petek, 19. februar 2016

Punčka in rože

Z novim izzivom na Craft-alnici sem se pošteno namučila. Punčke in barvanje odtisov so moja šibka točka. Ampak, vsega se je treba lotiti in se potruditi po najboljših močeh. :-)




Odtis deklice mi je pred časom poslala Janja, pobarvala sem ga lansko leto na dopustu z akvarelnimi barvicami. Izrezan je s sposojeno šablono. Ker v svoji zalogi nisem našla papirčkov, ki bi mi bili všeč, sem s štampiljko jajčka iz seta Velikonočno veselje Najlepšega para poštemplala akvarelni papir in ga pobarvala z isto barvo. Za dodatke se nisem mogla odločiti, čeprav sem postavljala na voščilnico od rožic, mašnic pa vse do ščipalk. Na koncu sem na krilca in pentljico v punčkinih laseh dodala samo malo bleščic z Wink of Stella markerjem. Štampiljka z voščilom je od Mavelu.

Punčko prijavljam na naslednja izzive:
- Craft-alnica: Izziv #154: Punčke
- Scrapping4funChallenges: Challenge #59: Happy Birthday + Digi or Stamps

Na "Less is More" pa se danes zaključuje izziv za enoplastno voščilnico, na kateri mora biti roža s steblom. Temu izzivu popolnoma ustreza prelepa štampiljka orhideje Najlepšega para.



Orhidejo in napis sem odtisnila z zlato Delicata blazinico, cvetove pa pobarvala z akvarelno barvico. Čudovito osnovo sem dobila od Vladke.

Orhidejo prijavljam na izziv "Less is More": Week 263 One Layer - Include a Stem

Še vedno pa poskušam "natrenirati" emboss resist tehniko. :-) Tokrat na akvarelni papir in z distressi.


Štampiljke marjetic Najlepšega para iz seta Zvrhan kozarec sem sestavila na akrilno ploščo in vse tri dele (cvet, steblo in list) odtisnila naenkrat in embosirala z belim prahcem. Ne morem se upreti oranžni barvi. :-) Napis je od Mavelu, šivi pa so narejeni prostoročno s črnim pisalom.

Marjetice prijavljam na izziv Adicted to CAS: Challenge #81: BLOOM
in v februarsko galerijo Najlepšega para.

Prejšnji teden mi je Moi poslala čudovito voščilnico in zraven priložila še naštancane srčke, ribice in kronice. Zelo vesela sem bila drobne pozornosti. :-)


Sestrična od Metuljčice  (ArtMBR) pa mi je v zahvalo za sodelovanje na veselodecemberskem izzivu poslala izreza košarice, ki ju moram sestaviti, okrasiti in pokazati. Bom. :-) Znamko iz kuverte sem previdno izrezala in jo priložila ostalim znamkam, ki jih zbiram zanjo.


Že ves teden sem doma na bolniški. Leta so mi pokazala zobe. :-) Pridno jemljem zdravila in veliko počivam. Še naslednji teden bom doma, potem pa upam, da bo boljše. Se zgodi, ko se material utrudi. :-)) Dolgčas mi gotovo ne bo, saj so danes prispeli novi ustvarjalni pripomočki od Najlepšega para. Jupiii! :-))


Lep pozdrav do naslednjič. :-)




38 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Draga Sonja, čisto nič ni videt, da bi ti barvanje odtisov in punčke bile tvoja šibka točka. Krasna je tvoja pupika in dela prelepo družbo v Craftalnici. Krasne stvari si spet ustvarila in pokazala, čimprej se dobro pozdravi in hvala, ker sodeluješ v Craftalnici, LP:)

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Sonja, sploh ne vem, kje naj začnem:), tvoja objava je danes konkretna. Ampak lepo od začetka: pri prvi objavi sem se nasmejala, saj sem mislila, da sem jo napisala jaz:)))Vidim, da imaš iste probleme in očitno sva jih obe premagali in vseeno zagrizli vanje. Punčka je luštna:)
Potem pa tehnika upiranja - zelo mi je všeč postavitev in barva. Tako enostavna in tako lepa:)
Pa še bolezen: le glej, da jo kmalu preženeš, pa ne omenjaj let:))) Lep pozdrav, Andreja V.

Damjana pravi ...

Danes si nam pa res precej vsega lepega pokazala. Od ljubke roza deklice, pa do čudovite CAS orhideje in emboss resist tehniko, za katero res ne potrebuješ več treninga, ker ti gre odlično od rok. Super si nam predstavite vse te tvoje čudovite voščilnice. Naj ti zaželim čimprejšnje okrevanje in čim več ustvarjanja in naj te nič ne ustavi.

Sazzle Dazzle pravi ...

You've been busy Sonja and I'm thrilled to see you play along at Less is More this week. Those stem cards / images are just perfect and thanks so much. Sarah x

Danica pravi ...

No, najprej tole, da imaš kakršne koli težave z barvanjem "jok brate odpade" ne bo šlo, čes si predobro pobarvala.
Naslednji dve voščilnici, super, sploh marjetke so me čisto prevzele.
Kako to misliš, da so ti leta pokazala zobe??? Menim, da ti nisi človek, ki bi imela s tem težave. Draga Sonja, res ti iz srca želim čimprejšnje okrevanje, da boš zopet pri močeh za avanture, ki jih imaš rada.
Pošiljam ti en pozitiven objem <3

Sazzle Dazzle pravi ...

Ooops! Just spotted you played along at ATCAS too Sonja! Thanks so much. Sarah x

Tina Z. pravi ...

oo, si bila pridna. kakšne probleme z barvanjem naj bi imela?! punčka zgleda fantastično. pa to upiranje ti gre tudi odlično, krasne barve. orhideje pa itak, spet obvladaš barvanje.
lepo počivaj in pazi nase!

Marjeta pravi ...

Zelo simpatična in lepo sestavljena voščilnica. Tale punčka bi bila zelo primerna tudi kot voščilnica ob 8 marcu, ki bo zelo hitro tu.

LP, Marjeta

Valerija pravi ...

Mislim, da si glede barvanje malo preveč kritična do sebe. Krasno si pobarvala dečvo in občudujem tudi papir za ozadje, ki si ga ustvarila sama.
Tudi orhideje in marjetice so čudovite.
Lepo pazi nase in se pozdravi, da ti ne bo dolgčas, pa ti čisto verjamem!

Adrijana Knez pravi ...

Prav vse tri voščilnice so zelo zelo lepe.
In prav si se odločila, da punčka ne potrebuje dodatkov :)), ker tako zelo lepo pride do izraza. Draga Sonja, želim ti čimprejšnje okrevanje in uživaj v družbi Najlepšega para.
Pozdravček iz Koroške, Jana

Chrissie pravi ...

Your one layer stem card is simply beautiful Sonja
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Kathyk pravi ...

Lovely makes

Kathyk

moi pravi ...

Sonja, najprej ti želim, da čimprej ozdraviš.
Spet si naredila ogromno stvari. Punčke so izziv in fino je, da te včasih potegne iz ustaljenih okvirjev, ker si naredila čudovito punčkasto voščilo.
Za drugi izziv si se spet super znašla.
Upiranju pa se nisi mogla upreti. Prav paše jim ta oranžna.
Lep vikend.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ojoj, za zdravje pa le poskrbi in se dobro pozdravi, preden zapustiš posteljo! Držim pesti, da bo kmalu bolje! Voščilnice pa ... neverjetna si, kako raznolike in tako lepe vsaka zase! Pri punčki sem bila prepričana, da si uporabila dizajnerski papir, ampak ne, ti si ga sama naredila! Uau! Zadnja pa tako lepo sije v oranžni, da bom morda končno tudi sama posegla po tej barvi. ;)

Claudia's kaartjes pravi ...

Awesome card. Lovely digi. Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun

hugs
Claudia
DT Scrapping 4 Fun.
http://knutselmeisjes.blogspot.be/

Renata pravi ...

Doza smeha uničuje viruse, kakšna daljša vožnja brez umiranja na obroke, pa boš kot prerojena... Glede objave, barvanje ti sploh ne dela preglavic. Meni je punčka lepo pobarvana, pravzaprav cel odtis, da ne boš mislila, da je z torto kaj narobe. Emboss resist tehnika, ne vidim, zakaj bi rabila trening. Meni je zelo lepa, sploh kombinacija bele in oranžne, lepo zaokroži voščilnico. Čakam na objavo košarice, ker vem, da bo spet pravi bum. Ne pozabi naredit šablone, sem prebrala, da vas je ArtMBR, še posebej opomnila na to. Aja, skoraj bi mi ušle mimo orhideje, lepa CAS voščilnica. Zdaj je pa čas, da končam. Hitro ozdravi.:)

ArtMBR pravi ...

Tudi jaz ti želim, da uspešno opraviš s to ne bodi ga treba nadlogo. Mpram te pohvaliti za obsežnost tvoje objave. Žive barve so na pohodu, vidim. Hvala, da si me omenila v objavi.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno ustvarjanje se je odvilo v teh dneh pri tebi, sodeč po objavi. Vse so krasne od punčke do rožic.
Hitro okrevanje
lp Tamara

leycika pravi ...

Kot vedno so tudi sedaj nastale čudovite voščilnice, motiv punčke mi je izredno všeč ter ozadje :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Veš kako pravijo...korenina ne pozebe, ampak pazit se je pa potrebno....še sploh na stara leta:-)) Želim pa ti, da bo le minilo in da bo vse OK.
Spet si bila pridna pri ustvarjanju, pa pri štrihanju tudi...prav lepa je tale pupka in nič ji ne fali, pa orhideji tudi ne ampak tale v oranžni je pa senzacionalna...čao

N-Eva pravi ...

Zelo lep začetek z barvanjem.....kar veselo naprej. Pri barvanju res velja pravilo, da vaja dela mojstra.

Zvonka pravi ...

Sonja, res lepe voščilnice si nam spet pripravila. Pri prvi si naredila zelo lepo ozadje, deklica je cort, orhideje so itak zakon, oranžna je pa enkratna, polna energije. Lepe pozornosti si prejela in čim prej se pozdravi. Lp

*Urška* pravi ...

Draga Sonja,naj ti najprej zaželim čimprejšnje okrevanje.Naj te potolažim,da te ne izdajajo leta,temveč je to sezona virusov in bakterij.
Pa da se vrnem k tvojim izdelanim voščilnicam.Prav lepo si pobarvala punčko in jo sestavila v celoto.Tudi ostale voščilnice so prekrasne,najbolj pa mi je padla v oči tista s šopkom marjetic.Oranžna barva ji prav pristoji.
Lepo počivaj,pridno uživaj tabletke in pij čajčke :)
Pozdravček in poljubček,da boš hitreje ozdravela :)

Andreja pravi ...

Sonja, spet ena bogata objava in čudovite voščilnice. Krasno voščilnico v resist tehniki si naredila, res mi je všeč oranžna barva. Še bolj pa sem navdušena nad punčko, katero si zelo lepo pobarvala. Lepo, da te je pritegnil naš izziv :-)) Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Andreja pravi ...

Pa seveda čimprejšnje okrevanje ti želim :-))

Helena pravi ...

Upam, da si z zdravjem že bolje in si v polni formi.
Objava in pol. Krasne voščilnice.

Metuljčica pravi ...

Sonja, tudi jaz upam da ti je bolje. Vse prikazane voščilnice so prelepe. Tako lepo sodeluješ na izzivih, da te je pravo veselje spremljati. Komaj čakam, da vidim kako si uporabila nove pripomočke.

Papirnate radosti pravi ...

Ojooj, hitro se pozdravi. vse voščilnice so prekrasne. Objava pa ohohooooo obsežna. Kapo dol <3

Vladuška pravi ...

Očitno je to neko čudno obdobje, ki ravno ne vpliva dobro na zdravje ljudi. Mislim pa, da tvoja leta nimajo nič s tem :))) Čimprejšnje okrevanje ti želim in upam, da izkoristiš čim več časa za ustvarjanje. polno lepotičk si nam pokazal atudi tokrat.

Natasa pravi ...

Lušna je tvoja punči. Zelo zelo pa so mi všeč tvoje marjetice, lepa oranžna barva in všeč so mi na roko narisani šivi.

Janja pravi ...

Draga Sonja, upam, da si že bolje.
Toliko lepega si nam pokazala, da grem kar po vrsti:).
Voščilnica s punčko je zelo lepa, okrasila si jo povsem dovolj. S cvetjem nimaš težav. Voščilnica z oranžnim ozadjem je čudovita.
Obilo veselja z novimi pripomočki.
Lep pozdrav iz Ljubljane.

Tina pravi ...

Draga Sonja...to niso leta, le preutrujenost. Tvoja energija prekaša marsikatero 20-letnico, zato vem, da to ne more biti razlog. Ti se kar lepo počuhaj doma, to si zaslužiš in ti pripada :-). Pa vse pohvale za voščilnice...vse so mi nadvse všeč.

Anne pravi ...

What a lovely collection of cards Sonja! The orchid stem is beautiful.
Thanks so much for joining us for one layer week
Anne
"Less is More"

Unknown pravi ...

Same lepe voščilnice in tako različne so si med sebo. Krasne! Tebi pa želim čimhitrejše okrevanje! :)

Goga pravi ...

Uhhhh, koliko si napisala in naredila. Vse je zelo zelo lepo, sploh pa mi je všeč, da si se nam pridružila v Craft-alnici s svojo luštno pupiko.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Sandra Pecić pravi ...

Kako su lepe i skladne boje.. baš ih praviš profi :)

Ann Chuang Crafts pravi ...

Lovely card, cute image! Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT

Scrapping4funChallenges pravi ...

Lovely card and cute image.
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Hugs
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com