petek, 26. februar 2016

Še tri voščilnice

Danes se javljam na kratko, ker me v brlogecu čaka še kar nekaj odprtih projektov. 

Navdih za tole voščilnico sem našla pri Heleni (heleninedrobnarije). Njena "zmešana" tehnika je nalezljiva. :-)




Ozadje sem naredila že kdo ve kdaj in mi ni bilo niti malo všeč. Včeraj pa sem ga vzela v roke in predelala. Platno, pobarvano z akrilnimi barvami, je moč popravljati v nedogled. Če ti ni všeč, naneseš novi sloj barve. Zapacane roke, trenirka in umivalnik so najbolj nepomembna stvar na svetu. :-)  Ptič je izrezan iz časopisnega papirja, pobarvanega z belo tempero. Šablono sem dobila ob nakupu hroščka. Ptiču sem na glavo nataknila kronico, ki mi jo je poslala Moi. Napis je iz seta (Ne)strašne pošasti Najlepšega para. Žico - špago, na kateri sedi ptič (oziroma namerava sedeti), sem prilepila z Mekolom. Zvezdice so darilo, pa se pri najboljši volji ne morem spomniti, od koga. :-)

Moško voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Cardz 4 Guyz: Challenge #108: Birds Of A Feather
- Simon Monday Challenges: Inspired By A Song (while I was creating this card, I was listening to the Lynyrd Skynyrd's classic Free Bird)
- Come and Get It Challenges: Mixed Media Challenge

Spodnji voščilnici sta potovali k Andreji in Klari, ki sta te dni praznovali rojstni dan. Pri obeh sem za ozadje uporabila tehniko odtiskovanja z embosirno mapico. Enak motiv, različni barvi, različna papirja. Idejo, kako postaviti okvirje, sem našla pri Renati. Tulipana je oblikovala Tina za Rayher in sta moja nova najljubša šablonica. :-)



Šopek tulipanov lepim v februarsko galerijo Najlepšega para (pravokotniki s šivi, tulipani, napis).



Vazo s tulipani prijavljam na:

- AsYouLikeIt Challenge: Favourite Occasion &Why  (I like to create birthday cards for my friends in the fashion so I can send them in phisical form)



Lep pozdrav do naslednjič. :-)




37 komentarjev:

Helena pravi ...

Uh, kakšno dobro ozadje je pri prvi. Super si ga predelala. Ptič je enkraten in odštekan napis paše zraven.
Krasni tulipani in ostalih dveh, kjer si naredila zanimivo ozadje.

moi pravi ...

Super ti gre tako packanje po platnu, kot odtisovanje s šablonami.
Krasen trio je nastal.

Andreja pravi ...

Draga Sonja, hvala tudi tebi za tvojo čudovito voščilnico, na kateri se mi najbolj dopade domače ozadje in predvsem barvna kombinacija, ki si jo uporabila. Skratka čudovita je :-))
Tvoji izrazi so tako posrečeni: tehnika upiranja, zmešana tehnika .-) Tudi ti si naredila prelepo "zmešano" voščilnico in super si se poigrala z barvami in vsemi mogočimi dodatki, katere si uporabila. Zelo všečno!

ArtMBR pravi ...

Prva je za dol padit, res , res...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, Sonja, vse lepše so in lepše! Tale trio je uuuaaauuu, ne morem se nagledat, prva sploh, pre - čudovita.

Damjana pravi ...

Hudo dobro si "zmešala" prvo...prava umetnina. Tudi drugi dve sta luštni, saj nam dekletom rožice vedno godijo.

JayBe pravi ...

I love your birdie design - it would make a great art journal page too. Thanx for sharing with us at Cardz 4 Guyz.
Hugz, Jan (DT) xx

Tina Z. pravi ...

ooo, prekrasna ozadja, kako obvladaš to tehniko. in lepe ter zanimive postavitve.

Valerija pravi ...

Spet krasen komplet voščilnic. Kdaj najdeš čas? Mi smo pa danes (aja, sedaj že včeraj) raje s hčerkama zaključili počitnice v toplicah s kopanjem do polnoči. Moj namen, da napišem objavo, pa je spet splaval po vodi.

creationsnz pravi ...

Your bird card is great, lots of mixed and media in there. So glad you joined in with Come And Get It challenges, Carol DT

EdenLand Designs pravi ...

The bird project is darling!! So many great details :) Thanks for sharing with us at CAGI this week :)
Susan DT

Jane Willis pravi ...

I love your bird card, lots of lovely and interesting design elements. Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz
jane

Kajcyika pravi ...

Čudovite čestitke! Zelo so mi všeč zvončki in tudi mešana tehnika vidim, da ti ni tuja :)
Hvala, da sodeluješ z nami pri CAGIC :)

Kajcyika pravi ...

Ah, kakšni zvončki. Tulipane sem mislila :)

Macarena pravi ...

Great job! I love the background with color mixture and all the details. Thanks for sharring your card with us at Simon Momday Challenge!

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, ti si pa hudo produktivna:)), kdo naj te dohaja:)
Noro obvladaš vse tehnike packanja in nanašanja in kaj vem še:), in tisti kokodajs je prav nobl. So pa odlični tudi vsi cvetlični aranžmaji in zelo všeč mi je barvanje z embosirnimi srajčkami. Moram poskusiti, če mi rata:) Lep pozdrav, Andreja V.

Kath Stewart pravi ...

super cute card Sonja...love the texture on the background and that free bird image...thanks for playing along at Simon Says Stamp Monday Challenge kath xxx

Renata pravi ...

Vauuu, kdaj si fraj, kaj vse rabim? Grozna si v dobrem smislu.Zelo kjut, fajn terapija. To z mapico, pa grem v tem trenutku sprobat. Lepo bodi.

N-Eva pravi ...

Moška zmešana voščilnica me je čisto očarala....pa tudi tvoje ostale zmešanke so čudovite :-))

Unknown pravi ...

kako na kratko ko pa si tolk ustvarila :)))) fullll so lepe voscilnice:))) tulipi zmagajo:)))

jasna varcakovic pravi ...

Sve su divne; bijela i plava zajedno si meni jedna od najdrazih kombinacija na bilo cemu.

Zvonka pravi ...

Meni je ta zmešana tehnika zelo všeč, pa se je nekako ne znam lotiti, tebi je super uspela s to posebno kuro, krasno ozadje. Tudi s tulipani sta čudoviti, še posebno druga mi je lepa.

Danica pravi ...

Sonja, Sonja, Sonja znova in znova mi jemlješ dih s temi svojimi mojstrovinami!!! Hude voščilnice si naredila. Sploh prva je super za kakšno moško priložnost...s temi imam večni problem :)

Unknown pravi ...

ČUDOVITE!

Janja pravi ...

Tulipani so krasni, a danes si me navdušila s prvo voščilnico :). Lp

Cazro pravi ...

Brilliant, a striking background. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz DT.

Hali pravi ...

aaa vse so lepe, ampka prvo platno zmaga. Tudi mene drži zadnje čase packanje, no bi me, če ne bi imela 100 drugih stvari prej za urediti :-) AMpak ja, tole barvanje je res sproščujoče. Pridna si!

Metuljčica pravi ...

Zdaj sem se pa nagledala tvojih čudovitih mojstrovin. Res imaš ustvarjalni navdih; zato so tvoje voščilnice lepše in lepše.

Dusi pravi ...

KAko zelo je pa meni všeč tvoje packanje v mešani tehniki.
Res super!

vilinke pravi ...

Zelo lepe voščilnice,ti si tudi bila pridna in ustvarjalna.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Odlično ti gre zmešana tehnika od rok. Zelo mi je všeč kar je nastalo in prav tako sta lepi ti dve rojstnodnevni. Se vidi, da strašno uživaš v svojem naljubšem kotičku :)

Tina pravi ...

Sonja...kako mi je všeč vse izpod tvojih prstov. Kolaž je tako čudovito umetniški, pa tudi pri elegantnih dveh mi je všeč, kako si dodala malo umetniške razposajenosti :-)))

Sandra Pecić pravi ...

Ovo je sve bolje i bolje.. ako je to moguce..:)

Kat W pravi ...

Lovely designs and the tulip card is gorgeous; such pretty colours :-)
Thanks for sharing with us at As You Like It challenge!
Hugs, Kat x

Marjeta pravi ...

Ja včasih packanje res prinese nepričakovan rezultat. Tole tvoje je super.

Marjeta

Annette pravi ...

A beautiful array of cards. I really love those tulip ones. They are very suitable for Spring birthdays.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
In The Pink Challenge
The Sugar Bowl Challenge,
As You Like It Challenge.


• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ampak res izpade super to tvoje packanje...in v te tulipane sem se uspela zaljubiti...tudi te na papirju ;)