torek, 19. september 2017

Ena na hitro....

....  ne voščilnica, pač pa objava. :-) Za izdelavo voščilnice si vedno vzamem preveč časa, ker kompliciram. :-) O vremenu ne bom zgubljala besed, saj ne bo nič boljše, tudi če jamram. Na srečo me še vedno drži košarkaška evforija. Sem pa velika strahopetka, saj nobene tekme nisem gledala po televiziji, pač pa sem vse prenose poslušala na radiju, grizla nohte, držala pesti in skakala od navdušenja. Ta glavno pa sem videla v neskončnih ponovitvah, ki se jih kar ne morem naveličati. :-)

Sem rekla, da bo hitro? Bo. :-)

V Craftalnici spet lovim zadnje minute. Še eno voščilnico sem izdelala v shabby chic tehniki. Potovala je k Heleni, ki je prejšnji vikend praznovala rojstni dan.




Postavitev je podobna tisti, ki sem jo izdelala za mamo, vendar sem za osnovo izbrala rumeni distress oxide. Pri oxidih me navdušuje to, da z dodatkom vode dobim čisto drug odtenek. Tukaj sem blazinico nanesla na folijo, jo pošpricala z vodo in odtisnila na papir. Ko se je osnova posušila, sem s pomočjo plastične šablone šesterokotnikov (Stamploration) nanesla na osnovo enako barvo, ki je spet dobila drugačen odtenek. Rožice so tokrat cvetovi jagod Najlepšega para, saj bi se bolj bogati cvetovi v kuverti pomečkali. Robove sem nacefrala in zgornji rob malo zatrgala, da zgleda še bolj oguljeno.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Craftalnica: Izziv #194: SHABBY CHIC
- Najlepši par: Galerija meseca septembra
- Stamploration: The Never-Ending Anything Goes Challenge

Še vedno ustvarjam za Mihov dobrodelni bazar. Na dopust sem korajžno vzela cel kup naštemplanih motivov in barvice z namenom, da ob večerih barvam. Ja, pa malo jutri! :-) Samo en motiv mi je uspelo pobarvati v dveh tednih.

Mislim, da se lepo vidi, koliko potrpljenja imam z barvanjem motivov. :-) Najprej sem pobarvala fantiča...

Praznično voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- C.R.A.F.T.: Challenge 433: Christmas
- Cards4Guyz: Challenge #178: Nature

- HLS September Christmas Challenge: Anything Goes - optional twist sparkle

Tole pa je prvi družinski portret Veronikinih in Andrejevih sosedov:


Mali Adam se je rodil pred enim mesecem. V papirnati vrečki so copatki, ki jih je naštrikala moja mama. Soseda je bila tako navdušena, da si je sliko voščilnice dala na svoj FB profil, copatke pa bo Adamu obula za krst. Takšna pohvala poboža ustvarjalno dušico in daje zagon za naprej. :-)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)








23 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

Raznovrstno, barvito in čudovito ustvarjaš. Sploh tale prva mi je zelo všeč.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasen prikaz tvojih del
vse so lepe,
sploh družina jagodk se mi zdi krasna ideja
lp Tamara

Helena pravi ...

Ja, zanimivo je, kako oxidi spremenijo odtenek, ko pridejo v stiku z vodo. Zato je ustvarjanje in packanje z njimi še toliko bolj zanimivo.
Čudovite so, raznolike in skrbno narejene.

Metuljčica pravi ...

Res je super eksperimentirati z oxidi. Krasne voščilnice si izdelala in razveseljevala, kar je tudi namen nas ustvarjalk in res, pohvale pobožajo naše dušice. Vse so lepe, ampak meni je tvoje barvanje še posebno všeč in ta s fantičem mi je takoj padla v oči.

Tina Z. pravi ...

ja, vau, kako lepo barvaš, krasni odtenki! jaz tudi povsod vlečem svoje ustvarjanje s sabo, rezultati pa različni ...
in krasna voščilnica v rumenenm - res, kako drugačne barve ...
jagode pa vedno simpatične.

moi pravi ...

Lepo ti gre od rok, tako barvanje ozadja, kot motivov.
Tale družinska je res carska ;)

Elaine Stark pravi ...

Lovely cards. Thanks for joining CRAFT Christmas challenge. Elaine

Goga pravi ...

Čudovita tudi druga v lepih rumenih barvah. Kaj pa dizajnerski papirčki ???? No ja saj boš enkrat, saj vem.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej.....KAKO VRAGA LAHKO TEKMO SPREMLJAŠ PO RADIJU....?????? A ne veš, kakšen užitek je, ko te začne peči v želodcu, pa v glavi nabijat...da o nohtih ne govorim....(spet sem odprla privat ordinacijo za grizenje nohtov....bog ve, kdaj bodo spet pognali na površje)!!!!
Helenina je prekrasna v teh jesenskih barvah in to da si dodala jagodne cvetove...ideja!!!!
Novoletni bazar bo bogatejši za eno voščilnico....saj bo kmalu dovolj mrzlo, da boš odprla proizvodnjo...samo naj te spomnim, da boš tudi sama rabila kakšno konec leta....!!!! Tale družinski portret je pa najboljši...jagodke obrazi...to je zmagovalno.

Marjeta pravi ...

Čudovite voščilnice. S to zadnjo se me pa čist očarala. Kako domiselno si uporabila jagodke. vse pohvala
Hvala ker si se nam še enkrat pridružila v CRAFTalnici.

Marjeta pravi ...

Joj, joj, joj. Kolk tipkarskih napak sem odkrila. Kot da sem Googlov prevajalnik vklopila. He,he.

Cvetoči travnik pravi ...

Ob branju tvojega zapisa in ob komentarjih sem se zelo zabavala. Sem pa absolutno tudi navdušena nad sončno za Heleno in ob jagodni družini. O oxidih pa ne bom govorila, ker nimam še niti ene, saj še prejšnih nimam vseh:( - vem pa, da se verjetno prav dolgo ne bo za upirat, saj jih vse tako hvalite:). Lep pozdravček k tebi sonček, Andreja

Tina pravi ...

O, Sonja, kako zabavno je v miru prebrati tvoje opise. Ne...dopust ponavadi res ni prav nič navdušen nad ustvarjanjem :-) - čeprav je tisti en motiv krasno pobarvan in šteje za 10 :-)))...hvala za toliko lepotic na kupu. Všeč mi je, da si za shabby chic uporabila nekoliko bolj tople barve...krasno izpade!!! Da o sladki družini nite ne začnem...svetovni so!

Andreja pravi ...

ooo kako lepe so spet vse tvoje voščilnice in kako krasna ozadja si naredila :-)) Res mi mojstrica prelivanja barv.)
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Klara pravi ...

Spet si bila pridna! Tudi meni so jagodke res luštne, da o 'packanju' ne govorim, krasna je! Nekoč, ko bom velika, bom tudi jaz to znala :)!

Linda pravi ...

Cute Christmas card. Thank you for playing along with the Happy Little Stampers Christmas challenge xx

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

Sapfina (Barbara) pravi ...

Te tvoje jagodke me pa vedno cisto raznezijo. Ce ni Miha en velik srecnez za tako krasno mamo v vseh pogledih. ;) Heleno si obdarila s krasno in toplo voscilnico. Da pa si tekmo spremljala preko radia, me je pa prav nasmejalo. Nisem vedela, da kdo to sploh se pocne (poleg tv v sosednji sobi) ;))

Sian pravi ...

Beautiful! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz. Sian.

Majda pravi ...

Sonja, krasna je in vidi se ji, da ni narejena na hitro :-)
Vem pa, kako je glede hitrega tempa ... komaj najdemo čas za izdelavo, kaj šele za objave in velikokrat mi je žal, ker mi ga zmanjka za obiske na vaših blogih - a se ne dam in takrat, ko najdem čas obiske podaljšam, da se razgledam za nazaj, kot pri tebi!
Hvala za sončka na voščilnici, vidiš, uspelo ti je pregnati sivino!
Hvala, Majda

Nonni pravi ...

Such a cute Christmas card! I love your soft coloring and you've used one of my favorite scalloped rectangle dies... I haven't used it in a while, thanks for the reminder! :) Thanks for joining us at HLS September Christmas Challenge!

Keti's Projects pravi ...

Hihi. Najbolj sem se nasmejala, da si uspela samo 1 motiv pobarvat na dopustu. Pri tekem tempu kot sta ga imela, si še dobra. Pridno loviš tudi izzive pri Craftalnici. Jaz sem jih že kar nekaj spustila. Jagodja družina pa zmaga! Luštno.

Ne-Ja pravi ...

Sonja, sedaj bi pa že lahko vedela, da se na dopust ne jemlje dela :P. V glavnem obvladaš - pri tebi se res dogaja na polno. Same lepotičke si pokazala v tokratni objavi.