ponedeljek, 31. julij 2017

Poročna kuverta drugič

... nadaljevanje predhodne objave....

Tole obliko darilne kuverte sem delala prvič in vem, da ne tudi zadnjič. :-) Izdelava je preprosta, končni izdelek pa zelo lep. Navodila za izdelavo sem pogledala na blogu Ustvarjalnega dotika. Ženinov dedek si je zaželel, da je voščilnica v nežno modri barvi.





Na hrbni strani kuverte je kartonček, namenjen za lepe želje, darilo pa bo pod pokrovom na prvi strani.   
 
Izdelek prijavljam v:
- Craft-alnico: Izziv#191: KUVERTA in v
- Julijsko galerijo Najlepšega para, saj sta golobčka, napis čestitke in velike pisane pisane črke delo ene in edine Tine. :-)


Se nadaljuje..... 


13 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, krasno nežna je, zelo lepa čipkasta štampiljka ... ja, k takšni kuverti se pa tudi jaz že dolgo spravljam, imam shranjen tale link ...

Nataša pravi ...

Vau, krasna je. Nežna in robna bordura mi je zelo všeč :)

Klara pravi ...

Ooo čudovita je! Krasne barve pa srčki v ozadju... Uživaj na dopustu!

Valerija pravi ...

Prekrasna je! Zelo všeč mi je nežna in romantična okrasitev.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita kuverta s prekrasno borduro...zelo všeč!!!

moi pravi ...

Krasno kuverto si naredila in verjame, da ne bo zadnja, saj je izdelava res preprosta, potem pa je samo na tebi, da jo okrasiš. Lepo si jo opremila za poročni par in ne dvomim, da bosta tako naročnik, kot prejemnika več kot vesela.

*Urška* pravi ...

Saj skoraj ne morem verjeti,da je to tvoja prva kuverta.Izdelana je v nulo.Všeč mi je izbor barv.Pa tudi bordura mi je padla v oči.

helena pravi ...

Dedek je že vedel katera barva je prava, saj je nastala prava lepotička. Zdaj, ko si v formi jih lahko nardiš še nekaj na zalogo :)

Vladuška pravi ...

Lepa kuverta in vidim, da si se res navdušila nad njihovo izdelavo.

Andreja pravi ...

Še ena lepotička izpod tvojih rok ... Zelo lepih barv je in lep vložni listek si naredila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Maja pravi ...

Ta mi je še bolj všeč kot tista v marelični barvi. Hvala za link in hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

Goga pravi ...

Krasna, skoraj bolj kot oranžna, ups marelična. Luštne so tele za izdelavo.
Hvala še enkrat, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Hali pravi ...

Čudovita je in uživaj na dopustu...