nedelja, 5. avgust 2018

Dopust

Končno! Letošnji dopust. Vsako leto ga težje čakam in vsako leto je pred dopustom v službi večja norišnica. Z dragim naju čakata dva tedna odklopa na jugu. Ne vem, če bom nocoj lahko zaspala. :-))

Da ne odidem kar tako, po francosko :-), vam danes pokažem voščilnico, ki sem jo izdelala za mojega dragega.  Prejšnjo sredo je praznoval rojstni dan. Tako, kot ga ima najraje: na motorju z menoj kot kopilotom. Prevozila sva našo malo deželico in se odlično imela. Veronika je poklicala takoj zjutraj in mu zaželela vse najboljše, Miha pa, ko se je na drugem koncu sveta naredil dan. Dragi pravi, da je srečen, jaz pa mu verjamem na besedo. :-))

 



Ker je bil moj najljubši kritik in največji oboževalec mojih voščilnic navdušen nad damo v črnem, sem zanj izdelala voščilnico v podobnem stilu. Le da je tokrat osrednji motiv motor. Osnova je ponovno list iz Dr.Romana (Lili, nikdar jih nisem brala, taščini so bili :-))), potapkan z belo tempero in napacan z distress blazinico. Okvir in napis sem izrezala iz osnove, ki se je po mojih škatlah valjala že lep čas. Nekoč sem z akrilnimi barvami in silikonskim čopičem poskušala ustvariti les. :-) Vsi ustvarjalni pripomočki, razen motorja, so od Najlepšega para. Motor je izrezan iz črnega kartona. Senco sem naredila tako, da sem negativ senčila z distress blazinico in izrez motorja zamaknila. Recimo, da bo skoraj poldne in je senca majhna. :-)))

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- The Male Room: Challenge #51: Our 5th Birthday - Happy Birthday The Male Room! I like your Challenges.  <3
- Cardz 4 Guyz: Challenge #200: Relax
- Najlepši par: Galerija meseca avgusta
- Craftalnica. Izziv #216: CAS
- Scrapping4fun Challenges 121: Anything Goes


Lep pozdrav do naslednjič. :-)


22 komentarjev:

Klara pravi ...

Krasna je! Ti bi pa lahko doktorirala iz voščilnic z motorji za tvojega dragega, vsako leto je drugačna! Lep in miren dopust vama želim:)!

Nataša pravi ...

Res je čudovita. Želim vama čudovit in brezskrben dopust. Uživajta!

Renata pravi ...

Sem vedela, da se pred dopustom še enkrat oglasiš. Voščilnica za dragega je zelo lepa. Senčenje si spet dobro zadela. Uživaj na polno!:)

Ne-Ja pravi ...

Uživajta na dopustu! Voščilnica je fantastična in zelo domiselna. Nisi pa nič povedala, kako je bila všeč tvojmu kritiku :-P

moi pravi ...

Tole s senco mi je strašno všeč. Lepo voščilnico si mu naredila, sedaj pa hitro na zaslužen dopust.
Uživajta!

Keti's Projects pravi ...

Lepo si ga presenetila. Uživajta na dopustu, magari po francosko, saj boš poročala, ko se vrneš. Jaz še odštevam do mojega dopusta. Objem

Jane Willis pravi ...

What a super card, no wonder he liked it. Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz.

Andreja pravi ...

Zelo luštno voščilnico si naredila :-)) Motor in senca sta čudovita.
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Helena pravi ...

Dopust se vama je že začel - lepo se imejta in se vrnita z veliko lepimi spomini.
Tvoj dragi pa je zopet dobil krasno motoristično voščilnico.

AndrejaM pravi ...

Privoščim vama prav takšen dopust, kot je bil rojstnodnevni dan. Voščilnica pa je čudovita. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Naj bo vajin dopust krasen, kot je krasna voščilnica. Sicer pa se mi zdi, da si znata vidva vedno narediti tako, da se imata lepo! Uživajta!

Goga pravi ...

Draga moja, ko tole pišem, si ti globoko v pohajkovanju s svojim dragim. Tudi moj jo je danes odrinil, ampak kar sam. Jaz grem tokrat z mladino na morje.
lepo si naredila tole voščilnico zanj, verjamem, da je bil res srečen.
Aja še glede DR.romanov. Naj ti bo, ker so bilo taščini...
Oooo jaz sem jih pa brala, skrita pod odejo in z baterijo, ker tak šunt pa kvari mlade možgane.
Hvala, da si se nam pridružila v CAS izzivu Craft-alnice. LP Lili

Vladuška pravi ...

Čudovita je in brez dvoma je bil tvoj dragi navdušen. Uživajta na polno in naj teh 14 dni čim dlje traja :)

Lise Mariann pravi ...

What a fun card! I'm sure the recepient was delighted! Thank you for joining us in our 5th birthday celebration at The Male Room.

x Lise Mariann, DT at The Male Room

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vse najboljše tvojemu (sicer pozno ampak...za lepe želje ni nikoli prepozno!!). Z damo v črnem si res naredila pravi bum ampak tudi ta motor ne zaostaja daleč za njo.

Priya pravi ...

Gorgeous masculine project.
I love it.
Thank you for joining us at Scrapping4fun this time.
Priya DT

Renate pravi ...

Prachtige mannenkaart heb je gemaakt
Thank you for joining us at Scrapping4fun
Renate DT

Metuljčica pravi ...

Evo, jaz pa ravno z dopusta. Upam da uživata na polno. Krasno voščilnico si naredila za dragega, ki mu malo pozno a iz srca tudi sama voščim za rojstni dan.

Majda pravi ...

Tvoja objava je v svet odpotovala, ko sem sama uživala v najinem odklopu - zdaj ko sem se vrnila, pa uživata vidva. Si vaju kar predstavljam, kako si polnita baterije in uživata v dvojini :-)
Tvoja voščilnica pa srčna tako zelo, kot je srčno med vama.
Hvala, ker jo deliš v galeriji Scrapping4fun, Majda

Vidhi Jadeja pravi ...

Lovely!!! It’s beautiful...love it !!! Thank you so much for playing with us at Scrapping4fun challenges... Dt - Vidhi Jadeja 😊

Tina Z. pravi ...

uživajta na polno na dopustu, tale voščilnica je bila pa prava popotnica, prekrasna je!

*Urška* pravi ...

Fantastična voščilnica in upam,da se bosta tako imela tudi vidva s tvojim dragim.
Iz srca pa se ti zahvaljujem za prekrasno voščilnico,ki že krasi moj ustvarjalni kotiček. Hvala :)