sreda, 14. februar 2024

Mini album in še veliko več

Za vse, ki boste tole brali, velja opozorilo, da bo objava maratonska. :-) Torej ob branju ne bo odveč kakšen sendvič s sirom ali pa vsaj skodelica čaja. :-) Danes imam čas, da tole spravim skupaj, saj sem dragega poslala na izlet na obalo z njegovimi bivšimi sodelavci. Z vlakom. 

Najprej vam pokažem moj velik projekt. Prvič sem delala mini album. Za Marino prvo leto. Uporabila sem ustvarjalne pripomočke Najlepši par.



 
Idejo, da za mini album uporabim bodi od Najlepšega para, sem imela v glavi že lep čas. Le pogruntati je bilo treba, kam in kako umestiti fotografijo in številko meseca. In pa seveda, kako vse skupaj okrasiti, da ne bo preveč in ne premalo. :-) Medvedki so za izdelke za otroke in dojenčke vedno prava izbira. Moja največja težava pa ostaja izbira papirčkov. Kolikokrat sem jih preložila sploh nima smisla razlagati. :-) Za vsak mesec sem uporabila drugačen potiskani papir. Večina je Tininih. Za okvirček sem uporabila valoviti kvadrat, Veronika pa nanj pridno lepi fotografije (sedaj so že tri - 0, 1, 2) in zapisuje Marino težo in velikost. Album je varno spravljen v škatlici, narejeni po meri, katere pokrov krasijo medvedki in napis. Tako črke, kot medvedki, so nalepljeni na moss gumo za več dimenzije.  Na kolažu spodaj lahko vidite notranje strani albuma.
 

Mini album prijavljam na naslednje izzive:

- Vesela hiška: Izziv #51 - Črka M (Mini album, Medvedki)

- Najlepši par: Galerija meseca februarja 

- Colorful Options: February 2024 - Pink

Naslednja je na vrsti interaktivna voščilnica, ki je nastala že pred časom. Tudi tukaj sem se igrala z ustvarjalnimi pripomočki Najlepši par.


Voščilnica se s potegom za vrvico odpre na obeh straneh in zajčka zaželita slavljencu vse najboljše za rojstni dan. :-) 

Voščilnico prijavljam v CRAFT-alnico: Izziv 353# - INTERAKTIVNO

Od pomladne kolekcije Najlepši par me je najprej pritegnila rezalna šablona pike. Izdelala sem si  plastično šablono, ki mi je že služila za izdelavo ozadij. Tokrat pa vam pokažem, kako sem šivala med izrezanimi pikami. Ozadje sem okrasila s šopkom sivke v vazi, zlatim napisom in zlatim srčkom.


Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- Najlepši par: Pomladna galerija (Ozadje s pikami)

- NBUS: NBUS Challenge #59 - my new die cut with dots (Najlepši par) 

- AAA Birthday: Game #58 - Hearts 


 - The Flower Challenge #88 Add a Heart

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

18 komentarjev:

Darnell pravi ...

You have given us loads of joy with this post, Sonja! The sweet timetable journal you have made for Marina is the cutest baby book I've ever seen! I love the pp! What an incredible keepsake for the family!

Your second interactive creation is going to delight some lucky little birthday boy! Love your coloring, too!

Your third design will also be a treasure for someone with the beautiful stitching and sweet vase of flowers! Happy ❤ Day! Thank you for inspiring everyone at NBUS! I will pin it to my I.D.E.A.S. Board, too! Hugs, Darnell

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Sonja, odlično si se spoprijela s prvim izzivom, ker pa je narejen z vso ljubeznijo babice, ima neprecenljivo vrednost🥰.
Tudi interaktivna je cortna in pike pri zadnji ti niso predstavljale nobenih težav.
Še dobr, da si bila sama in si lahko v miru skup spravila to objavo🙂. Lep pozdrav k tebi, Andreja😘 🤗

Brenda in IN pravi ...

What an awesome post today! The baby album is the cutest and a wonderful way to keep track of all the things she is doing. Great papers and a wonderful idea. The interactive bunny card is adorable and the cards with flowers are lovely. It's good to see you back again.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oh Sonja, te kar čutim kako si uživala ob ustvarjanju albuma za svojo vnučko. To so občutki, ki jih z besedami težko opisati. Se strinjaš z menoj?
Čudovite voščilnice si naredila!
Pošiljam veliiik objem in pozdrav k tebi 💗

Jane.D pravi ...

Lovely and adorable cards! Thank you for sharing at AAA birthday cards!

Hali pravi ...

Sonja, kako lepi izdelki, hvala, da je en pripotoval tudi v moj nabiralnik.

Laurie Unger pravi ...

What wonderful cards. The lavender in that perfect vase is lovely. I like how you sewed between the dots. Great texture. Thanks for playing over at the Flower Challenge.

Klara pravi ...

Oo Sonja, kakšen krasen album! Res bo lep spomin na prvo leto! Ostale voščilnice so pa tudi čudovite, vidim, da ti že sivka cveti :)! Lepo bodi, objem z Gorenjske!

Stef Perry pravi ...

What a wealth of beautiful projects, Sonja! That mini photo album is brilliant and I am sure the family will always treasure it! As to the last card, I adore how you used the stitching to ground the pretty vase, then add the cut little heart. A very spring-like and pretty card, and thank you for taking time to share with us at The Flower Challenge!

Makira pravi ...

WOW! You've left me speechless! These cards are so sweet and brilliantly laid out graphically. Thank you for playing with us at the Colorful Options Challenge. 🎨🌈 🩷Cheers, Makira

AndrejaM pravi ...

Krasna interaktivna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoja interaktivna voščilnica :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Tina - pravi ...

Sonja, mi je žal, da sem že prišla do konca...kkoliko čudovitega si nam pokazala. Hvala za ves navdih!!!

Ne-Ja pravi ...

Sonja, ti si the best babi - fenomenalen spominček na prvo leto za prvo vnukinjo si naredila. Res dobro, da si dragega poslala malo v "svet" in si vzela čas za blog. Z veselejem sem prebrala vse do zadnje pike in kot vednom odhajam od tebe navdušena nad idejami in tako tovjim stilom :). Objem od naju z Mijo!

Andreja pravi ...

Draga Sonja :-))
Hvala za tvojo čudovito voščilnico z vezenjem, ki je prispela v moj dom ❤️

Majda pravi ...

Čudovit mini album! Hvala, ker si z njim tako čarobno okrasila Veselo hiško, Majda

FinArt pravi ...

Draga Sonja, kako lep obisk v Veseli hiški si nam pripravila. Tale mini album je res prekrasen spomin za tvojo vnukinjo. Tudi ostali izdelki so čudoviti. Sploh mi je všeč interaktivna voščinica z zajčki. Hvala za prekrasen obisk. Pozdrav Janja

Helen pravi ...

What an amazing collection of cards - all very cute!

Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

Helen x
DT