petek, 16. november 2018

Rojstni dan

Kmalu nadaljujemo s potovanjem. Še prej pa vam pokažem voščilnice, ki so potovale na vse konce naše deželice z namenom, da slavljencem ponesejo lepe želje za rojstni dan.

Najprej k Martini, ki je praznovala le dan za menoj. :-) Vse najboljše ji je zaželel navihan škrat.






Voščilnica je izdelana s pomočjo ustvarjalnih pripomočkov Najlepšega para, s plastično šablono Topli žarki, s štampiljkami ter šablonami Igrivi palčki ter s štampiljkami Sanje. Povezala sem zunanjost in notranjost voščilnice. Okrasila sem tudi kuverto.

Odlagam jo na poličko šeste sezone MŠPU: Druga naloga - Povezana zunanjost in notranjost

Marku je za sedmi rojstni dan darila pripeljal palček, ki ga je spremljal polž. :-)


Voščilnico prijavljam v novembrsko galerijo Najlepšega para. (Na travniku, Igrivi palčki, Tvoj dan, Male številke)

Mija je upihnila tretjo svečko, zato tri gobice in števila 3 med srčki :-)


Moj rojstni dan je bil letos čisto poseben. Samo Veroniko in Andreja smo pogrešali, ker je Veronika med prazniki delala. Neplaniran obisk Miha in Monike je bil čudovito darilo, za katerega se moram zahvaliti birokraciji. Vsaj enkrat se je izkazala za koristno. :-) Čudovito topel in sončen jesenski dan so mi polepšale tudi vaše voščilnice. Odpiranje kuvert je bil čisto poseben obred.
Iz hvala vsem!


Veronika in Andrej sta mi v veliki škatli poslala tole umetnino, ki sta jo sama izdelala:


Eva in Mark pa sta zame izdelala spodnjo voščilnico:



Lep pozdrav do naslednjič. :-)



10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Toliko veselih razposajenih palčkov in krasen kup prejetih voščilnic ter pika na i s presenečenjem za rojstni dan. Res super.

Klara pravi ...

Kakšen kup voščilnic, pa palčki so tudi luštni! :)

Hali pravi ...

Krasen rojstni dan si imela in tako je prav. Tudi ti si lepo ustvarjala za druge, a ni to najlepše? Da razveseljuješ druge in potem drugi razveselijo tebe. Neprecenljivo...uživaj!

helena pravi ...

Tinini palčki so preplavili voščilnice, moji so pa še kar zapakirani in še niso pripravljeni za "akcijo" :). Tvoji so pravi pozitivčki, trosijo dobro voljo in čestitke. Še meni pošlji kakšnega :)

Ne-Ja pravi ...

čudoviti so tile tvoji palčki tudi vživo, sploh ker si prva poslala Miji voščilnico - tako se je zavedala da bo še kašna prišla ;). Lep kupšček voščil si prejela, ma tovji so ti dali pa zagotovo najlepše darilo :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ma daj no...kaj vse počneš s temi škratki....pa saj ne vem kateri je bolj unikaten....VSI SO!!!!! prvi s sončkom pa močno sije...res SIJE!!!!

Valerija pravi ...

Joj, kako prikupni so vsi ti tvoji palčki. Prekrasne voščilnice!

moi pravi ...

Čisto si padla v palčke ;) Tako lušne voščilnice so nastale in še tukaj 1x hvala za mojo.
Tudi ti si prejela lep kupček doma narejenih.

Darnell pravi ...

I love your adorable dwarf cards, Sonja! They make me smile! Thank you for sharing your incredible cards! You are well loved, my friend!! ❤Hugs, Darnell

Tina Z. pravi ...

krasno praznovanje, super,da se je tako izteklo.
in kupček voščilnic vedno pogreje srce!