nedelja, 17. december 2023

Še nekaj prazničnih voščilnic

Praznična voščila so napisana, voščilnice pa spakirane in pripravljene za na pot. Letos je vse šlo kot po maslu. Čisto brez stresa. Danes sem celo že začela polniti škatlo za naslednje leto.

V MŠPU je bila ena izmed bonus nalog interaktivno darilo, ki mi ga ni uspelo dokončati. Sta pa danes iz vsega, kar sem si takrat pripravila, nastali dve voščilnici. 


Jelenček je s celim kupom daril obsedel v snegu. Verjetno čaka snežni taksi, da ga pobere. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #349 - Darilo ali darila na voščilnici

- Christmas Kickstart Challenge #81 - If it's Christmas, Link it Up!


- Double "D" Challenges: Christmas Animals

- jingle belles: Wrapping Up 2023!

Okrašeno darilo je ostalo brez inteaktivnega mehanizma in presenečenja, tako da si lahko presenečenje predstavlja vsak po svoje. :-)

Voščilnico prijavljam v decembersko galerijo Najlepši par (vsi ustvarjalni pripomočki so Najlepši par)

Pri naslednji voščilnici pa sem prvič uporabila embosirno srajčko mesta, ki že eno leto neuporabljena tabori v mojem brlogecu. Nekaj sem eksperimentirala, pa je na koncu še celo dobro izpadlo. Embosirno srajčko sem potapkala z lepilno blazinico, suho embosirala, posipala s srebrnim prahom in vroče embosirala.

Ozadja nisem želela preveč zakrivati, zato samo škratinja, ki krasi smrečico, pobarvana z distressi in voščilo.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Vesela hiška: Izziv št.#49 - Maja in božično drevesce

- Fab'n'Funky Challenges: Challenge #586 - Christmas

- Krafty Chicks Challenges: Challenge #694 - Christmas

- little red wagon: Merry Christmas Challenge #735

- NBUS Challenge #57 (NBUS is embossing folder Marianne Design DF 3458)


 

 Želim vam lepe praznike in vse dobro v letu, ki prihaja! 


Lep pozdrav do naslednjič :-)

12 komentarjev:

Dotty Jo pravi ...

How lovely! Thanks for joining the fun at Christmas Kickstart, Jo x

Chrissy pravi ...

Very cute and a great background..
Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..

Luv CHRISSYxx

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zdaj se pa že pošteno sprašujem, kaj si nam zapakirala v skrivnostni paket???? Nove vnukinje ne, ker je bila še v porodnišnici....sigurno dobre želje za vse....Hvala za tvoj obisk v Craft-lnici....mogoče pa na koncu le skoči ven kakšno presenečenje???!!!

Brenda in IN pravi ...

That deer is the sweetest. The present is lovely and the shine on the blue card is beautiful. All three cards are great, Sonja.

Leanne pravi ...

This is so nice, glitter embossing and a cute image, wonderful card! Thanks for playing our challenge at Krafty Chicks Challenge this week, have a great day!

Leanne DT Member/KCC

Darnell pravi ...

Aw, I just love that sweet reindeer looking lost and confused about what to do now! I am going to have to pick him up and take those presents off his paws so he doesn't have to fret any more, lol! I also love your giant red and green gift ready to be enjoyed and your third design is stunning and schparkly! That background is beautiful! Thank you for inspiring everyone to use their NBUS and thank you for our brilliant card which arrived today! It looks outstanding on the mantle! We hope you are both soon well and getting cuddles! Happy Holiday Hugs, Darnell

Sue pravi ...

Gorgeous card lovely design and thanks for joining us at Fab'n'Funky hugs x

Goga pravi ...

Krasno si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica z darili :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Valerija pravi ...

Lep kupček prazničnih voščilnic si naredila. Vesela sem, da si nas obiskala v Veseli hiški.
Valerija DT

Majda pravi ...

Draga Sonja,
kako ljubko si okrasila našo Veselo hiško :)
Ne boš verjela, da sem ravno danes uporabila tole deklico, ki je bila pri meni čisto predolgo zanemarjena.
Hvala z obisk in navdih, Majda

FinArt pravi ...

Draga Sonja ponovno si pripravila prekrasen nabor voščilnic pri katerih se ti zasvetijo oči. Tole eksperimentiranje z embossing srajčko ti je dobro uspelo. Všeč mi je končni rezultat. Hvala za krasen obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT