ponedeljek, 14. januar 2019

Za prve izzive v novem letu

Za letošnje leto nisem pretiravala z zaobljubami, ker me navdušenje nad njimi vsakič prehitro mine. :-) Obljubila sem si samo dvoje. In sicer, da bom hodila bolj zgodaj spat in da bom sproti objavljala vse, kar nastane v mojem brlogecu. Od lanskega leta je ostal kup neobjavljenih izdelkov, ki verjetno ne bodo nikdar postavljeni na ogled. O spanju oziroma pomanjkanju spanja, pa lahko napišem cel roman. :-) Koliko od tega se me bo držalo med letom, pa bomo videli.

V mojem brlogecu je pestro. Med prazniki sva imela z dragim napad na ustvarjalne trgovine. Nerada kupujem na spletu dokler tistega, kar si želim, ne primem v roke in pošteno pregledam. Že dolgo sem si želela alkoholne inke, pa mi niso bili usojeni. Do letos. :-) Sedaj jih pa imam. Ni nek poseben nabor barv, ampak s časom se bo nabralo. Kot vse ostalo. :-) Nakladam. Poanta je v tem, da sem inke takoj, ko sem jih prinesla domov, testirala. Nastalo je veliko ozadij. In potem tudi kar nekaj izdelkov. Tokrat na ogled postavljam prvega.

Pobarvano ozadje v modri barvi sem izrezala z valovito šablono in okrasila z napisom, obrobo in zvezdicami izrezanimi iz srebrne folije.  Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki so od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na izziv CAS Christmas January Challenge: Blue and Silver

Naslednja je še ena praznična.


Motiv zimske vasice sem pobarvala z distress blazinicami v akvarelni tehniki. Barvala sem s čopičem številka 2. Ker je motiv majhen, sem dodala tudi majhen napis. Valovit pravokotnik s šivi in napis sta od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na izziva:
CAS Watercolour Card Challenge January: Winter
- Addicted to Stamps and More: Challenge #323: Holiday

Sedaj pa malo bolj živahne barve. :-)

 Zelo rada ustvarjam s stencil šablonami in vesela sem bila izziva, kjer bodo v glavni vlogi prav stencil šablone. Prva naloga je nanašanje barve z gobico. In kateri motiv je za to tehniko najbolj primeren? Mak od Najlepšega para. Med nanašanjem barve sem z pleskarskim lepilnim trakom maskirala določene dele šablone, da se rdeča in zelena nista pacali med seboj. Pestič sem vroče embosirala s črnim prahom. Tako kot stencil šablona je tudi napis od Najlepšega para. Za malo dimenzije sem dodala bele polperle.

Voščilnico prijavljam na izziv CAS Stencil January Challenge: Sponging

Pa še zadnja za danes, kjer sem se pošteno namučila s fotografiranjem.

 

Že dolgo je od takrat, ko sem zadnjič ustvarjala v bokeh tehniki. Pa tako lepo zgleda! Akvarelni papir sem pošteno namočila in pobarvala z distress blazinicami v treh različnih barvah: abandoned coral, cracked pistachio in mustard seed. Ko se je papir posušil, sem z belo delicata blazinico nanesla kroge s pomočjo stencil šablone Bokeh od Najlepšega para. Izrezala sem krog in ga prilepila na osnovo, ki sem jo suho embosirala s šablonami Kreativnih krogov od Najlepšega para. V sredino sem odtisnila Vladkin napis in "posula" s srebrnimi zvezdami. Z lepimi željami, napisanimi v notranjosti, je potovala k prijateljici.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- CAS Mix Up Card Challenge January: Bokeh (bokeh, die cutting, embossing with dies, stamping)
- Najlepši par: Galerija meseca januarja
- Time Out #126: Loving (the card was sent to my friend to get well soon)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)



30 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

same krasne voščilnice in tehnike so izjemne. a mi poveš prosim, kateri papir uporabljaš za alkoholne inke, krasno ti je tole uspelo!
z bokeh sem se pa tudi jaz danes nekaj ukvarjala po dolgem času, čudovita tehnika je to, tebi je uspela izvrstno.

oldpunca pravi ...

Za to voščilnico sem uporabila foto papir (za tiskanje fotografij). Še boljše pa izpade na gladkem kartonu, tistem, ki se malo sveti.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako si bila pridna. V tvojem brlogcu res ni dolgčas. Vse postavljeno na ogled je prava pasa za oči. Bodi dobro in dobra.lp Tamara

Joyce pravi ...

Your cards are all so very pretty. I especially like the soft colors you used in your card for Time Out. Thanks so much for playing along.

Bonnie pravi ...

You have been busy, Sonja! I love your beautiful alcohol ink piece! The brilliant blue is gorgeous with the silver! Your little watercolor winter scene is serene and has so much detail! I love the brilliant poppy and your soft Bokeh background! Thanks so much for sharing with CAS Christmas, CAS Watercolour and CAS Mix Up!

Shaz in Oz.CalligraphyCards pravi ...

Gorgeous creations again Sonja well done, I’ve joined your blog. I hope you might reciprocate. I smiled when read you’d lots still not shared from 2018, and you suffered poor sleep too. I’ve lots not shared but hope to still!
Love the blue and silver, I guess you find it hard to get things crafty like we do here in Oz. The scene card is a classic, beautiful poppies and love the pastels in last card too. Well done,
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}
{Wonderful Words Of Life - Shaz in Oz}

Helena pravi ...

Upam, da ti uspe najti pravo mero med spanjem in ostalim, kar se dogaja v budnem stanju :)
V tvojem ustvarjalnem kotičku pa se vedno kaj dogaja. Všeč mi je, ker rada preizkušaš nove tehnike. Odlično ti gre od rok z alkoholnimi inki.
Vse voščilnice pa so paša za oči.

Vladuška pravi ...

Tudi jaz nisem pristaš novoletnih zaobljub. Ampak jaz ti želim predvsem to, da se držiš zaobljube glede spanja, saj dober počitek vsekakor potrebuješ. :) Toliko lepotičk si nam dala na ogled. Krasno si ustvarjala na različne načine. Alkoholni inki pa ti tudi ležijo. Jaz tudi še čakam trenutek, da jih preizkusim :)

Cathy pravi ...

Beautiful assortment of cards Sonja, your stencilled flowers are very striking, beautifully CAS, thankyou for playing along at CAS Stencil, Cathy x

Ne-Ja pravi ...

WAW Sonja tokrat si me sezula s temi elpotičkami. Vsaka v svoji tehniki in vse takooo fenomenlane :)

Neža pravi ...

Sonja, vedno znova sem navdušena nad tvojimi izdelki in veliko domišljije! :) Čudovite voščilnice so. :)

Janja pravi ...

Vav, koliko tehnik si uporabila. Z alkoholnimi inki si ustvarila prekrasno voščilnico. Zimska vasica je čudovita ♥. Krasni so tudi maki in zadnja voščilnica v bokeh tehniki. Lepo bodi.

Jo pravi ...

What beautiful cards Sonja. Love the softness of the Bokeh piece, perfect against the dry embossing. Great design too.
Thanks for joining us at CAS Mix Up! xx

Loll pravi ...

WOW! You've been having fun creating, Sonja! Four amazing cards! Great work! I LOVE your alcohol ink card. Aren't you glad you got them? The colours of blue are so vibrant. Wonderful design with your curved borders and the sentiment that matches in silver. Gorgeous! The winter scene you watercoloured with sweet. Great colouring and love the framing with the dark card base. Your poppies are beautiful, bold and bright. Perfect CAS design! And your bokeh background is so pretty. Great colour for the background. Thanks for sharing at all four CAS Challenges (CAS Christmas, CAS Watercolour, CAS Stencil and CAS Mix Up!

Tina pravi ...

Draga Sonja, jaz sem si morala leto za zaobljube kar natisniti razpredelnico, sicer gre vse prehitro v pozabo...zdaj pa me motivira barvanje kvadratkov in še kar vztrajam :-). Držim pesti tudi zate...spanje je res tako zelo pomembno, še bolj pa to, da nas sproti razvajaš s svojimi domislicami :-). Nad današnjimi sem navdušena...od alkoholnega ozadja, do nežnega bokeha...krasne so!!!

Linda pravi ...

Lovely cards. Your alcohol background looks perfect for that little silver star. Thanks for joining us at CAS Christmas.

Christine Alexander pravi ...

Sonja such beautiful cards, your AI background is stunning. Love the deep blue you created. Thanks for joining us at CAS Christmas
BTW I love that poppy, beautiful stenciling :)

Valerija pravi ...

Vsi izdelki so zelo lepi. A tale z alkoholnimi inki je pa nekaj posebnega. Prečudovite barve in KRASNA celota!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kaksne lepoticke si nam pokazala! Najbolj pa me je prevzela globika modrina prve voscilnice. Glede zaobljub si razmisljala zelo modro. Spanec je tako zelo pomemben, zato se ga le drzi. ;) Da pa bomo sproti videvali vse, kar nastaja pri tebi, je se ena zelo smela odlocitev, ki jo seveda zadovoljno pozdravljam. :)

Gerrina pravi ...

The embossed and siecut cirkle is a great way to highlight the text! Thank you for joining us at TIME OUT!

helena pravi ...

Koliko čudovitega ustvarjanja ne kupu. Sprehajaš se od ene tehnike do druge in spretno vijugaš med izzivi. Novoletne zaobljube pa...... jaz jih sploh ne delam več, ker mi jih nikoli ne uspe realizirati, zato se raje prepuščam trenutnemu občutku :)

Brenda in IN pravi ...

Your cards are lovely. The bokeh is just beautiful and I do love that card. All of your cards are outstanding.

My Paper Epiphany pravi ...

Wow! You've been busy. All your cards are gorgeous! I came over to take a closer look at your beautiful winter watercolour scene. Stunning! Thanks for joining the fun at the CAS Watercolour Challenge:)

Susan pravi ...

Fabulous cards! I love the sweet little winter scene for CAS Watercolour - beautifully painted! And the blue background with silver accents for CAS Christmas is gorgeous - such a rich shade of blue! Thanks so much for joining us at the CAS challenges!

Anke pravi ...

WOW WOW WOW your cards are so beautiful, I love the little winter secene and the card with the poppies.

Greetings from Germany
Anke

Hali pravi ...

Prekrasno, vse po vrsti. Mmhm zaobljube...tole o spanju bi mogoče lahko tudi jaz uvedla, samo kaj ko je toliko stvari, ki jih človek rad počne :-)

Natasa pravi ...

Same lepotičke in to v toliko različnih tehnikah! Pri inkih sem sama štartala z eno samo barvo pa še ta je bila črna :) Ampak se tudi tako da, dokler ni dobila družbe hihi. Sploh mi je pa všeč tvoja vasica, tako lepo pobarvana zavzema sredino voščilnice! Premalokrat posežem po stencil šablonah vidim, tvoj mak je čudovit! Zadnja pa mi deluje kot cvet na voščilnici, taka nežna pastelna sredica, zelo lepo!

Barb Ghig pravi ...

Such a beautiful collection of cards, Sonja! I love how you used your paint and stencil for the Poppies...so pretty! Hats off to you for using so many techniques for your cards...you have really out-done yourself! Thanks so much for playing along with us at CAS Stencil!

Darnell pravi ...

A double Twofer, Sonja! I am so inspired and impressed by your beautiful cards on display here! Your coloring, stenciling, and design layouts are simply fabulous on all of them!! Hugs, Darnell

Susan Joyce pravi ...

Wonderful selection of cards Sonja, lovely soft Bokeh background on your last card. Love the spray of stars. Thanks for sharing at CAS Mix Up this month.