ponedeljek, 17. april 2017

Angleški napis in akvarelno ozadje

Lep pozdrav po dolgem času. :-) Veronika in Andrej sta se pravkar odpeljala nazaj domov. Praznike smo preživeli skupaj. Lepo je bilo. Edino jedli smo malo preveč. :-) V zadnjih 14 dnevih, odkar sem bila nazadnje na blogu sem urejala vrt, pikirala paradižnike, malo pospravljala po hiši in pripravila vse potrebno za praznike. Ustvarjala sem veliko. Največ je bilo pacanja ozadij, nastajali so zajčki in seveda praznične voščilnice za Mihov bazar. Imam še dva na pol narejena projekta, ki ju moram končati ta teden.

Na Craft-alnici se bo kmalu zaključil izziv, kjer je potrebno uporabiti angleški napis. V zadnjih mesecih sem nakupila kar nekaj rezalnih šablon in štampiljk z angleškimi napisi, ki jih potrebujem za Mihov bazar. Na mojo srečo so trenutno povsod ti izdelki pošteno znižani. :-)


Za praznično voščilnico sem uporabila tradicionalno barvno kombinacijo. Akvarelni papir sem pobarvala s čopičem in zeleno distress blazinico. Ko se je osnova posušila, sem jo poštemplala z zlato delicata blazinico s štampiljko zvezdic iz seta Na nebu Najlepšega para. Kovinska šablona je iz Ali Expressa. Je precej velika, tako da dodatno okraševanje ni potrebno. :-)

Voščilnico prijavljam v Craft-alnico na izziv #183: Voščilnica z angleškim napisom.

Na Tinin in Vladkin izziv Ko me inspirira akvarelno ozadje, ki se danes končuje, pa prijavljam voščilnico za rojstni dan. Prejela jo bo moja sestrična, ki bo te dni srečala Abrahama. Ker mojega bloga ne bere, jo lahko že danes pokažem.



Napis sem odtisnila na akvarelno "packo", ustvarjeno s folijo, distress blazinicami in veliko vode. Vsi izdelki, uporabljeni za izdelavo voščilnice, so od Najlepšega para, zato jo lepim še v aprilsko galerijo.

Tukaj pa je še kolaž prazničnega ustvarjanja pri nas doma.


Zajčki so izdelani po Tininem "receptu". Moja jačka so bila spet tradicionalno pobarvana s čebulnimi olupki in travami. Voščilnici v zgornjem desnem kotu sem prejela od Darnell in Renate. :-)  Desno spodaj sta Veronika in Andrej, ujeta v trenutku globoke zamišljenosti, kako okrasiti celi lonec kuhanih jajčk. :-)) Dodajam še fotografijo praznično okrašene mize za nedeljski zajtrk.




Lep pozdrav do naslednjič. :-)





20 komentarjev:

moi pravi ...

O, vidim, da ste imeli lepe praznike.
Tudi tvoje ustvarjanje ni zaostajalo in obe voščilnici sta lepi.

Valerija pravi ...

Spet si čudovito ustvarjala in vse lepo pripravila za praznike, kot vedno. Verjamem, da ste se imeli lepo.

Klara pravi ...

Oooo tista za Abrahamovko je krasna,barve so itak zmagovalne, tista z angleškim napisom je pa tudi super! Sem že razmišljala,kje si,ker ni bilo nobene objave,pa sem se spomnila,da gotovo razvajaš svoje!

Helena pravi ...

Iz objave je čutiti praznično vzdušje pri vas doma. Vesela sem, ker ste se zbrali okoli družinske mize in se imeli lepo. Tudi ti si bila nadvse pridna: okoli hiše in v njej :)Krasni voščilnici in lepi zajčki s sladkim presenečenjem.

Metuljčica pravi ...

Kako lepo je videti tole vaše družinsko praznično vzdušje. Krasni voščilnici in super zajčki so nastali v tvojem ustvarjalnem brlogcu.

Vladuška pravi ...

Lepo in toplo družinsko je bilo tudi tokrat pri vas. Tvoji izdelki so znova krasni in tako lepo si prelila barve na tej rojstnodnevni. Vse kar vidim, mi je zelo všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej ...za zdravje...3x krog okol hiše, da boš malo požokala vsebino, ki si jo zmetala v svoj želodec:-)). Vidim pa da nisi skrbela samo za želodec ampak tudi za dušo...packanje (50 letnica bo navdušena, američani tudi), okraševanje....mimogrede...tile suhi zajčki so mi tudi všeč (malo anoreksični...ampak bolje kot nič:-))). Teden se je začel, spet nazaj v stare tirnice, otroci v svoj konec, služba, ustvarjalnica, blog,...saj bodo kmalu spet prazniki, pa bomo lahko spet ponovili vse to, samo da namesto jajcev bodo čevapčiči in ajvar.

Maja pravi ...

Prazniki so takoj lepši, če se zbere družina in po možnosti še skupaj kaj ustvarja. Naredila si zelo lepe voščilnice. Na prvi me najbolj pritegne ravno kontrast med zeleno in rdečo barvo.

Majda pravi ...

Kako lepo.... pogrinjek in miza za štiri, ti je bilo toplo pri srcu, kajne?! Čudovito ste ustvarjali in čebulni olupki s travicami takšnimi in drugačnimi so zakon :-) Sem pa letos za Tino ponavljala zajčke na steklenih kozarčkih, je bilo lepo videti, kako so se zasvetile očke takšne in drugačne!
Tudi voščilnici sta oh in sploh obarvani in dodelani.
Naj bodo tudi tvoji prihodnji dnevi čudoviti, Majda

Tina pravi ...

Sonja, kako lepo je videti vaše praznične utrinke. Sem vesela, da so zajčki prišli prav :-))) in voščilnica za sestrično je izjemna...

Natasa pravi ...

Lepo, da ste praznike preživeli skupaj Sonja. Jedli smo pa tako vsi preveč po mojem :) Spet si bila pridna, lepi voščilnici in cortkane zajčke si naredila.

Andreja pravi ...

Krasna akvarelna ozadja si ustvarila, sicer si pa mojstrica tega :-)) Zelo všeč mi je velik praznični napis in vesela sem, da je angleški, ker in se tako prijavila na izziv v naši CRAFT-alnici … Srečno!
Krasno, da ste preživeli lepe velikonočne praznike ... miza je zgovorna .-)

helena pravi ...

Se sprašujem kdaj vse to zmoreš? Čudovite voščilnice, praznovanje,pospravljanje... jah, jaz pa capljam na mestu in ggrrrrrrrr, besnim, ker nimam nobenega časa za te stvari.

Zvonka pravi ...

Pridno ustvarjaš za Mihov bazar, sestrični si izdelala voščilnico v krasnih barvah in vidim, da ste praznike preživeli lepo, ti pa si bila tudi predpraznično ustvarjalna, zajčki so zelo ljubki. Lp

Hali pravi ...

Kako pridna si, lepo praznično mizo ste imeli in toliko resnosti pri okraševanju pirhov. Čudovito si ustvarjala!

Renata pravi ...

Krasni akvareli. Druga mi je sploh TOP. Lepo kombinacijo barv si naredila. Lepo ste ustvarjali za praznike.

Goga pravi ...

No evo tole sem imela v mislih, ko sem rekla, da so vaši akvareli krasni, moji pa le zmazki. Jaz se počasi vračam v meni bolj domače vode, ti pa packaj še naprej, super ti gre.
Spet si lepo ustvarjala in naredila krasne izdelke, tiste za oko in želodček. Fino, da si malo počila, se pocrkljala in navrtnarila. sedaaj bo dež boš pa objavljala.
LP Lili

Goga pravi ...

Voščilnica z Angleškim napisom je krasna, čisto dovolj je ozadje in umetelno izrezan napis.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čudovito voščilnico si izdelala. Hvala za lepe fotografije.
Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

Ne-Ja pravi ...

OK, najprej se bom zapičla v zajčke - sem v fazi vse za mojo malo, potem pa pride ostalo na vrsto ;). Res co cart 100 na uro. Kombinacija zelene in rdeče je itaq vedno TOP, ker se barvi med seboj noro pudarjata in ti si izbrala ravno prava odtenka. Akvarela ozadja pa tako ali tako obvladaš :)