torek, 13. november 2018

Sožalnica

Vem, dolgo me ni bilo. Imam pa opravičilo za svojo odsotnost. :-) Oba otroka sta bila doma. Z dragim sva se popolnoma posvetila mladim. Več povem ob priliki, saj moram za rep ujeti izziv na Craftalnici. :-)

Sožalnice izdelujem samo kadar je treba, nikdar na zalogo. Vedno so preproste z veliko črnine v kombinaciji z belo. Tudi ta, ki jo bom danes pokazala, je takšna.

Iz potiskanega papirja sem izrezala štiri kvadrate, jih zalepila na črno osnovo, v sredino pa dodala črni krog z embosiranim napisom iz seta štampiljk Prazniki in želje iz Arta.  Kvadrati s šivi in krog s šivi so od Najlepšega para. Dodala sem še črne polperlice.

Sožalnico prijavljam na naslednja izziva:
- Craftalnica: Izziv#223: Sožalnica
- Najlepši par: Galerija meseca novembra


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Elegantna sožalnica v barvni kombinaciji, ki je najbolj primerna ob takšnih trenutkih.

moi pravi ...

Tudi jaz jih ne delam na zalogo. Je pa ta tvoja posebna in lepa.
Opravičilo je sprejeto 🤣

Ne-Ja pravi ...

Čista eleganca. Teh voščilnic sploh ne delam, ker jih ne želim imeti na lagerju - kot bi klicala hudirja :(

Goga pravi ...

Lepa, všeč mi je postavitev
Lepo, da si nas še ujela, hvala,da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Zvonka pravi ...

Jaz pa najraje naredim kaksno na zalogo, da ne vem za koga bo. Lepa je.

Valerija pravi ...

Lepa je. Tudi jaz sožalnic nikoli ne izdelujem na zalogo. Tako tesno mi je pri srcu, ko jih vidim v škatli in ne vem, za koga bodo...zato jih nikoli več nimam...ko je potrebno, pa preprosto in na brzino...

Andreja pravi ...

Všeč mi sožalnica in lepo si jo sestavila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!