipe, I'm going to write it down LOL. Thank you so much for joining us in our Christmas in July challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

Faith The Male Room DT
Daffodil Cards {My Blog}

The Male Room
themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

Nena pravi ...

no zdaj pa vem za kaj lahko porabim stare alkoholne tuše ;) čudovite voščilnice ena lepša od druge....ideja za morko je pa tudi od sile hahaha
recept za cmoke bom pa tudi ukradla
Sonja ma ti si multipraktik

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful beach card
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Christine Alexander pravi ...

great selection of cards with some fun techniques. Your snowflake cards is so pretty with the perforated background. thanks for joining us at CAS Christmas.

Jeanne H pravi ...

Lovely cards! I too love the color blue.

Wei pravi ...

Wonderful creations! Love how you created the background with alcoholic ink. Thanks for playing along with us at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

Renata pravi ...

Oh in ah, objava. Unikatna ozadja. Planike in marjetica lepo izstopajo na podlagi. Morsko bi pa obesila, kar na steno. Tudi novoletna mi je všeč. Cmoki pa definitivno.