torek, 28. maj 2024

Adijo novoletne zaobljube! :-)

Ob začetku novega leta sem sama sebi obljubila, da se bom potrudila narediti vsaj eno objavo na mesec. Še pol leta od takrat ni minilo, pa sem že v zaostanku. :-) Saj ne, da iščem opravičilo, ampak vsak teden greva z dragim k Mari na drugi konec naše male "kokoške". Vožnja z vlakom tja in nazaj traja, reci in piši, 9 ur. Če slučajno ni kakšne zamude. :-) Konec aprila smo bili vsi skupaj, se pravi Mara, Veronika, Andrej in midva z dragim, v Nerezinah, da smo se po dolgi zimi nadihali morskega zraka. V začetku maja pa sta prišla domov na dopust Miha in Monika. Dolgčas mi zagotovo ni! :-)

Izdelava voščilnic mi gre pa kar dobro od rok. Veliko boljše, kot pisanje objav in komentarjev. :-) Danes vam pokažem škatlico za krst, ki je nastala že lep čas nazaj in čisto "svežo" voščilnico, ki sem jo izdelala z novimi ustvarjalnimi pripomočki Najlepši par



Osnovo za škatlico, tako veliko, kot tisto v notranjosti, sem naredila sama. Okrasila sem jo s potiskanimi papirji Najlepši par. Tudi napisi, rožice in pentlja so Najlepši par. Načrt za izdelavo copatka sem snela z neta, ga izrezala, zlepila in okrasila. 

Škatlico presenečenja prijavljem na naslednja izziva:

- CRAFT-alnica: izziv #360 - ŠKATLICA

- Najlepši par: Galerija meseca maja



Odprta knjiga iz nove kolekcije Najlepši par že postaja moja najljubša rezalna šablona. :-) Preprosto čudovita je. In uporabna za različne namene. Tokrat kot voščilo za rojstni dan. Rožice in metuljčka mi je "posodil" slonček. Uživala sem pri senčenju očal. Morda pa vsa leta opazovanja sodelavcev pri izdelavi očal le niso bila zamanj! :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Vesela hiška: Izziv #54 - Črka V (voščilnica, verz, voščilo, vzorec)

- NBUS: NBUS Challenge #62 (die cut Open Book)  

(- Najlepši par: Poletna galerija)

- A Place To Start: MAY 2024 -Anything Goes - Optional Twist: FOR A LADY

- Krafty Chicks Challenge #717: All Occasions 

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

11 komentarjev:

Klara pravi ...

Kako krasna škatlica! Pa knjigica tudi! O hitrosti slovenskih železnic pa ne bi:)... lepo bodi! In še kakšno lepotičko nam pokaži!

Darnell pravi ...

We are all delighted for you, Sonja, that the reason for not posting is because you have been surrounded by family and travel! They are the most important thing in life so they always come first! I love that you and Silvo and your children cherish each other very much!

Speaking of cherish, oh my, Gloria will have this in her cherished keepsakes box for all of her life! It is brilliant and beautifully executed! I also love the open book and how you used the blended glasses and bookmark this time for a birthday card. I can see where it is useful for all occasions!

Keep well, my friend, and thank you for inspiring everyone to use their NUBS! Hugs, Darnell

Rachelle Oltean pravi ...

What a beautiful die cut card! I love this!!! Thanks so much for joining us at Krafty Chicks Challenge this week!

Leanne pravi ...

Oh this is such a wonderful card, love the embossing and the details, great job.Thanks for playing our challenge at Krafty Chicks Challenge, have a great day.

Leanne DT Member/KCCKrafty Chicks Challenge

Tina Z. pravi ...

same čudovite stvari in sem vesela, da uživaš!

*Urška* pravi ...

Tole je pa prava razstava prekrasnih izdelkov. Najbolj pa si me navdušila s perfekcijo izdelanega copatka. Hvala, ker sodeluješ v izzivu pri Craft - alnici, kjer tokrat gostujem.

Chana Malkah pravi ...

This is so pretty and I love the colors! Thanks so much for sharing with us at A Place to Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

Valerija pravi ...

Ooo Sonja, lepo te je po dolgem času spet videti pri nas. No, če ne bi imela Vesele hiške, bi se pri meni obrnilo že več mesecev brez objave. Sedaj pa imam pač vsakega 1. eno...potem pa tema.
Lepo si ustvarjala. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT

AndrejaM pravi ...

Hvala, ker z zelo lepo iškatlico sodeluješ pri CRAFT-alnici.

Majda pravi ...

Čudovito si ustvarjala in tako lepo okrasila našo Veselo hiško :)
Hvala za čudovito misel, mi je polepšala dan!
Želim ti še veliko prijetnih ustvarjalnih trenutkov, Majda DT

Andreja pravi ...

Čudovito škatlico si naredila :-)) Lepo si jo sestavila!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️