petek, 29. junij 2012

Mucek in Macek

V deževnem ponedeljkovem popoldnevu, ko se ni dalo brkljati okoli hiše, sem vzela v roke pletilke in spletla dva mucka. Na "fotosešn" pa sta prišla danes. Tukaj sta Mucek in Macek :-)

Ostankov volne imam še veliko, tako da bodo mucki še nastajali. Velikokrat so me že rešili iz zagate, ko je bilo potrebno podariti kakšno malenkost.

Mojega dopusta bo kmalu konec. Dela imam dovolj še za en dopust, ampak mislim, da bom počasi nehala. Žal mi je edino, ker vsega ribeza ne bom uspela pospraviti. Nikjer ni nobenega kandidata, ki bi si ga prišel pobirat :-( Maline mi uspeva pobirati in pospravljati sproti. So pa danes padle z drevesa že prve marelice. Moj najljubši sadež. Mnjami. Ni jih veliko, za "dušo privezati" bo pa dovolj :-)

Tako pa je nastala ribezova marmelada:


Je malo več dela, če ribez spasiram, ampak je tudi rezultat boljši :-)


Lep pozdrav do naslednjič :-)

2 komentarja:

Janja pravi ...

Mucka sta simpatična in mehka ..... marmelada pa verjetno zelooo dobra :).
Uživaj še teh par dopustniških dni. Lp

oldpunca pravi ...

Naš strokovnjak za marmeladna vprašanja je navdušen nad mojimi proizvodi :-)