sreda, 6. junij 2012

Ptički Tete Pehte :-)

Uf, ta junij :-) Toliko vsega se dogaja, da komaj uspevam šteti dneve. Že teden dni z dragim trgava češnje in jih nosiva sosedom in prijateljem. Navadila sva jih, da vsako leto čakajo, kdaj se bova prikazala s polno košaro :-)  V nedeljo sva jih celo "izvozila" v Ljubljano k hčerkinim stanodajalcem in prijateljem, ki so ugotovili, da so naše, prleške,  boljše kot tiste iz Vipave. Najedla sem jih tako, da mi že gledajo skozi ušesa. Češnjeve koščice pa perem in sušim, ker bi si rada naredila mali pojšterček, ki bi mi lajšal moje glavobole. Enega že imam, ampak ni iz domačih koščic. Pomaga pa, in to je glavno. Verjamem, da bo domači še bolj učinkovit :-) Kot da ne bi imela dovolj dela, sem prejšnji teden dobila še veliko vrečo kamilic, ki jih je bilo potrebno potrgati in posušiti. Špinača raste kot zmešana. Komaj jo uspevam kuhati in pasirati. Ribez bo vsak čas primeren za predelavo v marmelado. Danes sem pojedla že prve maline. Jagod imam letos bolj malo, ker sem jih pomladila. Bo jih pa naslednje leto več. Tudi moj zeliščni vrtiček je lepo zrasel in začela sem sušiti svoj pridelek. Danes sem potrgala in zluščila tudi prvo "rundo" graha.
 


Zeliščni vrtiček







Kamilice


Češnjeve koščice

Meta, bazilika, melisa

Češnje
 

Občasno mi uspe tudi kaj "zbastlati". Tale voščilnica je potovala k moževemu nečaku za rojstni dan. Za izdelavo sem uporabila že izdelano podlago, ki sem jo pred časom kupila v Obiju. Ptičke sem izrezala s pomočjo modelčka za piškote. Ta modelček je nekoč sin prinesel iz Twitter eventa :-) Napis je izrezan s skalpelom in nalepljen na darilni trak. Rožice so pa nalepke.



Voščilnico prijavljam na Craftalnico. Zavedam se, da je svetlobna leta odaljena od vseh tistih mojstrovin, ki jih prijavljajo druge ustvarjalke. Se pa trudim :-)


Lep pozdrav do naslednjič :-)

3 komentarji:

Janja pravi ...

Kako lepo imaš označene rastline na zeliščnem vrtičku ... zelo pregledno in lepo.
Tudi voščilnica je lepa in tvoji pripomočki nadvse izvirni .... modelčki za piškote :)) .... super.

Prosim, izklopi preverjanje z besedo.
Lp

oldpunca pravi ...

Sem izklopila preverjanje z besedo. Hvala za opozorilo :-)
Zeliščni vrtiček pa me res razveseljuje. Prava aroma terapija :-)

Andreja pravi ...

Lušna voščilnica je nastala :-))