četrtek, 26. oktober 2023

MŠPU - druga naloga

Letos sem pa res pozna s prazničnimi voščilnicami. Vse leto nisem naredila ničesar v tej smeri in moja škatla je, z izjemo tiste malenkosti, kar mi je ostala od lanskega leta, prazna. Saj vem, kdo me bo okregal. :-) Ampak včasih so pač prioritete drugje. Ne bom vam povedala, da sem prebrala 48 knjig in vse leto pridno pošiljala rojstnodnevne voščilnice po Sloveniji in svetu. :-) Z idejami in nasveti Tine in Vladke v MŠPU pa je spet tukaj tudi veselje do prazničnega ustvarjanja.

Danes vam pokažem drugo domačo nalogo, ki se glasi PODALJŠANI TAG.



Podaljševala sem enak tag, kot Vladka v šolski uri. Pri jelenčku je malo daljši in sega prek roba voščilnice, pri deklici pa sem ga prilagodila velikosti voščilnice. Super uporabna tehnika. In čisto enostavna. Tag iz kraft papirja sem pošpricala z belo tempero, motive pa pobarvala z distressi in vse skupaj zalepila na belo osnovo. Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki na obeh voščilnicah so Najlepši par. 

Voščilnici prijavljam v:

- MŠPU sezona 11:  druga naloga - PODALJŠANI TAG

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra

 

 - Krafty Chicks Challenge: KCC #687 - All Occasions

- jingle belles: Not a Creature was Stirring

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


10 komentarjev:

Ink Outside The Box With Diane pravi ...

Very pretty creations! Makes a great set of cards! I love making Christmas card, I find them the easiest. Thank you for playing with the Krafty Chicks All Occasions challenge.
Diane - DT

Klara pravi ...

Če te kaj tolaži, tudi sama imam trenutno v škatli točno 5 božičnih voščilnic. Število knjig je manjše, število poslanih voščilnic prav tako:). Tvoji voščilnici sta krasni! In verjamem, da ti bo v teh deževnih dneh uspelo narediti še kakšno, za popraviti povprečje;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

To o številu novoletnih ne bi🤣🤣...sem pa prepričana, da ti bo ratal do decembra napolnit škatlo!!! Ti samo glej, da si ne pridelaš v šoli kakšnega popravca😉😉....Jelenček iz stare kolekcije pogreje srce...eko barva in malo beline, da zadiši po snegu je pa itak čista zmaga...

Tina - pravi ...

Sonja, čarobno lepi sta...tako ljubko si uporabila jelenčka in škratinjo! Hvala, ker si se nama pridružila in veselo polnjenje škatle ti želim (pa tudi dobro čtivo, ki vse opraviči ;-)

Tina Z. pravi ...

ooo, ti pa zavidam vse te knjige, bravo. jaz imam prebranih mnogo manj, tako da nimam nikjer zavidljive statistike. in navdušuješ s svojim navdihom.

SmilynStef pravi ...

love those splattered tags ... so very glad you joined our Creature Feature at Jingle Belles.

Brenda in IN pravi ...

These are so cute. That reindeer stole my heart.

lauren bergold pravi ...

What an adorable reindeer! Another wonderful addition to our Christmas Creatures at Jingle Belles!

Hali pravi ...

uauu najprej bravo za prebranih 48 knjig in vse poslane voščilnice. Mani ne uspe :-) in tvoja naloga je opravljena odlično, krasno si ustvarjala.

Vladuška pravi ...

Krasni st aobe in oba taga si lepo okrasila.