četrtek, 6. avgust 2020

Medvedki in metuljčki

S tremi voščilnicami se pridružujem dobrodelnemu projektu Junaki 3.nadstropja. Na FB Darilnice Klavdija si lahko preberete več o samem projektu.

Medvedke sem izrezala iz kraft papirja z juto in jih senčila z distressi. Iz belega akvarelnega papirja sem izrezala okrašene pravokotnike Najlepšega para. Ozadje sem "nasmušala" z distresi in ga poštemplala z gumicami, ki sem jih ovila okoli akrilne ploščice.  Enostaven postopek in super efekt. :-) Na tako pripravljeno ozadje sem odtisnila balone, ki so jih posodili Tinini slončki. Pobarvala sem jih z rdečim distressom. Medvedku sem okoli vratu zavezala rdečo pentljo, ki so jo pravtako prijazno posodili slončki in ga zalepila tako, da v rokah drži balone. Na koncu sem odtisnila voščilo.
Medvedki so že na poti v Darilnico Klavdija, kjer na prošnjo Helene pomagajo zbirati voščilnice za dobrodelni projekt.

Voščilnice prijavljam na naslednja izziva:
Najlepši par:  Galerija meseca avgusta (okrašeni pravokotniki, pri slonovih, voščila za vse priložnosti)

Še metuljčke vam pokažem. :-)

Ozadje sem izdelala v moji najljubši tehniki. Pravokotnik iz akvarelnega papirja sem senčila s tremi različnimi barvami distressov in ga pošpricala z vodo. Ko se je ozadje posušilo, sem nanj z lepilno blazinico odtisnila metulje, ki sem jih pred časom kupila v Tediju. Vroče sem jih embosirala z belim praškom. Ker je ozadje tako pisano, sem dodala samo še zastavico in napis Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

Sem vam že povedala, da me novi bloger jezi? :-)

Pazite nase!
Lep pozdrav do naslednjič. :-)

13 komentarjev:

Claire pravi ...

I love your inky backgrounds and very effective using the rubber bands. Teddy bears are super sweet with their balloons. Butterflies look happy on the bright bold watercoloured paper x

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Sem vedela, sem vedela, da bo nekaj posebnega pri teh medvedih...ozadje...iiii koliko dobrih in "poceni" idej imaš...Ti bi lahko odprla čisto poseben dnevnik s takimi stvarmi.... Težave z novim blogerjem....še ena....sem zadnjič dobila "božjastni napad", nato pa preklopila na stari sistem. Komaj sem rešila po novem letu tisto "žabo", da se lahko prijavljam na izzive, .....zdaj pa še to!!!!!!Le kdo vraga je ta driska, ki uživa v stalnem vlačenju neke nove afnarije po spletu!!!!!!A ne ve, da smo na njem tudi taki, ki nimamo pojma in se nismo rodili z računalnikom v roki!!!!! Ne vem, če imam še toliko volje, da se grem spet zafrkavat z novim sistemom...mislim, da bom kar pustila in dala dnevnik med pajke!!!!! Lepo bodi!!!!!!

Klara pravi ...

Ooo kako luštni medvedki, ozadje je res top! Pa metuljčki... Uau! Tudi jaz sem nekaj dni nazaj obupavala nad bloggerjem, res sem se spraševala, če samo jaz ne znam ali kaj? Bodi lepo:)!

Diane pravi ...

Beautifully created cards, love the pretty butterflies! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja ponovno je tvoj "smušing" z novim inovativnim pripomočkom:) poskrbel za prijetno podlago medvedkom. Res se znajdeš in učinek je super. "Novi" metulji so se pa tudi odlično odrezali in se pokazali v vsej svoji lepoti. Lep pozdrav in objem Andreja

Brenda in IN pravi ...

I love the look you got with the rubber bands. It gives your cards texture. The bear is adorable in this bright bow tie! The background on your butterfly card is gorgeous with that great mix of colors.

Darlene pravi ...

WOW what fun and fabulous creations! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Butterflies’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Renata pravi ...

Krasen tris medvedkov, podlaga pa spet po tvoje. Že videna ideja, si me spomnila na njo. Metulji s Tedija, se vidi, da ne pohajkujem dosti. Vprašanje pa če bi sploh opazila. Lepo letajo po tvoji krasni podlagi. Nov blog tudi mene jezi in to na kubik.

Tina Z. pravi ...

kakšna fantastična ideja in izvedba - za to foro z gumicami vem in sva jo s hčero celo prakticirali, amapak da bi mi potegnilo in bi uporabila za voščilnico, to pa ne ...
in res lepi metuljčki!

Darnell pravi ...

As soon as I saw your teddy bears, Sonja, I wondered if you had done the rubber band technique! Great job with it on the backgrounds of all three of your adorable little bears holding balloons! Very festive! And good job on the beautiful bold background of your second design! I love the pretty white heat-embossed butterflies! As for the new blogger, I immediately went back to my dashboard and clicked on return to Legacy version. If enough of us do that, it should be a very loud message to them that we don't like it!!! Keep well! Hugs, Darnell

Darnell pravi ...

p.s. Thank you for sharing with everyone at NBUS!❤

Valerija pravi ...

Kako krasni medvedki in fantastična ozadja. In nisem vedela, da imajo tako lepe štampiljke v Tediju... Bom morala biti bilj pozorna...

Donna Phelan pravi ...

Beautiful butterfly card! Gorgeous background and your emboss resist technique looks fabulous! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Butterflies Challenge, Donna, DT Member.