nedelja, 29. oktober 2023

MŠPU - tretja naloga

Pred naslednjo šolsko uro mi je uspelo "napisati" tretjo domačo nalogo za MŠPU. :-) S tem sem torej bolj na tekočem, kot naš mali sosed, ki nima časa delati domačih nalog, ker ob popoldnevih mojega dragega zabava z vragolijami z žogo in s skirojem. :-) 

Domačo nalogo nam je tokrat pripravila Tina, glasi pa se POKRAJINA V ODPRTINI.


Za izdelavo voščilnice sem uporabila ustvarjalne pripomočke iz zadnje kolekcije Najlepši par, Pop-up škatlica in V gozdu. Vse, razen ozadja, sem izrezala iz belega papirja in pokrajino senčila z distressi. Jelenček se je čisto približal pravljični hiški, košuta pa se skriva v gozdu za hišo. Ozadje sem izdelala malo po svoje, ker sem očitno sedela na ušesih, ko je Tina pokazala, s katero šablono ga je najbolj primerno izrezati. Upam, da ne bo popravca. :-)

Pravljično pokrajino prijavljam v:

- MŠPU sezona 11: tretja naloga - Pokrajina v odprtini

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra 

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


4 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Sam da je narejena pred naslednjo uro, umetniško svobodo pa Tina dopušča 😉🤣. Lepa je😍. Pozdravček in objem Andreja

Brenda in IN pravi ...

This is so adorable. I love the scene and the little box that shows it off.

Tina - pravi ...

Sonja, čudovita je in hišica znotraj tako ljubko vse zaokroži. Hvala ti!

Vladuška pravi ...

Je pa srečko tale vaš mali sosed ;) Ti si pa pridna z domačimi nalogami in tudi tokratno si opravila z odliko