četrtek, 14. oktober 2021

MŠPU in Europa Donna

Spet hodim v šolo. :-) In to že v deveti razred MŠPU, k mojima najljubšima učiteljicama Tini in Vladki. Včeraj sem sedela v prvi klopi in se na glas čudila Tininim baltazarskim idejam. :-) Malo sem poklepetala s sošolkami iz prejšnjih let in se pozno zvečer lotila prve domače naloge, ki se glasi: VENČEK. Tina ga je sicer izdelala z ustvarjalnimi pripomočki iz nove kolekcije, sama pa sem se ga lotila na preizkušen način, vendar v nenavadni barvni kombinaciji. 


Na beli kvadrat s šivi (drugi po velikosti) sem s pomočjo šablone za odtiskovanje v krog odtisnila smrekovo vejico iz seta Cvetoči božič. Tiskala sem v treh različnih sivih odtenkih in za vsako barvo štampiljko malo zamaknila (po tem, ko sem odštemplala celi krog), da venček zgleda bolj bogat. Beli kvadrat sem nalepila na malo večjega rdečega, vse skupaj pa še na sivo osnovo. Venčku sem dodala rdečo pentljo iz seta Odprti tag in bunkice, ki sem jih vzela Smrečici z okraski iz zadnje kolekcije. Z rdečo barvo sem odtisnila še voščilo (Mavelu).  Šablono, ki nam jo je pripravila Tina, pa imam pripravljeno za enega naslednjih projektov. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- MŠPU 9.: Prva naloga - Venček (kvadrati s šivi, cvetoči božič, odprti tag, smrečica z okraski)

- CAS Christmas October Challenge: Grey and Red

- Merry Little Christmas Challenge Blog: MLCCB #39 - October Anything Christmas Goes

Nadaljujem z voščilnicami, ki sem jih pripravila za CRAFT-alnico, kjer kot vsak oktober v zadnjih letih, ustvarjamo za dober namen, za združenje Europa donna. Oktober je mesec osveščanja o raku dojk. Obeležujemo ga z roza pentjo. Torej, roza oktober. Tokrat so nam dekleta ustvarjalnega tima postavile nalogo roza in bleščice. :-)



Ustvarjala sem z ustvarjalnimi pripomočki Najlepšega para. Na bel papir, izrezan s šablono vesela pošta, sem našpricala dve različni roza in rumeno barvo. Za šalčko sem uporabila potiskan papir iz Tedija. Smetana je rahlo senčena z roza barvo, nanjo pa sem posula bleščice s pomočjo dvostranske lepilne folije. Osnova, napis in kavica, ki se zlije čez rob, so izrezani iz rjavega foto kartona. Na koncu sem dodala še roza pentljo. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #296 - EUROPA DONNA


- Time Out Challenges: Challenge #198 - Breast Cancer Awareness

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra (pravokotniki s šivi, vesela pošta, šalčka, z najlepšimi željami, darilo ob nakupu)

Spodnjo voščilnico bom priložila v paket, ko bom pošiljala rozike za Europo donno.

Videli ste jo že v roza Veseli hiški. Da bo zadostila zahtevam izziva, sem ji dodala roza pentljo, ki sem jo posula z bleščicami. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

24 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Se mi zdi, da bomo Tino kar zasule s temi venčki ....imela bo za vsak dan novega......Lepo si se poigrala z vejicami. Rozike pa nežne na craft papirju in ojej pentljice....a veš, da sem kar pozabila na njih...hvala, ker si me spomnila.....res ne zgleda izziv brez njih....

Natasa pravi ...

Čudovite voščilnice Sonja, tako tista z venčkom kot ostale s skodelico kave, ki bodo nekomu polepšale dan. Hvala, ker si se nam pridružila pri Craft-alnici. Lp, Nataša

Zvonka pravi ...

Draga sošolka pridna si bila z nalogo in venček je krasen, skodelice s kavo so prav zadišale do mene, itak jih obožujem (skodelice in kavo!!!!)in smetana se tako prikupno blešči.

Marcia Hill pravi ...

Your gray wreath with the festive red berries and bow looks FABULOUS Sonja! Loving the red card base that makes everything pop too! Thanks so much for sharing this beauty with us at CAS Christmas my friend!! Marcia (DT) :0)

Cvetoči travnik pravi ...

Dobr se ti to lotevaš nalog, kar malo po svoje:))). To je izvedljivo pri vas, ki imate v glavi 100 idej in ni potrebe mal preplonkat ali se kako drugače šlepat:))). No jaz to kar počnem.
Si bila pa pridna in hudo uspešna, čestitke za vse opravljene naloge in en lep pozdravček v Lotmerk- sedaj vem, kje boš spet preživljala večer:)).

moi pravi ...

Spet en lušen venček, res nenavadna barvna kombinacija, ki pa pride nadvse všečno.
Tudi roza voščilnice so zelo lepe.

Vladuška pravi ...

Draga Sonja, sem tako zelo vesela, da se znova družimo v mali šoli. Nadvse zanimiva barvna kombinacija in lepo si s pomočjo štampiljk ustvarila venček. Tudi te tvoje rozike, sploh skodelice so mi zelo všeč. Lep vikend ti želim. Naj bo tako ali drugače ustvarjalen.

Moje drobtinice23 pravi ...

Kajne, da je lepo se zopet družiti v MŠPU :) Fantastičen venček si naredila, všeč mi je izbrana barva. Tudi za EU Dona si izbrala krasen motiv skodelice. Želim ti uspešno šolsko leto 😉

Claire pravi ...

Once again a wonderful trio of unique and pretty cards Sonja. I do like your wreath, it's a super traditional card and I can imagine it in lots of fun colour combinations x

Valerija pravi ...

Čudovite voščilnice. Ena lepša od druge in super ideja, da boš poslala tudi "roziko", ki ti je ostala na zalogi. Bom tudi sama malo pobrskala.

Tina pravi ...

Sonja, tvoj sivi venček je vrhunski...prav navdušena sem nad to barvno kombinacijo. Pa skodelice z najlepšimi željami...kako prikupen trio!!!

Brenda in IN pravi ...

I love the gray wreath with red berries. The glitter on the cream makes me want to run out and get a nice warm cup of hot chocolate! I would never have thought to add glitter to ribbon, but it is stunning and just shines. Great idea.

Papercraft Boutique pravi ...

Your gray wreath with the red berries is so beautiful, Sonja! The different shades of gray and layered stamping add depth to the wreath and make it look rich. Thank you so much for playing along with us at CAS Christmas!
Hideko xx

Nataša pravi ...

Res si pridna. Venček v sivi barvi mi je fantastičen. Prav tako so zelo lepe rozike.

*Urška* pravi ...

Ko bi le jaz bila tako pridna učenka ;) S prvo nalogo si vrhunsko opravila.Tudi ostale voščilnice so prekrasno narejene.

ArtMBR pravi ...

Lep sprehod po izdelkih ponujaš. Venček je nekaj posebnega in všeč mi je da si sledila hkrati sivo rdeči kombinaciji. Tudi za dobre namene so lepe.

Bonnie pravi ...

Your wreath is gorgeous, Sonja! It's so full and I love the different shades of gray that give it such depth and are perfect with the red bow! Your pink teacup is so feminine and pretty! Love the flowers and schparkly whipped cream! The little glittery, pink bow on the third card is so dainty and pretty!

Darnell pravi ...

You've spoiled us with this triple treat of designs, Sonja! Your class sounds amazing and I love, love, love the wreath you created! Your breast cancer awareness design and pretty pink final design are awesome inspiration! Hugs, Darnell (CCCC GD)

Shauna pravi ...

What lovely cards! I like your use of layering and the fall colors. Thanks for playing at Time Out!
- Shauna

AndrejaM pravi ...

Hvala, ker z zelo lepimi rožnatimi voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

Čudovite čestitke si naredila in izbrala lep motiv :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

Kim Heggins pravi ...

Simply beautiful, love all your pretty in pink and sweet sentiment. Thank you so much for playing along with us at Time Out!

Loll pravi ...

Hi Sonja. Beautiful gray wreath with red berries. Love your design. Thanks so much for sharing with us at CAS Christmas.

Your pink and glittery cup coffee is one gorgeous card with the pretty flower cup. Great work Sonja!

Darlene pravi ...

Such a beautiful holiday card! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
Darlene
MERRY LITTLE CHRISTMAS
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

P.S. This also fits the brand new PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE. I hope you'll come check it out!