ponedeljek, 24. april 2017

Mehurčki in ostalo

Izzivi na Craf-alnici so res pravi izzvi, ki kravžljajo možgančke do te mere, da mi še med vožnjo v službo ne dajo miru. :-) Tale zadnji, z mehurčki mi je dal vetra. Ko sem v mislih predelala vse rezalne šablone, štampiljke in plastične šablone, sem se spomnila, da v moji zbirki prav zares obstaja stencil šablona mehurčkov. Jupi! Že pred časom sem jo pošteno testirala, ampak je ostalo samo pri kupu raznobarvnih osnov. Namesto, da bi takoj pregledala, kaj imam že narejeno in bi se dalo uporabiti, sem zaplavala v svoj svet kompliciranja. Vse mogoče sem preizkusila, od strukturne paste,  špricanja s cedilom in zobno ščetko do mazanja z distressi, rezultat pa je bil vedno bolj poln koš za smeti. Ko ne gre, pač ne gre. Tako sem torej včeraj pogasila luči v brlogecu, zaprla vrata in povedala par krepkih. Danes pa sem šla brskat med pozabljenimi osnutki in našla osnovo z odtisom copat. V trenutku mi je bilo jasno, kaj bo nastalo.


Osnova je odtis plastične šablone. Ko plastično šablono močno namažem z distresi, jo pošpricam in nanjo pritisnem papir. Včasih uspe, včasih ne. :-) Tale odtis pa mi je odlično uspel. Tudi odtis copat je plod testiranja sposojene štampiljke. Danes mi je torej preostalo samo še, da skombiniram napis in vse skupaj sestavim. Ozadje je pobarvano z enako blazinico, kot so copati, napis in osnova. Moj dragi pravi, da so mu takšne voščilnice najbolj všeč. :-)

Izdelek prijavljam v Craft-alnico izziv #184: Mehurčki na voščilnici

in na STAMPloration: The Never-Ending Anything Goes Challenge


Včerajšnji dan ni bil čisto brezuspešen. :-) Predno sem se lotila mehurčkov, sem sestavila praznično tresočko za izziv Christmas Card Throwdown.


Tresočke so čudovite za sestavljanje in prava mora za fotografiranje. Čeprav sem fotografirala zunaj, pred hišo, se odseva v plastični foliji nikakor nisem mogla znebiti. Hiške iz Vesele vasice Najlepšega para se mi vedno znova lepijo na roke. :-)) Napis je angleški. Malo sem že dolgočasna s ponavljanjem, zakaj. :-) Simpatičen napis je iz Alija.

Praznično voščilnico prijavljam na izziv: CCT Technique Challenge: Shaker
in na C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 412 - Christmas


Ker so vse dobre stvari tri, pa se naj predstavi še ena nežna rozika za Sveto birmo. Izdelala sem jo sodelavcu za njegovo nečakinjo.


Akvarelno ozadje, roza blazinica in Najlepši par. :-) Čeprav so črke (Tina za Rayher) tako mičkene, da brez pincete ne gre, jih vedno znova z velikim veseljem lepim na voščilnice. :-)) Vsi izdelki na voščilnici so Tinini, zato jo lepim v aprilsko galerijo Najlepšega para.

Dragi moji, spet vas zapuščam za ves teden. Morje nama z dragim že celo zimo pošilja telepatska sporočila, ki sva jim z veseljem prisluhnila. :-)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)







31 komentarjev:

Helena pravi ...

Čeprav ti sprva ni ni ni šlo, se je potem odprlo in si z mehurčkastimi osnovami naredila dve enkratni voščilnici. Pa tudi tretja je zelo lepa v svoji nežnosti in sporočilnosti.
Z dragim fajn uživajta!

Nataša pravi ...

Po začetnih nezgodah ti je super uspela ta mehurčkasta voščilnica. Tudi preostali dve sta zelo lepa. Še posebej zadnja, ki je zelo lepa in nežna.

Janja pravi ...

Več kot odlično si ustvarila voščilnico z mehurčki. V kombinaciji s copati je korak zelo lahkoten. Tresočka napolnjena s snegom je krasna. Še dobro, da imaš sneg pod nadzorom :)). Krasno je tudi akvarelno ozadje na zadnji.
Uživajta na morju. Lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

OOOOOOOOOOO hudo.....Lado Bizovičar bi rekel....ŽENSKA, TO JE NARJEN!!!!!!! Hudi so tile mehurčki...in s teniskami še toliko bolj....
Pridružujem se Janji...še dobro, da imaš nadzor nad snegom, že tako je preveč škode v naravi, tega ne rabimo več.Mi je pa všeč izrez - napis. Tinine črke pa tudi sestavljaš z lahkoto....Tako...nalogo si opravila z več kot odlično, zdaj si lahko vzameš malo pauze.....Uživajta na morju.....prihajam za vamaaaaaaaaaa.

Klara pravi ...

O čudovite so! Sedaj pa uživat na morje! Srečno pot in prijetne temperature pa mnogo slik in kmalu kakšno novo objavo ;)!

Tina pravi ...

Draga Sonja...pri tebi je vedno tako lepo biti na obisku. Same krasote so nastale in naj vama morje šepeta same lepe reči :-)))

Metuljčica pravi ...

O Sonja, tile mehurčki so pa prava mojstrovina, nadvse sem navdušena. Seveda sem občudovala tudi ostali dve lepi voščilnici. Pridna si in ustvarjalna, zdaj pa si le privošči oddih. Srečno pot in lepe počitnice.

Tina Z. pravi ...

res, vedno krasno je priti sem, tako raznoliko in lepo je vsakič. carske superge, krasna zimska pokrajina in super akvarelno ozadje.
uživaj na morju!

AlisonC pravi ...

Your pretty little house looks very Christmassy in the pearly snow.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Natasa pravi ...

Super je Sonja tale tvoja mehurčkasta! Fajn pašejo superge na ozadje. Včasih je treba več tehnik sprobat ja in prespat zadevo potem pa steče :) Tudi tresočka mi je zelo všeč! Uživajta na morju! LP

moi pravi ...

Ej, kaj me pa nisi vprašala, pa bi ti rekla poglej zaloge :D :D :D
Ma, krasna podlaga in čudoviti mehurčki, pa teniske tako pašejo zraven. Super si jo sestavila.
Tudi tresočka je krasna in napis prav zabaven. (Kje je Ali?)
In tudi v tretje si zadela, zelo lepa podlaga in okrasitev.
Sedaj pa uživaj na morju in ga pozdravi še v mojem imenu. Mogoče ga še jaz vidim, samo bom na drugi strani :D

Unknown pravi ...

ojla bejbi
kolk si pa ti ustvarjalna:)))) vse gre kot po maslu:))) novoletne in hecne take in drugacne vse ti uspeva:)))) carica

Renata pravi ...

Vse mi je fejst fajn. Kdaj mi pa ni? Sonja, de best vse po vrsti. Kot pravi Mojca...NARJEN. Uživajta, pa seveda na reportažo ne pozabi.

Valentina B pravi ...

Uuf mehurčkasta s športnimi copati je svetovna! :) Včasih ko ne gre in gre potem pa rata vrhunsko! :D Naj sneži le v tvojih simpatičnih tresočkah, mi rabimo sončka :) Zelo všeč mi je tudi tvoja rozika, zelo nežna in prečudovito ozadje.

Valentina B pravi ...

Prisluhnita vabilu morja in prijeten oddih. :)

Valerija pravi ...

Krasna objava. Mehurčki so ti odlično uspeli, tresočka je tudi prekrasna. Pri voščilnici za birmo, pa si naredila svetovno ozadje.
Uživajta na morju.
Lp

Goga pravi ...

Kake hude Allstartke, pa ozadje je tudi hudo, fantastično. Vesela sem, da ti naši izzivi ne dajo miru. Pa saj to je smisel izzivov, a ne??
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Vladuška pravi ...

Določene stvari zahtevajo svoj čas in prav si naredila, da si pustila vse skupaj in se vrnila drugi dan. Tako je nastala ta super voščiolnica s suprgami in krasnim ozadjem. Zelo mi je všeč. Te hiške se tudi meni vedno znova zalepijo na prste :)) in tresočke so res zaguljene za fotkat. Je pa lepa. In birmska prav tako.

Aunty Sue pravi ...

Such a fab fun christmas card thanks for sharing with us at craft this week. Good luck in the draw.
AuntySue DT

Andreja pravi ...

ooo Sonja kako čudoviti so tvoji mehurčki ... vrhunsko si jih izdelala :-)) In odtis AllStark je pika na i.
Tudi ozadje za birmasko je čudovito in lepo prelivajoče se.
V tesočko pa si ujela krasno zimsko idilo.
PRIDNA .... SEDI 5 .....

Cvetoči travnik pravi ...

Vse tri so odlične: od mehurčkastih copat, preko božične hišice do birmanske. Tako si zajela "skoraj" vse, kar se nam - pomembnega dogodi preko leta in to uspešno. Se včasih splača zjezat, potem gre pa lažje:). Uživajta na morju in se vidimo v naslednjem mesecu, pozdravček Andreja

Tanja E. pravi ...

Krasna mehurčkasta voščilnica je nastala Sonja, prav tako ostale, ki si jih podelila z nami, zelo si pridna, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Zvonka pravi ...

Res so vse tri zelo lepe, ampak mehurčkasta pa zmaga, zelo dobro si jo izdelala, super je. Uživajta. Lp

sweet art designs pravi ...

All cards were lovely. Shaker card very cute. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

Kristina pravi ...

Super lepa tresočka za naš izziv - vse perfektno dodelano in postavljeno. Strašno všeč mi je tudi birmanska - ravno prav vsega.

Renata pravi ...

Krasne voščilnice Sonja. Mehurčki pa so tudi meni kravžljali možgane :) Upam, da ste se imeli na morju lepo!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasne mehurčke si pričarala. Všeč mi je.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Lucinda pravi ...

I love your snowy Christmas scene, and the border is lovely. It's a really friendly card, if that makes sense! Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown. Lucinda

Tamara pravi ...

Prav simpatične voščilnice. Sploh ta mehurčkasta pa mi je vrhunska. Odtis stencila je fantastično uspel <3

Hali pravi ...

uf dobro poznam ; ko ne gre , ne gre. Ampak potem se odpre in krasna mehurčkasta je nastala, očarala me je praznična, kar vidim sneg kako mehko pada na hiško :-)

Ne-Ja pravi ...

Joj Sonja tele teniske so zmagovlane :). Res vse paše skupaj, kot bi bilo narejeno posebej za ta namen. Tudi drugi dve sta luštni. Zanimiva mi je pinki barva pri birmanski - ki poživi strogost dogodka :)