ponedeljek, 18. oktober 2021

Še en venček

Danes se oglašam na brzino, da vam pokažem še en venček za MŠPU.


 

Izdelan je po večjem muštru iz TE objave. Večji venček je zaradi obroča na katerega so zalepljene vejice, toliko trden, da je lahko samostojna dekoracija. Vejice sem izrezala iz dveh različnih zelenih papirjev. Za svetlejšega sem papir sama pobarvala s spreji in poškropila s perfect pearls. Okrasila sem ga s pentljo ter zlatimi in rdečimi bunkicami. Vrvico sem s papirnatim lepilnim trakom zalepila na spodnjo stran obroča in vse skupaj "utrdila" s še enim obročem iz kartona. Vsi uporabljeni izdelki so od Najlepšega para: Smrečica z dodatki, Obroč za štikanje, Dve mali pentlji. 

Venček - obešanko - prijavljam na naslednje izzive:

- MŠPU 9.: Prva naloga - Venček

- Najlepši par: Jesenska galerija  (Smrečica z dodatki)

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra

Kot prava piflarka že delam drugo domačo nalogo. :-)

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)



7 komentarjev:

Klara pravi ...

Ooo čudovit je! Si mi dala idejo, če mi ne uspe dobiti prostora za zunanjega v decembru, da se lotim vsaj notranjega:)!

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Sonja, je tolk lep, da bo moral viseti na vidnem mestu, vsem na očeh. Tudi jaz sem imela namen izdelati enega za na vhodna vrata,in sedaj pri tebi vidim, da bo ta prva varianta odlična- hvala😉. Objem Andreja

Tina pravi ...

Sonja, to pa moram proati...samostojni venček!!! Kako zelo lepo si ga naredila!

Tina Z. pravi ...

Vau, kako super izpade!

Claire pravi ...

Ooh that's fabulous, I do like this a lot and I could see it in a frosty winter white. Great inspiration x

Bonnie pravi ...

This wreath is BEAUTIFUL, Sonja! I love the different shades of green and that sweet little bow!

Valerija pravi ...

Res super ideja, da si naredila samostojni venček. Krasna dekoracija bo, kjerkoli ga boš obesila...