ponedeljek, 1. februar 2016

Srčki, mucki in Otok zakladov


Konec januarja je rojstni dan praznovala naša Keltika, ki čara na mali kmetiji. Njen blog je paša za oči in balzam za dušo. Ob skrbi za družino, konje, muce in zajčke, pridelovanju vsakovrstne zelenjave in službi zna sešiti sanjsko lepe torbice, spretno vrti kvačko, njene voščilnice so čudovite, hiške za škrate kot iz pravljice, praznična dekoracija vsakič čisto posebna, fotografije pa tako lepe, da se kar preseliš v njen čarobni svet. Ob vsem tem pa je resnično topla oseba z velikim srcem. Prav zato sem zanjo izdelala čisto posebno voščilnico - z velikim, mehkim srcem. :-) Draga Keltika, vse najboljše!





V soboto sem se imela tako lepo v družbi ustvarjalk iz vseh koncev Slovenije, da se še opisati ne da. :-)) Dekleta ustvarjalnega foruma Otok zakladov so v Ljubljani pripravila srečanje. Iz našega konca se nas je na srečanje odpravilo sedem, v dveh avtomobilih. V enem izkušnje, v drugem mladost. :-)) Po obveznem postanku in ogrevanju v Rayherju (beri: polne roke novih pripomočkov in vzdihovanje, o tem  kaj vse še nujno rabimo, pa zdaj ne bomo), smo skoraj točno prispele na srečanje. Ijoj, kako lepo je bilo, ko so blogi končno dobili obraze. :-)) Si predstavljate skoraj 50 enako mislečih deklet vseh starosti na kupu? Čvekanja na tone! Vladka, Metuljčica, Helena, Moi, naša Mojca, Janja, Zvonka, Maja in njen Junior, N-eva, Sonja, Danii in še mnoge druge... vse njihove bloge spremljam in občudujem umetnine, ki jih ustvarjajo. Vladka nam je pokazala, kako nastajajo njene vrhunske fotografije, s katerimi predstavlja svoje izdelke, Metuljčica pa par trikov, kako ustvari unikatna ozadja. Seveda sem ponovno tiščala nos tudi v Sonjino ustvarjanje, ki me vsakič navduši. Ona pa pravi, da to ni nič posebnega... Pogledala sem vse razstavljene izdelke, ki so jih dekleta prinesla s seboj in se udeležila igrice Maček v žaklju. Izžrebala sem čudovito darilce, ki ga je pripravila Metuljčica. Moj srček iz jeansa pa je izžrebala N-eva. Vesela sem, da ji je všeč. :-)

Za organizatorki srečanja, Danii in Zo-jo sem naštrikala dva mala mucka, obeska za ključe in ju zapakirala v škatlici. Mucka sta enojajčna dvojčka. :-))



Iz voščilnice, ki sem jo izdelala za Keltiko, mi je ostalo izrezano srce Najlepšega para. Ker sem imela na rezervo izdelano še eno osnovo (akrilne barve na platnu), sem še tisto razrezala in sešila dva mehka srčka.Oba sta že našla novi dom. :-)


Pokazati pa vam moram še darilce, s katerim me je razveselila naša Mojca. Klekljana zapestnica. Mojca ve, da so zapestnice vseh barv, oblik in velikosti moja velika ljubezen. :-) Draga naša Mojca, hvala ti!



Draga dekleta, še enkrat iz srca hvala vsem za prijetno sobotno popoldne. Renata in Lata sta bili zelo strpni sopotnici v mojem avtu. Niti malo mi nista težili. :-)

Ker so mi pri ustvarjanju največ "pomagali" pripomočki Najlepšega para (Akvarelna srca, Pravokotniki s šivi, Krogi s šivi in štampiljke iz seta Prijaznost na poti), celotno objavo lepim v februarsko galerijo Najlepšega para. (Pravkar sem prebrala, da sem srečna dobitnica bona iz januarske galerije. Jupiiii! :-)))


Lep pozdrav do naslednjič. :-)






26 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

A veš kaj Sonja, ob vsem tem kar si napisala ni drugega kot še en velik "kako mi je žal", da nisem šla z Zvonko. Vidim, da ste se res imele super in vsa ta izmenjana darila so bila res velika pozornost. Upam, da se kakšno srečanje kmalu ponovi:)))Pripravila si čudovito srce za Keltiko, ki je resnično krasna oseba (žal jo poznam samo preko mejlov:( Lep pozdrav, Andreja V.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Še malo, pa bi se stopila :))))Toliko lepih besed si zapisala Sonja, da si mi dala krila za cel februar :)) V resnici smo me vse ene fajn punce, ki nas druži naša ustvarjalna energija, smo si vse v nečem podobne in nas zanimajo podobne stvari. Pomagamo si in se pohvalimo in postajamo vse bolj prijateljice. Tale čudovit srček med krasnimi barvami je pravi simbol nas blogark - mehke, živahne, pisane, močne, ljubeče, res čudovita voščilnica Sonja, še enkrat iz srca hvala. Naslednjič se vam pa, srčno upam, pridružim :)

jasna varcakovic pravi ...

Prekrasne rukotvorine...bas si produktivna Sonja!

Klara pravi ...

O, joj...kaj sem zamudila. Res bi se zelo rada udeležila enega takega dogodka. Zadnje čase se bolj malo oglašam, ker je moj računalnik šel v tilt in zato ne sledim toliko dogodkom in objavam.
Si lahko samo predstavljam kako super je bilo na srečanju. Upam, da bo kmalu še kakšna taka priložnost. : )

Darnell pravi ...

Sonja your card for Keltiko is spectacular!! And I love what you did with the cut-outs! It sounds like you and your friends had a marvelous time at your get-together and it makes me happy that you got to meet other crafty bloggers in real life!! Hugs, Darnell

Valerija pravi ...

Super izdelki vsi po vrsti, še nekako najbolj pa me privlačita mucki. Krasni sta. In res si lahko ponosna lastnica nove zapestnice.

Tina pravi ...

Sonja, si kar predstavljam kako zelo lepo ste se imele...Tvoja voščilnica za Keltiko mi je izjemno lepa...prav živa s čudovitim ozadjem in izbočenim srcem.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Le kdo bi si mislil, da pri toliko babah na kupu je lahko tako prijetno in zanimivo....tako vzdušje lahko ustvari samo kup isto mislečih ustvarjalk....prijetno, lušno, sedaj bom malo žleht in ....tiste, ki ste ostale doma vam je lahko fino fejst ŽAL. Sonja, me veseli, da sem te srečala, prav tako tudi ostale, zdaj saj vem katero klikam. Tvoji sopotnici sta pa morali biti "tiho", ker sta revi ubogi vedeli, da drugače bo dolga peš pot nazaj:-))...pa saj veš da se hecam, ker vem, da si imela super "staro" družbo.
Matejo (Keltiko) si opisala v piko, lepše nisi mogla povedati in vse to jo resnično krasi Še ena, ki bi jo zelo rada spoznala). Srček je čudovito mehak (tole idejo si bom enkrat sposodila, ker je res krasna. Danii in Zo-Ja sta veseli tvojih mačkonov, ker jih slišim še zdaj, kako vpijeta in cvilita. Skratka....vsi tvoji današnji srčki so se ti posrečili. Lepo bodi. čao

Metuljčica pravi ...

Sonja, napisala si čudovito objavo in vse predstavljeno je resnično prelepo in narejano s srcem. Voščilnica je nekaj posebnega, mucki pa prava ideja in lepo spleteni. Tako kot pravi mojstrica kleklanja, prelepo se je bilo spoznati. Vesela sem, da si ravno ti prejela moje darilo in hvala ti za lep komentar na metuljčici.

Klara pravi ...

O kakšno lepo srce in voščilnica kar pobarva te sive dneve! Verjamem, da ste se imele super!

moi pravi ...

Res je bilo super da smo se spoznale, pa tako je občutek, da se poznamo že celo večnost. Krasna darila si naredila in prav tako krasna prejela. Tako se samo potrjuje pravilo kar seješ, to žanješ.

Helena pravi ...

Super objava in lepo je brati tvoje doživljanje srečanja.
Kakšno pisano in veselo ozadje za voščilnico ter mehak srček. Tvoja mačka sta svetovna! Zapestnica pa je mega!

Vladuška pravi ...

Draga Sonja, neizmerno fajn te je bilo srečati v živo in tvojege pisanega srčka sem bila zelo zelo vesela. :) Fino smo se imele in upam, da znova kdaj kmalu. Super si vse pripravila in krasno si opisala Keltiko in njen blog. Točno tako je :)

Unknown pravi ...

Čudovite stvari. Kako lepo da ste se srečale :)

Danica pravi ...

Ooo kako ste se imele fajn :( Jaz pa sem morala na dan srelčanja zopet biti v službi. Saj vam ne zavidam. samo žal mi je, da se srečanja nisem mogla udeležit. Toliko vrhunskih ustvarjalk na kupu je res škoda zamudit.
Draga Sonja, sicer si pa ti tako doživeto napisala post in priložila krasne slike svojih izdelkov in darilc, da sem vsaj malo potešila svojo žalost.
Moram priznati, da sem prav navdušena nad tem tvojim srčkom. Obesek, da ne govorim! skratka super izdelki. Tudi mucek je krasen.Zapestnica od Mojce je fenomenalna.
Še enkrat hvala za tvoj opis tega srečanja.

Renata pravi ...

Voščilnica je nekaj čisto novega, živahna in "mehka". Navihana mucka, krasen obesek. Zapestnica, pa oh in vau. Krasna. Glede vožnje brez skrbi, super voznica. Upam, da še kdaj naša zaveza. hihi

Tina Z. pravi ...

kakšne krasotce si naredila, res obvladaš te mehke srčke, tako so topli in tako barviti, pa ti mucki ...
ja, mojčina zapestnica je tudi občudovanja vredna.
berem povsod, kako ste se imele fajn, moram drugič tole navohunit in se zraven napopat :).

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kakšni lepi izdelki
vse mi je všeč
prava paša za oči in izredno uporabna darilca
lp Tamara

Janja pravi ...

Že s prvo voščilnico v tej objavi si me navdušila. Tvoji srčki so vedno tako lepi in mucka zelo luštna.
Super vesela, da sva se po dolgem času ponovno videli. Lep pozdrav iz Ljubljane.

Hali pravi ...

Čestitka je prava energijska bomba in ostali izdelki super kjut.

N-Eva pravi ...

Čestitko si res lepo izdelala za obdarovanko z velikim srcem, katere blog vse rade prebiramo....Tvoji srčki so pa res poglavje zase in enega sem res ponosna lastnica. Upam, da se vse vidimo zopet na naslednjem srečanju :-))

Dusi pravi ...

Kakšna čudovita objava.
Tale čestitka mi pravi "Duši, kaj takega se moraš nujno lotit". Zdaj, ko sem odprla akrilne barve, bi še in še packala. Že na papirju pride lepo, ampak tole s platnom je pa čisto druga zgodba. Všeč še pa še.
Jaz bi vas tudi rada vse spoznala. Moram poiskat tale vaš forum ;)
Mojca je pa neverjetno poglavje zase. Zapesnica je čudovita.

Mojca pravi ...

voščilnica je res čudovito razigrana! lp

Unknown pravi ...

zelo lepa voscilnica z velikim srcem in nasla bo pravo lastnico:))) res si zasluzi vse naj naj keltika:))) lepo da si uzuvala v lj:))) evo zdaj pa iz nabavljenega nujno cimprej stvarjat:)))

Valentina B pravi ...

Srčki, vsepovsod srčki. Ampak nič zato saj so z lepim namenom. Posebna voščilnica z mehkim srčkom je čarobna. Glede na to, da se z veseljem ustavim pri Keltiki in njenih Čarovnijah z male kmetije, mislim da je popolna zanjo. :) Prav tako pa verjamem, da nista težko našla dom tudi oba mehka srčka, ker sta tako ljubka :)

Sandra Pecić pravi ...

Pravu si stvar napravila za Keltiku, divna jedna duša, i meni se čini..
Baš lepo što ste se tako dobro provele, vesele kreativke... baš bih rado s vama nekad..