ponedeljek, 19. november 2018

MŠPU, Twofer, CAS... :-)

Po sobotnem srečanju z ustvarjalkami, veselem zapravljanju v Rayherju in poštenem čveku imam spet ogromno energije za ustvarjanje. :-) V današnji objavi vam bom pokazala čisto sveže izdelke. Kdaj pridejo na vrsto tisti, ki se skrivajo v mapi neobjavljeno, pa nimam pojma. :-)

Vsak mesec nestrpno čakam, kakšna bo naloga na izzivu Twofer Card Challenge. Tokrat je treba uporabiti venček. Enkrat za praznično voščilnico in enkrat za kakšno drugo priložnost. Venčke običajno naštemplam s smrekovimi vejicami ali pa rožami. Tokrat sem vzela v roke rezalno šablono, za katero se ne spomnim od kdaj in od kod jo imam. Vem, da sem jo že večkrat prelagala, pa mi ni potegnilo, kako jo uporabiti. Na obeh voščilnicah sem jo prikazala tradicionalno, kot venček.


Voščilnici prijavljam na izziv Twofer Card Challenge #11: Wreath

Poglejmo najprej prvo, praznično.

Bela na belo deluje svečano. Za malo blišča sem uporabila selotejp, kar nam je predstavila Tina v šesti nalogi MŠPU. Selotejp sem zalepila tako na beli akvarelni papir kot na rdečega, ki sem ga predhodno pobarvala z distressi in pošpricala z vodo.  Iz belega papirja sem izrezala venček, iz rdečega pa božično zvezdo. Tudi za liste sem papir predhodno pobarvala, nisem pa ga prelepila. Voščilo je izrezano iz zlatega papirnatega krožnika iz Tedija. Super in poceni rešitev. :-)

Voščilnico odlagam na poličko šeste sezone MŠPU: Šesta naloga: Uporabi selotejp

Za naslednjo voščilnico pa sem inspiracijo našla pri Vladki, ki je mojstrica venčkov in jesenskih barv.


Ker sprejev še nimam :-), sem akvarelni papir pobarvala v smušing tehniki z različnimi barvami distressov in na koncu vse skupaj poškropila z vodo, v kateri sem raztopila perfect pearls, da se lepo blešči. Ostali motivi so izrezani iz belega papirja in pobarvani z distressi. Napis sanje je izrezan iz zlatega papirnatega krožnika.

Vsi ustvarjalni pripomočki, razen venčka, so od Najlepšega para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca novembra. (Kvadrat s šivi, Valoviti kvadrat s šivi, Trta, Igrivi palčki, Sanje, darilca ob nakupu)

Nadaljujem s prazničnimi voščilnicami, za katere je res že skrajni čas, če hočem, da gredo pravočasno na pošto.


Na tej voščilnici sem uporabila štampiljko Božička, ki mi jo je podarila Metuljčica. Motiv je zelo majhen in precej nenavaden za barvanje, zato sem si malo pomagala s črnim flomastrom, da sem obrobila kapo. Barvala sem z Zig markerji. Motiv sem izrezala s krogom in ga podložila z moss gumo za malo več  dimenzije. Žarki okoli motiva so nasmušani z distressi s pomočjo plastične šablone Topli žarki od Najlepšega para. Tudi napis je od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na izziv CAS Christmas November Challenge: Santa

Za konec sem prihranila božično zvezdo. :-)


Čudovit motiv božične zvezde od Najlepšega para iz seta Cvetoči božič sem odtisnila z lepilno blazinico in toplotno embosirala z zlatim prahom. Pobarvala sem jo v akvarelni tehniki z distressi in vodo v kateri sem raztopila perfect pearls, da se še bolj blešči. :-)

Božično zvezdo prijavljam na izziv CAS Watercolour Card Challenge November: Christmas Florals and/or Greenery



Lep pozdrav do naslednjič. :-)



25 komentarjev:

Darnell pravi ...

Both your cards look so beautiful on top of your linen and lace tablecloth, Sonja! The white on white is stunning with the pop of poinsettia red in the center and the golden sentiment! Your wreath done in autumn colors with the sensational perfect pearl bouquet is lovely! The gold sentiment works fantastically well on this design, too! I also love your two Christmas cards below your Twofer cards and thank you for sharing! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #11! Hugs, Darnell

Trina P. pravi ...

You’ve been busy, Sonja. A wonderful collection of cards. Your Santa card is delightful. The ray background highlights him nicely. Thank you for joining us at CAS Christmas Santa challenge. x

Susan pravi ...

Wonderful cards! I love the poinsettia card especially. And the stencilled rays behind the Santa are fabulous! Thank you so much for joining us at CAS Watercolour and CAS Christmas!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako lepo si ustvarjala. Prijetno je bilo v tvoji družbi minulo soboto. Upam, da danes tudi mene kaj zagrabi in kaj objavim. Lep zasnežen pozdrav Tamara

moi pravi ...

O, si pa bila pridna. Lušni voščilnici z venčkoma, pa seveda praznične ne zaostajajo. Super si se znašla z zlatim papirjem 😁

Metuljčica pravi ...

Sonja ti si pa ustvarjalna na polno. Res super si opravila nalogo z venčki, nad tvojimi letošnjimi prazničnimi voščilnicami pa sem nadvse navdušena. Čudovite so.

Vladuška pravi ...

Tudi brez sprejev, ti je šlo s smušing tehniko dobro od rok. :) Lepa venčka si izdelala in vse skupaj lepo dopolnila z vsemi prazničnimi voščilnicami.

Loll pravi ...

Wonderful collection of cards Sonja!! The Santa with the rays in the background is very creative and fun! And your poinsettia card is gorgeous with the gold embossing and watercoloured blooms and flowers. Thanks for sharing with us at CAS Christmas and CAS Watercolour!

Helena pravi ...

Vidim, da si vklopila turbo pogon :)
Za včeraj je še bil jesenski venček, danes je že primerne zimski.
Tudi z ostalimi voščilnicami si se fajn potrudila.

Klara pravi ...

Lepo te je bilo srečati v soboto:)! In vidim, da je srečanje res dobro vplivalo na ustvarjalno žilico:)! Same lepotičke so nastale!

Anita in France pravi ...

What a fabulous collection, Sonja ... I'm especially taken with your wreath cards! The white on white Christmas card is gorgeous with the pop of poinsettia colour in the centre! Your autumn colours on the second design are delicious ... an what a lovely, rich, harvest arrangement ... dreamy indeed! Thanks so much for playing along with us at Twofer! Anita :)

Zvonka pravi ...

Čudovito si ustvarjala in izdelala lep kupček lepotičk.
Vesela sem, da smo se v soboto spet srečale in poklepetale.
Hvala za namig glede krožnikov. Pozdrav v Ljutomer.

Kara Lynne pravi ...

So many beautiful cards, Sonja! Your white on white wreath looks like a frosty winter snow and really lets that red shine! Gorgeous fall colors and beautiful ink smooshing on your fall wreath! Thanks for joining in the fun with us at the Twofer Card Challenge!

Nataša pravi ...

Čudovite so prav vse. Pridna si.

Sybrina K pravi ...

Sonja, What pretty cards! Not sure which wreath is my favorite... because both are beautiful. So glad you played along with the Twofer Wreath Challenge. :)

Bonnie pravi ...

Your wreaths are beautiful, Sonja! I love your little Santa and how you've framed with with stenciling that makes me think of magic! Your poinsettia and stars are gorgeous in the traditional Christmas colors! Thanks so much for sharing with us at CAS Christmas!

Bonnie pravi ...

And thanks for sharing with us at CAS Watercolour too!

Christine Alexander pravi ...

So many pretty Cards, beautiful poinsettia and wreaths. your Santa is adorable and perfectly CAS. Thanks for joining us at CAS Christmas.

Papercraft Boutique pravi ...

Beautiful collection of holiday cards, Sonja! The stenciled rays around Santa make him look bigger and create an interesting effect. Thanks for sharing with us at CAS Christmas!
Hideko xx

Ne-Ja pravi ...

Najprej se ti mnoram zahvaliti za super čvek in družbo v soboto. Kar pa se tiče voščilnic - fantastično. Venčka sta svetovna, božiček v sončnih žarkih top in božična zvezda razred zase :)

*Urška* pravi ...

Vidim,da si bila zopet ustvarjalna na polno.No,saj to si zmeraj,kadar se preseliš v svoj ustvarjalni brlogec. Postregla si nam z voščilnicami,ki so prava paša za oči.

helena pravi ...

Č-U-D-O-V-I-T-O. Ti si pravi več funkcijski multipraktik :)

Valerija pravi ...

Vedno znova imaš fantastične ideje za twofer card challenge. Prekrasne tudi ostale.

Tina Z. pravi ...

oo, res, kot pravi valerija, ti si rojena za twofer izziv! in vidim, da si na turbo, vse lepo in krasno-
meni je bilo tako žal, da mi ni uspelo na srečanje, ampak malo morje obšolskih obveznosti otrok je terjalo svoje. pa drugič!

Hali pravi ...

U SI PA RES IMELA OGROMNO ENERGIJE IN USTVARILA ČUDOVITE IZDELKE :-)